Για τη μαύρη λίστα εργατικών ατυχημάτων κάνουν αναφορά από την Π.Ο.Ε - Ο.Τ.Α, καθώς και στις εγκληματικές ευθύνες των πολιτικών υπευθύνων, των υπηρεσιακών και των αιρετών, αναφέροντας ότι από το 2014 μέχρι το 2016 έχουν φύγει από τη ζωή 20 εργαζόμενοι στην καθαριότητα.
''Γ'': Η δική μας άποψη είναι μόνιμες θέσεις εργασίας στην καθαριότητα, όπως και προσλήψεις ώστε να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες της τοπικής κοινωνίας ειδικά στο δήμο Γλυφάδας.
Η «μαύρη» λίστα των εργατικών ατυχημάτων στην καθαριότητα των Ο.Τ.Α. καταδεικνύει τις εγκληματικές ευθύνες των πολιτικών υπευθύνων, των υπηρεσιακών παραγόντων στα συναρμόδια Υπουργεία και των Αιρετών.
Από τον Ιούλιο του 2014 μέχρι και τις 19 Σεπτεμβρίου του 2016, συνολικά είκοσι (20) άνθρωποι σκοτώθηκαν εν ώρα υπηρεσίας, αφήνοντας πίσω τους απροστάτευτες οικογένειες, γυναίκες και μικρά παιδιά ενώ άλλοι επτά (7) τραυματίστηκαν σοβαρά (συνημμένος πίνακας).
Και ποια είναι η απάντηση των αρμοδίων στο ξεκλήρισμα των εργαζομένων στην καθαριότητα; Αδιαφορία, απαξίωση, εμπαιγμός. Βλέπουν τους ανθρώπους σαν τους αριθμούς των μνημονίων. Των μνημονίων που επέτειναν την κατάσταση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς ελλείψει πόρων για τη συντήρηση των οχημάτων καθαριότητας, ελλείψει μόνιμου προσωπικού και επιβολή υπερεργασίας τα ατυχήματα αυξήθηκαν. Και μαζί αυξήθηκαν τα θανατηφόρα ατυχήματα.
Βλέπουν επίσης την απαξίωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση-εκχώρηση των υπηρεσιών με την καθαριότητα να βρίσκεται πρώτη στη λίστα. Δεν λογαριάζουν τις ανθρώπινες ζωές.
Οι κυβερνώντες, οι υπηρεσιακοί παράγοντες των αρμόδιων Υπουργείων και οι Αιρετοί αδιαφορούν για την εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου που υπάρχει και υπαγορεύει τους όρους και τις προϋποθέσεις της Υγιεινής και της Ασφάλειας στους χώρους εργασίας. Το ίδιο ακριβώς κάνουν και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί. Κωφεύουν στα τακτικά δυστυχήματα και κλείνουν τα μάτια στην εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου.
Από την πλευρά τους, οι Αιρετοί δείχνουν να έχουν παραμερίσει τις ανθρώπινες αξίες και ενδιαφέρονται να βγάλουν μια φωτογραφία με τον Γερμανό επιτετραμμένο Φούχτελ, ανταλλάσσοντας μαζί του απόψεις για το πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να… εκσυγχρονιστεί δια της εισόδου των μεγάλων εργολαβικών και επιχειρηματικών συμφερόντων. Κοινώς πώς θα… ωφεληθούν.
Μέχρι τώρα προσλαμβάνουν υπαλλήλους με 5μηνα ή 8μηνα και τους στέλνουν θυσία στο βωμό της υπερεκμετάλλευσης και υπερεργασίας. Από τους είκοσι επτά (27) που συνολικά σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν την περίοδο που αναφέραμε οι εννέα (9) ήταν συμβασιούχοι. Άλλο ένα στοιχείο άκρως ανησυχητικό και μνημονιακό.
Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση που από την πρώτη στιγμή μέσω της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ζήτησαν να υπάρξουν άμεσα μέτρα και να εφαρμοστεί το θεσμικό πλαίσιο για την αποφυγή αύξησης της «μαύρης» λίστας, δεν είναι διατεθειμένοι να ανεχθούν άλλο να βλέπουν τους συναδέλφους τους να σκοτώνονται εν ώρα υπηρεσίας. Είναι αποφασισμένοι να αναλάβουν αγωνιστική παρέμβαση ούτως ώστε να μην θρηνήσει η οικογένεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης άλλα θύματα.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
''Γ'': Η δική μας άποψη είναι μόνιμες θέσεις εργασίας στην καθαριότητα, όπως και προσλήψεις ώστε να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες της τοπικής κοινωνίας ειδικά στο δήμο Γλυφάδας.
Η «μαύρη» λίστα των εργατικών ατυχημάτων στην καθαριότητα των Ο.Τ.Α. καταδεικνύει τις εγκληματικές ευθύνες των πολιτικών υπευθύνων, των υπηρεσιακών παραγόντων στα συναρμόδια Υπουργεία και των Αιρετών.
Από τον Ιούλιο του 2014 μέχρι και τις 19 Σεπτεμβρίου του 2016, συνολικά είκοσι (20) άνθρωποι σκοτώθηκαν εν ώρα υπηρεσίας, αφήνοντας πίσω τους απροστάτευτες οικογένειες, γυναίκες και μικρά παιδιά ενώ άλλοι επτά (7) τραυματίστηκαν σοβαρά (συνημμένος πίνακας).
Και ποια είναι η απάντηση των αρμοδίων στο ξεκλήρισμα των εργαζομένων στην καθαριότητα; Αδιαφορία, απαξίωση, εμπαιγμός. Βλέπουν τους ανθρώπους σαν τους αριθμούς των μνημονίων. Των μνημονίων που επέτειναν την κατάσταση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς ελλείψει πόρων για τη συντήρηση των οχημάτων καθαριότητας, ελλείψει μόνιμου προσωπικού και επιβολή υπερεργασίας τα ατυχήματα αυξήθηκαν. Και μαζί αυξήθηκαν τα θανατηφόρα ατυχήματα.
Βλέπουν επίσης την απαξίωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση-εκχώρηση των υπηρεσιών με την καθαριότητα να βρίσκεται πρώτη στη λίστα. Δεν λογαριάζουν τις ανθρώπινες ζωές.
Οι κυβερνώντες, οι υπηρεσιακοί παράγοντες των αρμόδιων Υπουργείων και οι Αιρετοί αδιαφορούν για την εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου που υπάρχει και υπαγορεύει τους όρους και τις προϋποθέσεις της Υγιεινής και της Ασφάλειας στους χώρους εργασίας. Το ίδιο ακριβώς κάνουν και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί. Κωφεύουν στα τακτικά δυστυχήματα και κλείνουν τα μάτια στην εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου.
Από την πλευρά τους, οι Αιρετοί δείχνουν να έχουν παραμερίσει τις ανθρώπινες αξίες και ενδιαφέρονται να βγάλουν μια φωτογραφία με τον Γερμανό επιτετραμμένο Φούχτελ, ανταλλάσσοντας μαζί του απόψεις για το πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να… εκσυγχρονιστεί δια της εισόδου των μεγάλων εργολαβικών και επιχειρηματικών συμφερόντων. Κοινώς πώς θα… ωφεληθούν.
Μέχρι τώρα προσλαμβάνουν υπαλλήλους με 5μηνα ή 8μηνα και τους στέλνουν θυσία στο βωμό της υπερεκμετάλλευσης και υπερεργασίας. Από τους είκοσι επτά (27) που συνολικά σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν την περίοδο που αναφέραμε οι εννέα (9) ήταν συμβασιούχοι. Άλλο ένα στοιχείο άκρως ανησυχητικό και μνημονιακό.
Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση που από την πρώτη στιγμή μέσω της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ζήτησαν να υπάρξουν άμεσα μέτρα και να εφαρμοστεί το θεσμικό πλαίσιο για την αποφυγή αύξησης της «μαύρης» λίστας, δεν είναι διατεθειμένοι να ανεχθούν άλλο να βλέπουν τους συναδέλφους τους να σκοτώνονται εν ώρα υπηρεσίας. Είναι αποφασισμένοι να αναλάβουν αγωνιστική παρέμβαση ούτως ώστε να μην θρηνήσει η οικογένεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης άλλα θύματα.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.
Α/Α | ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ | ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΔΗΜΟΣ | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΗΛΙΚΙΑ | ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
1 | ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟ | 21/7/2014 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΤΕΧΝΙΤΗΣ | 47 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
2 | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΕΚΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 1/10/2014 | ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ | ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ | 52 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
3 | ΟΠΙΣΘΕΝ ΑΠΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 3/11/2014 | ΜΑΔΥΤΟΥ ΒΟΛΒΗΣ | ΕΡΓΑΤΗΣ | 41 | 2ΜΗΝΟ |
4 | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΕΚΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 19/11/2014 | ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ | ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ | 49 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
5 | ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ | 29/1/2015 | ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΧΑΝΙΩΝ | ΟΔΗΓΟΣ | 27 | 8ΜΗΝΟ |
6 | ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ-ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ ΕΡΓ. ΚΑΘ. | 18/2/2015 | ΠΑΡΓΑΣ ΚΑΝΑΛΑΚΙ | ΠΟΛΙΤΗΣ | 47 | |
7 | ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 8/4/2015 | ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΒΕΛΟΥ-ΒΟΧΑΣ | ΠΟΛΙΤΗΣ | 46 | |
8 | ΦΟΡΤΩΤΗΣ-ΕΣΚΑΦΕΑΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ | 22/4/2015 | ΙΚΑΡΙΑ | ΟΔΗΓΟΣ | 54 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
9 | ΑΝΑΚΟΠΗ ΚΑΡΔΙΑΣ | 1/7/2015 | ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ | ΟΔΗΓΟΣ | 63 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
10 | ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ-ΣΕ ΙΔΙΩΤΗ ΕΡΓΟΛΑΒΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ | 8/9/2015 | ΑΡΤΑ | ΟΔΗΓΟΣ | 59 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
11 | ΟΠΙΣΘΕΝ ΑΠΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 15/1/2016 | ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ | ΕΡΓΑΤΗΣ | 55 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
12 | ΑΠΟΧΙΟΝΙΣΜΟΣ | 18/1/2016 | ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ | ΧΕΡΙΣΤΗΣ | 58 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
13 | ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 19/1/2016 | ΜΕΓΑΡΕΩΝ | ΕΡΓΑΤΗΣ | 35 | 5ΜΗΝΟ |
14 | ΑΝΑΚΟΠΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ | 15/2/2016 | ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ | ΟΔΗΓΟΣ | 51 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
15 | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΣΕΚΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 22/3/2016 | ΑΘΗΝΑΙΩΝ | ΕΡΓΑΤΗΣ | 42 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
16 | ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 15/4/2016 | ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ ΚΥΛΛΗΝΗΣ | ΕΡΓΑΤΗΣ | 8ΜΗΝΟ | |
17 | 0ΠΙΣΘΕΝ ΑΠΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 20/6/2016 | ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ | ΕΡΓΑΤΡΙΑ | 48 | ΜΟΝΙΜΗ |
18 | ΑΝΑΚΟΠΗ ΚΑΡΔΙΑΣ | 1/7/2016 | ΚΟΖΑΝΗΣ | ΟΔΗΓΟΣ | 32 | 8ΜΗΝΟ |
19 | ΠΑΡΕΣΥΡΘΗ ΑΠΟ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | 20/7/2016 | ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ | ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ | 34 | ΜΟΝΙΜΗ |
20 | ΑΝΑΚΟΠΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΝΩ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ | 19/9/2016 | ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ | ΟΔΗΓΟΣ | 60 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
ΣΟΒΑΡΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ | ||||||
Α/Α | ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ | ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΔΗΜΟΣ | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΗΛΙΚΙΑ | ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
1 | ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 4/12/2015 | ΧΑΛΚΙΔΑΣ | ΕΡΓΑΤΡΙΑ | 31 | 5ΜΗΝΟ |
2 | ΕΣΚΑΣΕ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟΥ | 12/2/2016 | ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ | ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ | ΜΟΝΙΜΟΣ | |
3 | ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΩΝ | 14/2/2016 | ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ | ΕΡΓΑΤΡΙΑ | ΜΟΝΙΜΗ | |
4 | ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 8/3/2016 | ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ | ΕΡΓΑΤΗΣ | 40 | 8ΜΗΝΟ |
5 | ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΌ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ | 6/4/2016 | ΚΕΡΚΥΡΑΣ | ΕΡΓΑΤΗΣ | 8ΜΗΝΟ | |
6 | ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΟΦΟΡΟ ΟΧΗΜΑ-ΕΣΠΑΣΕ Ο ΒΡΑΧΙΟΝΑΣ | 1/6/2016 | ΧΑΝΙΑ | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ | 46 | ΜΟΝΙΜΟΣ |
7 | ΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟ | 1/9/2016 | ΦΥΛΗΣ | ΚΗΠΟΥΡΟΣ | 58 | 8ΜΗΝΟ |
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου