Ο αριθμός 7, , αντιστοιχεί στην Παλαιά Διαθήκη, επίσης είναι ο αριθμός που αντιπροσωπεύει την παρθενία.
Τέλειος αριθμός και το σύμβολο της θείας αφθονίας, είναι επίσης σύμφωνα με τη Βίβλο ο αριθμός της τιμωρίας, ο καθαρισμός και η μετάνοια.
Εδώ είναι μερικές από τις επιλογές σταδιοδρομίας που μπορεί να σας ταιριάζουν ιδιαίτερα καλά, αν ο αριθμός 7 είναι ο δικός σας.Επιστήμονας, θρησκευτικός ηγέτης, φιλόσοφος, μελετητής, ιεροκήρυκας, , δάσκαλος, εφευρέτης, ερευνητής.
Η βιβλική σημασία του αριθμού επτά
Από τις επτά ημέρες της Γένεσης με τις επτά σφραγίδες της Αποκάλυψης, η Γραφή είναι κορεσμένη με τον αριθμό επτά. Ουσιαστικά όλοι οι μελετητές της Βίβλου, ανεξάρτητα από τη στάση τους όσον αφορά την έννοια των αριθμών στην Αγία Γραφή, έχουν αναγνωρίσει τη σημασία της ειδικής συμβολικής σημασίας. Ο Θεός έθεσε τα θεμέλια της έννοιάς του, όταν ο Θεός έβαλε τον αριθμό αυτό στο πλαίσιο του έργου του τελικού της Δημιουργίας του(Γεν. 2:02 στ)
Και την έβδομη ημέρα ο Θεός τελείωσε την εργασία του που είχε γίνει. Και αναπαύθηκε την έβδομη ημέρα από όλη την εργασία του που είχε γίνει. Και ο Θεός ευλόγησε την έβδομη ημέρα, και το αγιασμένο αυτό: διότι σε αυτήν είχε αναπαυθεί από όλη την εργασία του την οποία ο Θεός δημιούργησε και έκανε.
Ο αριθμός επτά ως σύμβολο της ολοκλήρωσης, και της πράξης της αρχικής δημιουργίας. Αλλά το έργο που έληξε την έβδομη ημέρα στο πρώτο βιβλίο ήταν πραγματικά μόνο η αρχή της βιβλική αποκάλυψης όλης της ιστορίας. Και εδώ είναι που βλέπουμε στα επτά Θεία, συνοχή του αριθμό ως βιβλικό σύμβολο, ο Θεός το χρησιμοποίησε με ακριβώς την ίδια έννοια όταν αποκάλυψε το τέλος του χρόνου, που περιγράφεται ως η ολοκλήρωση του,μυστήριο του Θεού, στην Αποκάλυψη .
Και ο άγγελος που είδα είχε σταθεί πάνω στη θάλασσα και πάνω στη γη σήκωσε το χέρι του στον ουρανό, και ορκίστηκε από αυτόν που ζει στους αιώνες των αιώνων, ο οποίος δημιούργησε τον ουρανό, και τα πράγματα που πάνω σε αυτό είναι, και η γη, και τα πράγματα ότι σε αυτές είναι και η θάλασσα, και τα πράγματα τα οποία είναι σε αυτό είναι, και ότι πρέπει να υπάρξει χρόνος πια: Όμως στις ημέρες της φωνής του έβδομου αγγέλου, όταν αυτός θα αρχίσει να ηχεί, το μυστήριο του Θεού θα πρέπει να τελειώσει.
Η λέξη αυτή εμφανίζεται και πάλι στο 15:01 Αποκάλυψη η οποία αναφέρει ρητώς τον λόγο για επτά αγγέλους με επτά πληγές:
''Και είδα ένα άλλο σημάδι στον ουρανό, , επτά αγγέλους που έχουν τις επτά τελευταίες πληγές. Γιατί σε αυτές είναι γεμάτη η οργή του Θεού.''
Αυτός ο στίχος εμφανίζει μια διπλή έμφαση στη χρονική ολοκλήρωση. Η λέξη μεταφράζεται ως το τελευταίο είναι έσχατος, εξ ου και εσχατολογία, η μελέτη τους τελευταίους καιρούς. Ο Θεός επανέλαβε τη σύνδεσή του με τον αριθμό επτά για τρίτη φορά στην Αποκάλυψη 16:17:
Και ο έβδομος αγγελος εξεχεεν την φιαλην του στον αέρα. Και ήρθε μια μεγάλη φωνή από τον ναό του ουρανού, από το θρόνο, λέγοντας: Γίνεται.
Αυτό είναι χαρακτηριστικό της Γραφής. Σύμβολα είναι πλέον σαφώς στο κείμενο και χρησιμοποιούνται αρκετά σταθερά από τη Γένεση μέχρι Αποκάλυψη. Ο αριθμός επτά, με την αριθμητική έννοια είναι σύμβολο της πληρότητας, Ολοκλήρωση, και την τελειότητα, αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της συνοχής.
Στην Αγία Γραφή, επτά συμβολίζει την πληρότητα ή τελειότητα. Την έβδομη μέρα ο Θεός ξεκούραστοι από τη δημιουργία του, κόπους και έχει τελειώσει. .
Με αυτή την κατανόηση, μπορούμε να δούμε τώρα ο αριθμός επτά ως τελειότητα της ολόκληρομένης Αγίας Γραφής. .Μετά την αποσαφήνιση της σημασίας του αριθμού επτά σε ολόκληρο το κείμενο της Αγίας Γραφής , ο Θεός τότε χρησιμοποιησε για τον σχεδιασμό του, της δομής της μεγάλης κλίμακας. Έτσι βλέπουμε ότι ο Θεός πήρε τέσσερα ανεξάρτητα αρμονικά σύμβολα και σφυρηλατησε πάνω τους στο καμίνι της Σοφία Του Απείρου δηλώνοντας με μια φωνή τη Θεία Τελειότητα του Λόγου Του Αγίου. Αυτή είναι η συντριπτικό θαύμα του. Τα σύμβολα του Θεού είναι ενσωματωμένα στο σχεδιασμό του Λόγου Του. Κάθε ανεξάρτητο νήμα σε αυτό το Θείο Λόγο ενισχύει κάθε άλλο νήμα μέχρι να ενωθούν για να σχηματίσουν ένα απαράβατο τεράστιο δίκτυο οπτικών ινών σε ενα μόνο καλώδιο.
Αυτή η πολύπλοκη απλότητα και η ενότητα μέσα στην ποικιλομορφία είναι το σήμα κατατεθέν της Αγίας Σοφίας. Η Αγία Γραφή φέρει τη σφραγίδα του είναι ο Λόγος του Θεού. Είναι μια εξαιρετικά πυκνή ένωση τεσσάρων ετερόκλητων στοιχείων που καίει σαν το πυρηνικό καμίνι του ήλιου. Και ακριβώς όπως τέσσερα σύμβολα αμοιβαία ενσωματωμένα, έτσι και κάθε σύμβολο μεταφέρει πολλαπλές συμβολικές αποχρώσεις εντός του. Το είδαμε αυτό με τη ρήση είμαι το Αλφα και το Ωμέγα, η οποία φέρει τις ιδέες του στην αρχή και στο τέλος, την αιωνιότητα, ό,τι δημιούργησε, τον Λόγο του Θεού, και είναι ο ίδιος ο Θεός. . Ο αριθμός επτά φέρνει ένα αντίστοιχο βάθος των σύνθετων νοημάτων στον εαυτό, όπως θα δούμε σήμερα.
Σύμβολο συμπλήρωση και Αγιασμού
Θυμηθείτε το Σάββατο ημέρα αργίας, για να κρατήσει το ιερό: Έξι θελεις ημερών εργασίας, και να κάνεις όλη σου τη δουλειά, αλλά την έβδομη ημέρα είναι το Σάββατο του Κυρίου του Θεού σου: σε αυτό θελεις να μην κάνεις οποιαδήποτε εργασία, εσύ, ούτε ο γιος σου, ούτε η κόρη σου, υπηρέτης, ούτε υπηρέτρια, , ούτε ξένος σου: Για την σε έξι ημέρες δημιούργησε ο Κύριος τον ουρανό και τη γη, τη θάλασσα, και όλα αυτά που μέσα τους είναι, και αναπαύονται την έβδομη ημέρα : Δια τούτο ο Κύριος ευλόγησε το Σάββατο.
Έξοδος 20:08
Όταν ο Θεός εισήγαγε τον αριθμό επτά ως σύμβολο της ολοκλήρωσης του έργου της Δημιουργίας, δηλώνοντας πως ευλόγησε την έβδομη ημέρα, Έτσι ο Θεός έθεσε τα θεμέλια για την εφαρμογή της σε όλη την υπόλοιπη Γραφή. Πρόκειται για ένα διπλό σύμβολο που σηματοδοτεί τόσο την ολοκλήρωση όσο και τον αγιασμό.
Η τέταρτη Εντολή ενσωματωμένη μόνιμα στην τριπλή σύνδεση της ολοκλήρωσης, αγιασμός, και ο αριθμός επτά στον θεμελιώδη ρυθμό η κτύπο της καρδιάς . Ο Θεός σταμάτησε την εργασία του την έβδομη ημέρα, οπότε οι υπόλοιποι Εβραίοι την εργασία τους. Αυτό θέτει τις βάσεις των ιερών μοτίβον του Θεού, και του χρόνου που κυριαρχεί απόλυτα στην Παλαιά Διαθήκη ημερολόγιο. Είναι η προέλευση της εβδομάδας των επτά ημερών τώρα κοινή σε όλο τον κόσμο. Προφανώς, είναι πολύ σημαντικό στο Θεό να αναγνωρίσουμε και να κατανοήσουμε την έννοια αυτού του αριθμού. Τη χρησιμοποίησε σε πολλαπλές κλίμακες (ημέρες, μήνες, χρόνια) και στο σχεδιασμό του. (13:1). Ο Κύριος χειροτονήθηκε επτά ημερών για τον καθαγιασμό της Αγίας Τράπεζας (Έξω 29:37), επτά ημέρες για τον αγιασμό των Ιερέων (Lev 8:33), και μια σειρά εβδομάδων για τον καθαρισμό της λέπρας (13:01). Ομοίως, το αίμα της θυσίας ήταν πασπαλισμένο επτά φορές (8:11, 14:07), Χειροτόνησε κάθε έβδομο έτος (25:2).
Οι Επτά Γιορτές του Κυρίου αποτελούν παράδειγμα για επαναληπτική εφαρμογή του Θεού τον αριθμό αυτό με τη διάρθρωση του κύκλου του τελετουργικό του χρόνου. (7 x 7 + 1). Ξεκινά με την Εορτή του Πάσχα, στις δεκατέσσερις (2 x 7) του πρώτου μήνα που ακολούθησε αμέσως μετά από επτά ημέρες από την εορτή των αζύμων. Η γιορτή της Πεντηκοστής, έρχεται στη συνέχεια πενήντα ημέρες (7 x 7 + 1), μετά την πρώτη σαββατου μετά το Πάσχα, ένα μοτίβο επαναλαμβάνεται ο Θεός σε υψηλότερη κλίμακα με το Έτος του Ιωβηλαίου εχει οριστεί για κάθε πενήντα χρόνια (7 x 7 + 1). Το σύνολο του κύκλου των επτά Πανηγυρίων κορυφώνεται με τρεις συνδεδεμένες «ιερές Συγκλήσεις" του έβδομου μήνα, αρχίζοντας από την Εορτή του με τρομπέτες, ακολούθησε η μεγάλη ημέρα του Εξιλασμού που ο Θεός ενσωματωθεί με το Έτος Ιωβηλαίου και την αριθμητική μοτίβο του "επτά φορές επτά" (25:8 στ):
Και συ θελεις αριθμός επτά σάββατά χρόνια σοι, επτά φορές επτά χρόνια. Και ο χώρος των επτά Σάββατων του χρόνου πρέπει να είναι εις σαράντα σου και εννέα χρόνια.Στη συνέχεια, θελεις να προκαλέσει την τρομπέτα του Ιωβηλαίου στον ήχο, τη δέκατη ημέρα του έβδομου μήνα, κατά την Ημέρα της Εξιλέωσης θελετε κάνει τον ήχο τρομπέτα σε όλο το σύνολο του εδάφους σας. Και θελετε για το πεντηκοστό έτος να διακηρύξετε την ελευθερία σε όλα τα εις γη έθνη, και όλους τους κατοίκους: Πρέπει να είναι από ιωβηλαίο υμιν. Και το ....... θα επιστρέφουν κάθε άνθρωπος εις κατοχή του, και το ....... θα επιστρέφουν κάθε άνθρωπος εις την οικογένειά του.
Ο Θεός σχεδίασε τις Επτά Γιορτές για να ολοκληρώσει μια ποικιλία σκοπών. Αποτελούν δείγμα της συμβολικής σημασίας του αριθμού επτά και ανεξίτηλα την σφραγίδα στο μυαλό όλων που διαβάζουν τη Βίβλο. Αποκαλύπτουν επίσης ένα προφητικό ημερολόγιο που τώρα στέκεται σαν αιώνιο μνημόσυνο του το μεγάλο έργο του Χριστού. Τρία από τα βασικά γεγονότα του, Καινή Διαθήκη - ο θάνατος του Χριστού το Πάσχα (1 Κορ. 5:7), ανάστασή Του την απαρχή (1 Κορ. 15:20), και τη σφράγιση της νεογέννητου Εκκλησίας από το Άγιο Πνεύμα για την Πεντηκοστή - είχαν προβλεφθεί από αυτούς (Αγία Γραφή , σελ. 83).
Glyfadaweb 2010
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου