Ταχύτερα θα δοθούν σε δημόσια χρήση οι νέοι σταθμοί σε Περιστέρι, Ανθούπολη, Χαϊδάρι, Ελληνικό, Ηλιούπολη, Άλιμο και Αργυρούπολη.
Απεμπλέκεται το Μετρό από το «σκάνδαλο Siemens».Την επόμενη εβδομάδα η σύμβαση με τη γερμανική εταιρεία θα συζητηθεί στη Βουλή για να υπογραφεί αμέσως μετά και μέχρι το τέλος της χρονιάς ή τις αρχές του 2013 θα ανοίξουν οι εφτά νέοι σταθμοί.
Πρόκειται για τους σταθμούς στο Περιστέρι, στην Ανθούπολη, το Χαϊδάρι (Αγία Μαρίνα), το Ελληνικό, την Ηλιούπολη, τον Άλιμο και την Αργυρούπολη.
Φάκελος
Σύμφωνα με την ενημέρωση, ήδη κατατέθηκε στη Βουλή ο φάκελος και την ερχόμενη εβδομάδα θα συζητηθεί στην αρμόδια επιτροπή. Αμέσως μετά θα προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης με τη γερμανική εταιρεία η οποία εκκρεμεί για πάνω από δυο χρόνια, λόγω του σκανδάλου Siemens. Η σύμβαση αφορά στην εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών, την οποία ανέλαβε η γερμανική εταιρεία το σύστημα της οποίας είναι το μόνο συμβατό με το υφιστάμενο σύστημα του υπόλοιπου δικτύου μετρό. Υπενθυμίζεται ότι οι γραμμές και οι σταθμοί είναι έτοιμοι εδώ και μακρό διάστημα όπως έχει ήδη ολοκληρωθεί και η προμήθεια των συρμών.
Εργό
Με τη λειτουργία των εφτά νέων σταθμών θα εξυπηρετούνται καθημερινά 160.000 επιβάτες, αφαιρώντας από τους δρόμους 30.000 αυτοκίνητα την ημέρα καθώς και 130 τόνους διοξειδίου του άνθρακα.
Τα έσοδα της Αττικό Μετρό υπολογίζονται σε 65 εκατ. ευρώ το χρόνο από τα εισιτήρια.
Ο υπουργός υπογράμμισε ακόμα ότι το τελευταίο δίμηνο της συγκυβέρνησης έχει ενεργοποιηθεί μια εντατική διαδικασία για τη διεκδίκηση της αποζημίωσης που αξιώνει η χώρα μας από τη γερμανική εταιρεία και ότι είναι σε εξέλιξη η σχετική συζήτηση μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί από το Υπουργικό Συμβούλιο, και της Siemens, προκειμένου να συμφωνηθεί το ύψος του ποσού που πρέπει να καταβάλει η εταιρεία.
Συμβιβασμός
Υπολογίζεται ότι ο συμβιβασμός θα κλείσει περί τα 220.000.000 ευρώ. Σημείωσε δε ότι ταυτόχρονα η ελληνική κυβέρνηση προετοιμάζεται σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει αυτή η διαδικασία.
Εξάλλου, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη, ο υπουργός Υποδομών, έδωσε έμφαση στα οικονομικά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα, που θα υπάρξουν από τη λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό, τονίζοντας ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν πως η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή της σύμβασης.
Από την πλευρά του, ο κ. Παπαδημούλης καυτηρίασε το γεγονός ότι το ελληνικό δημόσιο δεν διεκδίκησε ένα μέρος της χρηματοδότησης των έργων να καλυφθεί με συμψηφισμό από τη ζημιά που υπέστη, λόγω του σκανδάλου της Siemens.
Όσων αφορά τους νέους σταθμούς από τον σταθμό Ελληνικού μέχρι Γλυφάδα δεν έχουμε ακόμα ενημέρωση πότε θα ξεκινήσει η κατασκευή τους.
Οι μελέτες για την επέκταση προς Γλυφάδα βρίσκονται σε στάδιο επεξεργασίας με την διαδρομή να μην έχει ακόμη οριστικοποιηθεί.
Η πρόταση που υφίσταται σε τοπικό επίπεδο είναι για τρεις σταθμούς στη πόλη της Γλυφάδας, τόσο στα ερτζιανά... όσο και του Μετρό. Οτιδήποτε αντίθετο επί της δημοκρατικής προτάσεως αποτελεί εμπαιγμό και εξαπάτηση του κοινωνικού συνόλου. Ειδικά οι κυβερνώντες του παρόντος γνωρίζουν τι διαμορφώθηκε επί ημερών ΝΔ & ΠΑΣΟΚ, όπως γνωρίζουν τις υποχρεώσεις που έχουν για αποκατάσταση του πολιτεύματος.
Πρόταση για τη νέα χάραξη του Μετρό στα Νότια προάστια.
Με μια βασική διαφοροποίηση στη χάραξη, χωρίς να αλλάζει σε σημαντικό βαθμό η απόσταση που θα διανύει το μετρό, όπως και το κόστος, παρουσιάζουμε το νέο σχέδιο - πρόταση - ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ για το μετρό προς Γλυφάδα.
Προτείνουμε η γραμμή να ανηφορίζει προς την Άνω Γλυφάδα (πρώτος σταθμός Μετρό), δεδομένου ότι υπάρχει το μεγαλύτερο τμήμα πληθυσμού, κατόπιν να συνεχίζει στο γκολφ (δεύτερος σταθμός Μετρό) και να καταλήγει στην πλατεία της Γλυφάδας. (τρίτος σταθμός Μετρό)
Το κόστος της επέκτασης εκτιμάται στα 200 -250 εκατ. ευρώ. Το μετρό θα συναντήσει στη Γλυφάδα το τραμ, όπως και τον βασικό κόμβο αστικών συγκοινωνιών.
Ο σταθμός Άνω Γλυφάδας πρέπει να χαραχθεί σε ένα σημείο επί της λεωφόρου Γούναρη, η οποία εξυπηρετεί την έλευση χιλιάδων κατοίκων από αρκετές πόλεις στα νοτιοανατολικά, η ακόμη καλύτερα επί της Γεννηματά, ώστε να οριστικοποιηθεί η επίλυση των αναγκών της περιοχής.
Σαφέστατα με επιπρόσθετο κόστος σε εκατομμύρια θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένας σταθμός στη Γλυφάδα, και ένας δεύτερος στη Βούλα, θεωρώ όμως ότι δεν θα υπάρχει επίλυση του συγκοινωνιακού της περιοχής.
Τρείς σταθμοί στη Γλυφάδα
Με το κόκκινο χρώμα βλέπετε την ήδη υπάρχουσα χάραξη, και με το μαύρο τη νέα χάραξη - πρόταση - η οποία καλύπτει σε μεγαλύτερο βαθμό τον τοπικό πληθυσμό. Με τη νέα χάραξη - πρόταση - του Γιάννη Κουρδομένου, ο πρώτος σταθμός θα βρίσκεται σε μια κεντρική οδική αρτηρία έλευσης χιλιάδων κατοίκων στα νότια προάστια (λεωφόρος Γούναρη) ο δεύτερος σταθμός θα βρίσκεται πλησίων επί της οδού Βουλιαγμένης, και ο τρίτος στην κεντρική παραλιακή οδό, άρα θα εξυπηρετούνται αρκετές χιλιάδες κατοίκων στα νότια προάστια από αρκετές πόλεις.
Επισημαίνουμε ότι σε πλήρη αντιδιαστολή των υπολοίπων πόλεων, στα νότια προάστια, η Γλυφάδα σαφέστατα είναι μεγαλύτερη χιλιομετρικά, και με το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού στην Άνω Γλυφάδα.
Γ.Κ
Το άρθρο σύμφωνα με τα στατιστικά της google έχει διαβαστεί από το 2012 που αναρτήθηκε, μέχρι σήμερα, από 13.996 αναγνώστες.
Απεμπλέκεται το Μετρό από το «σκάνδαλο Siemens».Την επόμενη εβδομάδα η σύμβαση με τη γερμανική εταιρεία θα συζητηθεί στη Βουλή για να υπογραφεί αμέσως μετά και μέχρι το τέλος της χρονιάς ή τις αρχές του 2013 θα ανοίξουν οι εφτά νέοι σταθμοί.
Πρόκειται για τους σταθμούς στο Περιστέρι, στην Ανθούπολη, το Χαϊδάρι (Αγία Μαρίνα), το Ελληνικό, την Ηλιούπολη, τον Άλιμο και την Αργυρούπολη.
Φάκελος
Σύμφωνα με την ενημέρωση, ήδη κατατέθηκε στη Βουλή ο φάκελος και την ερχόμενη εβδομάδα θα συζητηθεί στην αρμόδια επιτροπή. Αμέσως μετά θα προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης με τη γερμανική εταιρεία η οποία εκκρεμεί για πάνω από δυο χρόνια, λόγω του σκανδάλου Siemens. Η σύμβαση αφορά στην εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών, την οποία ανέλαβε η γερμανική εταιρεία το σύστημα της οποίας είναι το μόνο συμβατό με το υφιστάμενο σύστημα του υπόλοιπου δικτύου μετρό. Υπενθυμίζεται ότι οι γραμμές και οι σταθμοί είναι έτοιμοι εδώ και μακρό διάστημα όπως έχει ήδη ολοκληρωθεί και η προμήθεια των συρμών.
Εργό
Με τη λειτουργία των εφτά νέων σταθμών θα εξυπηρετούνται καθημερινά 160.000 επιβάτες, αφαιρώντας από τους δρόμους 30.000 αυτοκίνητα την ημέρα καθώς και 130 τόνους διοξειδίου του άνθρακα.
Τα έσοδα της Αττικό Μετρό υπολογίζονται σε 65 εκατ. ευρώ το χρόνο από τα εισιτήρια.
Ο υπουργός υπογράμμισε ακόμα ότι το τελευταίο δίμηνο της συγκυβέρνησης έχει ενεργοποιηθεί μια εντατική διαδικασία για τη διεκδίκηση της αποζημίωσης που αξιώνει η χώρα μας από τη γερμανική εταιρεία και ότι είναι σε εξέλιξη η σχετική συζήτηση μεταξύ του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί από το Υπουργικό Συμβούλιο, και της Siemens, προκειμένου να συμφωνηθεί το ύψος του ποσού που πρέπει να καταβάλει η εταιρεία.
Συμβιβασμός
Υπολογίζεται ότι ο συμβιβασμός θα κλείσει περί τα 220.000.000 ευρώ. Σημείωσε δε ότι ταυτόχρονα η ελληνική κυβέρνηση προετοιμάζεται σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει αυτή η διαδικασία.
Εξάλλου, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Παπαδημούλη, ο υπουργός Υποδομών, έδωσε έμφαση στα οικονομικά, συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα, που θα υπάρξουν από τη λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό, τονίζοντας ότι όλα τα στοιχεία δείχνουν πως η κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει άμεσα στην υπογραφή της σύμβασης.
Από την πλευρά του, ο κ. Παπαδημούλης καυτηρίασε το γεγονός ότι το ελληνικό δημόσιο δεν διεκδίκησε ένα μέρος της χρηματοδότησης των έργων να καλυφθεί με συμψηφισμό από τη ζημιά που υπέστη, λόγω του σκανδάλου της Siemens.
Όσων αφορά τους νέους σταθμούς από τον σταθμό Ελληνικού μέχρι Γλυφάδα δεν έχουμε ακόμα ενημέρωση πότε θα ξεκινήσει η κατασκευή τους.
Οι μελέτες για την επέκταση προς Γλυφάδα βρίσκονται σε στάδιο επεξεργασίας με την διαδρομή να μην έχει ακόμη οριστικοποιηθεί.
Η πρόταση που υφίσταται σε τοπικό επίπεδο είναι για τρεις σταθμούς στη πόλη της Γλυφάδας, τόσο στα ερτζιανά... όσο και του Μετρό. Οτιδήποτε αντίθετο επί της δημοκρατικής προτάσεως αποτελεί εμπαιγμό και εξαπάτηση του κοινωνικού συνόλου. Ειδικά οι κυβερνώντες του παρόντος γνωρίζουν τι διαμορφώθηκε επί ημερών ΝΔ & ΠΑΣΟΚ, όπως γνωρίζουν τις υποχρεώσεις που έχουν για αποκατάσταση του πολιτεύματος.
Πρόταση για τη νέα χάραξη του Μετρό στα Νότια προάστια.
Με μια βασική διαφοροποίηση στη χάραξη, χωρίς να αλλάζει σε σημαντικό βαθμό η απόσταση που θα διανύει το μετρό, όπως και το κόστος, παρουσιάζουμε το νέο σχέδιο - πρόταση - ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ για το μετρό προς Γλυφάδα.
Προτείνουμε η γραμμή να ανηφορίζει προς την Άνω Γλυφάδα (πρώτος σταθμός Μετρό), δεδομένου ότι υπάρχει το μεγαλύτερο τμήμα πληθυσμού, κατόπιν να συνεχίζει στο γκολφ (δεύτερος σταθμός Μετρό) και να καταλήγει στην πλατεία της Γλυφάδας. (τρίτος σταθμός Μετρό)
Το κόστος της επέκτασης εκτιμάται στα 200 -250 εκατ. ευρώ. Το μετρό θα συναντήσει στη Γλυφάδα το τραμ, όπως και τον βασικό κόμβο αστικών συγκοινωνιών.
Ο σταθμός Άνω Γλυφάδας πρέπει να χαραχθεί σε ένα σημείο επί της λεωφόρου Γούναρη, η οποία εξυπηρετεί την έλευση χιλιάδων κατοίκων από αρκετές πόλεις στα νοτιοανατολικά, η ακόμη καλύτερα επί της Γεννηματά, ώστε να οριστικοποιηθεί η επίλυση των αναγκών της περιοχής.
Σαφέστατα με επιπρόσθετο κόστος σε εκατομμύρια θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένας σταθμός στη Γλυφάδα, και ένας δεύτερος στη Βούλα, θεωρώ όμως ότι δεν θα υπάρχει επίλυση του συγκοινωνιακού της περιοχής.
Τρείς σταθμοί στη Γλυφάδα
Με το κόκκινο χρώμα βλέπετε την ήδη υπάρχουσα χάραξη, και με το μαύρο τη νέα χάραξη - πρόταση - η οποία καλύπτει σε μεγαλύτερο βαθμό τον τοπικό πληθυσμό. Με τη νέα χάραξη - πρόταση - του Γιάννη Κουρδομένου, ο πρώτος σταθμός θα βρίσκεται σε μια κεντρική οδική αρτηρία έλευσης χιλιάδων κατοίκων στα νότια προάστια (λεωφόρος Γούναρη) ο δεύτερος σταθμός θα βρίσκεται πλησίων επί της οδού Βουλιαγμένης, και ο τρίτος στην κεντρική παραλιακή οδό, άρα θα εξυπηρετούνται αρκετές χιλιάδες κατοίκων στα νότια προάστια από αρκετές πόλεις.
Επισημαίνουμε ότι σε πλήρη αντιδιαστολή των υπολοίπων πόλεων, στα νότια προάστια, η Γλυφάδα σαφέστατα είναι μεγαλύτερη χιλιομετρικά, και με το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού στην Άνω Γλυφάδα.
Γ.Κ
Το άρθρο σύμφωνα με τα στατιστικά της google έχει διαβαστεί από το 2012 που αναρτήθηκε, μέχρι σήμερα, από 13.996 αναγνώστες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου