Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011 -
Κατά 15% αυξήθηκαν σε σχέση με πέρυσι οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στις ΗΠΑ.
Αναλυτικότερα, από τις αρχές Δεκεμβρίου, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 30,9 δισ. δολάρια για αγορές online, καθώς εκμεταλλεύθηκαν τον δωρεάν εκτελωνισμό και άλλες προσφορές που διατίθενται μέσω διαδικτύου.
Σύμφωνα με μια εταιρεία ερευνών των καταναλωτικών τάσεων μέσω Διαδικτύου, την comScore, οι αγορές θα αρχίσουν να πέφτουν όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα.
Οι πωλήσεις ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια στο διάστημα μεταξύ 12 -16 Δεκεμβρίου, αναφέρει η comScore.
Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου
Κατά 15% αυξήθηκαν σε σχέση με πέρυσι οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στις ΗΠΑ.
Αναλυτικότερα, από τις αρχές Δεκεμβρίου, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 30,9 δισ. δολάρια για αγορές online, καθώς εκμεταλλεύθηκαν τον δωρεάν εκτελωνισμό και άλλες προσφορές που διατίθενται μέσω διαδικτύου.
Σύμφωνα με μια εταιρεία ερευνών των καταναλωτικών τάσεων μέσω Διαδικτύου, την comScore, οι αγορές θα αρχίσουν να πέφτουν όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα.
Οι πωλήσεις ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια στο διάστημα μεταξύ 12 -16 Δεκεμβρίου, αναφέρει η comScore.
Επιμέλεια: Μίτση Σκέντζου
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου