Νέο ρεκόρ αγορών σημειώθηκε μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών, που ήταν την περασμένη Πέμπτη, αναπτερώνοντας τις ελπίδες των πωλητών λιανικής για μεγαλύτερα κέρδη αυτό το χρόνο.
Έρευνα της ομοσπονδίας λιανικών πωλήσεων αναφέρει ότι περίπου 226 εκατομμύρια άτομα έκαναν αγορές σε καταστήματα ή μέσω διαδικτύου ξοδεύοντας πάνω από 52 δισεκατομμύρια δολάρια, που σηματοδοτεί αύξηση 16% σε σχέση με πέρυσι την ίδια εποχή.
Ο Εθνικός Σύνδεσμος Πωλητών Λιανικής χρησιμοποίησε στοιχεία από τις πωλήσεις της Πέμπτης, της Παρασκευής και του Σαββάτου και προβλέψεις για τις πωλήσεις της Κυριακής. Στα στοιχεία αυτά περιέχονται και τα έσοδα της λεγόμενης «Μαύρης Παρασκευής» όπου γίνονται μεγάλες εκπτώσεις και η οποία σηματοδοτεί την έναρξη των αγορών της εορταστικής περιόδου.
Τώρα η προσοχή όλων είναι στραμμένη στη “Cyber Monday”, τη λεγόμενη Κυβερνο Δευτέρα, που είναι σήμερα και όπου διαδικτυακά καταστήματα προσφέρουν πολύ μεγάλες εκτυπώσεις.
Μέχρι στιγμής αυτό το χρόνο τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι αγορές στο ίντερνετ αυξάνονται με γρηγορότερο ρυθμό από ότι αυτές σε παραδοσιακά καταστήματα.
Ανάλυση της ComScore επισημαίνει ότι οι αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν περίπου 816 εκατομμύρια δολάρια για αγορές στο διαδίκτυο την Μαύρη Παρασκευή, άνοδο δηλαδή 26% σε σχέση με πέρυσι που οι διαδικτυακές πωλήσεις ανήλθαν στα 650 εκατομμύρια δολάρια.
Έρευνα της ομοσπονδίας λιανικών πωλήσεων αναφέρει ότι περίπου 226 εκατομμύρια άτομα έκαναν αγορές σε καταστήματα ή μέσω διαδικτύου ξοδεύοντας πάνω από 52 δισεκατομμύρια δολάρια, που σηματοδοτεί αύξηση 16% σε σχέση με πέρυσι την ίδια εποχή.
Ο Εθνικός Σύνδεσμος Πωλητών Λιανικής χρησιμοποίησε στοιχεία από τις πωλήσεις της Πέμπτης, της Παρασκευής και του Σαββάτου και προβλέψεις για τις πωλήσεις της Κυριακής. Στα στοιχεία αυτά περιέχονται και τα έσοδα της λεγόμενης «Μαύρης Παρασκευής» όπου γίνονται μεγάλες εκπτώσεις και η οποία σηματοδοτεί την έναρξη των αγορών της εορταστικής περιόδου.
Τώρα η προσοχή όλων είναι στραμμένη στη “Cyber Monday”, τη λεγόμενη Κυβερνο Δευτέρα, που είναι σήμερα και όπου διαδικτυακά καταστήματα προσφέρουν πολύ μεγάλες εκτυπώσεις.
Μέχρι στιγμής αυτό το χρόνο τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι αγορές στο ίντερνετ αυξάνονται με γρηγορότερο ρυθμό από ότι αυτές σε παραδοσιακά καταστήματα.
Ανάλυση της ComScore επισημαίνει ότι οι αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν περίπου 816 εκατομμύρια δολάρια για αγορές στο διαδίκτυο την Μαύρη Παρασκευή, άνοδο δηλαδή 26% σε σχέση με πέρυσι που οι διαδικτυακές πωλήσεις ανήλθαν στα 650 εκατομμύρια δολάρια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου