ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Ο Βουλευτής της ΝΔ Πέτρος Δούκας ενημερώνει τους Γλυφαδιώτες για την κρίση στην Ελλάδα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
ΔΕΥΤΕΡΑ, 30 Ιουλίου 2012.

 ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ
Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ

«Η Ελλάδα δεν θα φύγει ούτε θα την διώξουν από Ευρωζώνη-Ευρώ. Το Ελληνικό Χρέος είναι δυσβάσταχτο, χρειάζεται νέα ρύθμιση»

Διαπιστώσεις, προβλέψεις και προτάσεις του μεγάλου οικονομολόγου Robert Mundell (Βραβείο Νόμπελ των Οικονομικών Επιστημών 1999)στη βαρυσήμαντη ομιλία του την Πέμπτη 26/7/2012 στο Ζάππειο Μέγαρο για την κρίση στην Ελλάδα, την Ευρωζώνη, τις διεθνείς εξελίξεις, τις ΗΠΑ και την Κίνα.
Κατηγορηματικός ότι δεν φταίει η οικονομική κρίση για τα προβλήματα αλλά οι κυβερνήσεις, ότι δεν μπορεί να συνεχιστούν οι σπάταλες στις δημόσιες δαπάνες και το σημερινό Κράτος Πρόνοιας, ότι θα υπάρξει νέα πτώση του Ευρώ, ότι οι ΗΠΑ θα αντιδράσουν στην προσπάθεια ισοτιμίας Ευρώ-Δολαρίου, ότι η υπερδύναμη των ΗΠΑ θα χάσει σταδιακά την παγκόσμια επιρροή της, ότι η Κίνα αποτελεί ένα φιλόδοξο αλλά αινιγματικό γεωπολιτικό παράγοντα.
Ειδικότερα στην κύρια ομιλία του αλλά και στη συζήτηση που ακολούθησε, την οποία διεύθυνε ο μαθητής του Robert Mundell και Πρόεδρος του Ε.Μ.ΠΡΟ.Σ. Πέτρος Δούκας, ο Πατέρας του Ευρώ υπογράμμισε τα εξής χαρακτηριστικά:


ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ -ΜΝΗΜΟΝΙΟ
-Όσοι υποστηρίζουν ότι συμφέρει την Ελλάδα να φύγει από το Ευρώ ή ομιλούν περί νέας δραχμής, κάνουν λάθος. Εάν φύγει η Ελλάδα από το κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα τα οφέλη της θα είναι περιορισμένα ενώ οι αρνητικές συνέπειες πολύ μεγάλες. Τα χρέη της χώρας είναι σε ευρώ και θα παραμείνουν σε ευρώ. Δεν μπορεί όπως νομίζουν ορισμένοι να τα μετατρέψει σε δραχμές. Σοβαρό πρόβλημα θα έχει η Ελλάδα με τις εισαγωγές της, τομέας από τον οποίο είναι έντονα εξαρτημένη. Το όλο πρόβλημα του δημοσίου χρέους παραμένει και δεν αντιμετωπίζεται σωστά με τέτοιες μεθόδους.
- Δεν μπορεί η Ελλάδα να αρνηθεί τα διεθνή της χρέη, δεν μπορεί να πει στους δανειστές της «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ». Τι μπορεί να κάνει? Πράγματι τα χρέη της είναι δυσβάσταχτα και χρειάζονται νέα ρύθμιση. Η Ελλάδα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει και να αποπληρώσει το χρέος της που εξακολουθεί να παραμένει τεράστιο και μετά το “haircut” (κούρεμα). Πρέπει να ξεπληρώσει με νέες ρυθμίσεις τα χρέη της, αφού αναζητήσει σε συνεργασία με τους ξένους εταίρους νέα ρύθμιση όπως νέες δόσεις, νέο κούρεμα κλπ. Οφείλει όμως αυτό να το κάνει συναινετικά, συντεταγμένα, με διάλογο και επίμονη διαπραγμάτευση.


- Υπάρχει άλλωστε το προηγούμενο της Γερμανίας, μετά το τέλος του Πρώτου Παγκόσμιου Πολέμου, οι Σύμμαχοι επέβαλλαν στην Γερμανία σκληρούς οικονομικούς όρους και δυσβάστακτα χρέη, δύο φορές το ΑΕΠ της Γερμανίας. Ήταν αδύνατο να πληρωθούν αυτά τα χρέη. Μετά από δύο χρόνια η Γερμανία εκδήλωσε αδυναμία να καταβάλλει τις πολεμικές αποζημιώσεις αυτές. Ζήτησε και έγινε νέα ρύθμιση τόσο γενναιόδωρη ώστε τελικά δεν πλήρωσε ούτε ένα μάρκο, τους χαρίστηκαν τα χρέη. Το Ελληνικό χρέος που φτάνει το 170% του ΑΕΠ είναι επίσης δυσβάσταχτο, δεν μπορεί να εξοφληθεί, πρέπει να ρυθμιστεί με νέα διαπραγμάτευση και βεβαίως θα πρέπει από την πλευρά της η Ελλάδα να βαδίσει σταθερά τον δρόμο των μεταρρυθμίσεων και των απαραίτητων διαρθρωτικών αλλαγών. Κάθε αντίθετη σκέψη, όπως λόγου χάρη η καταγγελία και η άρνηση γενικά του Μνημονίου ή των συζητήσεων με την Τρόικα είναι τουλάχιστον κακή τακτική.

ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
Με ρωτούν συχνά εάν για την κρίση στην Ελλάδα φταίει το Ευρώ, το Μνημόνιο ή το Κυβερνητικό management, νομίζω πως οι παρενέργειες από την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη ή την οικονομική κρίση σε άλλες χώρες ήταν και παραμένουν περιορισμένες, δεν αποτελούν το μείζον πρόβλημα. Κανονικά θα έπρεπε η Ελλάδα πριν ενταχθεί στην Ευρωζώνη να έχει κάνει μια γενναία υποτίμηση 40-45% του εθνικού της νομίσματος και να μην επιδιώξει τόσο υψηλή ισοτιμία δραχμής και ευρώ, όμως τα κύρια αίτια ήταν και παραμένουν οι κακοί χειρισμοί της Δημοσιονομικής πολιτικής. Δυστυχώς οι κυβερνήσεις, όχι μόνο στην Ελλάδα, κατέφυγαν τα τελευταία χρόνια εύκολα στο Διεθνή Δανεισμό. Ο δανεισμός του Κράτους όμως πρέπει να γίνεται μόνο σε δύσκολες περιστάσεις όπως λόγου χάρη σε έναν πόλεμο ή για αναπτυξιακές επενδύσεις. Δεν πρέπει να γίνεται για εσωτερική πολιτική, για διάφορες καταναλωτικές δαπάνες του κράτους και παροχές στην κοινωνία γιατί τότε, όταν φτάσει η ώρα της εθνικής ανάγκης, υπερχρεωμένος όπως είσαι δεν μπορείς να δανειστείς πλέον, διαφορετικά η κάθε χώρα υποθηκεύει το μέλλον της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ιταλία, η οποία από το 1980 έως πρόσφατα
διπλασίασε το εθνικό της χρέος.

ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ Ε.Ε. & Ε.Κ.Τ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Υπάρχουν κάποιες ακραίες φωνές και διαθέσεις στην Ευρώπη κατά της παραμονής της Ελλάδας στην Ευρωζώνη αλλά δεν είναι ισχυρές. Θα ήταν πολύ περίεργο και ανεύθυνο αν στο μέλλον κάποια πολιτική ηγεσία στην Ελλάδα θα αποφάσιζε την έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη. Δεν δίνω πιθανότητες σε αυτό περισσότερο από 25%. Επίσης δεν θεωρώ πιθανό να ζητήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση ή Ευρωζώνη να φύγει η Ελλάδα ή να την εξωθήσει να φύγει, δεν βλέπω παρόμοια πιθανότητα επίσης για την Πορτογαλία, την Ιρλανδία και την Ισπανία Η Ευρώπη οφείλει να βοηθήσει την Ελλάδα στα οξυμένα προβλήματα της όπως και τις άλλες χώρες σε ανάλογη θέση. Συγκεκριμένα η Ε.Κ.Τ πρέπει να αγοράσει προβληματικά ομόλογα της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας ή να εκδώσει για αυτόν τον σκοπό δικά της ομόλογα όπως η κεντρική τράπεζα της Κίνας. Η Ε.Κ.Τ. πρέπει να μπορεί να παρεμβαίνει στις αγορές με δικές τις πολιτικές είτε αγοράζοντας ομόλογα των προβληματικών αγορών είτε εκδίδοντας ευρωομόλογα και ακόμα περισσότερο Ευρωπαϊκά έντοκα γραμμάτια. Τη λύση αυτή ακολούθησε η κεντρική τράπεζα των ΗΠΑ με τα λεγόμενα «τοξικά, στεγαστικά χρέη» με ρυθμίσεις πάνω από 2 τρις δολάρια.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
Το 1960 η αναλογία Κράτους Πρόνοια προς ΑΕΠ ήταν περίπου 30%, τώρα έχει φτάσει στο 45%. Η κύρια αιτία του προβλήματος ήταν οι ανεξέλεγκτες δαπάνες στο κράτος και οι υπερβολικές παροχές σε κοινωνικές ομάδες. Έχει ήδη δημιουργηθεί μείζον πρόβλημα από την τακτική αυτή στην Ευρωζώνη αλλά και τις ΗΠΑ πλέον. Το παραδοσιακό Κράτος Πρόνοιας των ανεξέλεγκτων παροχών και επιδομάτων διευρύνθηκε σημαντικά τις τελευταίες δεκαετίες. Δεν μπορούν πλέον οι δαπάνες να καλυφθούν από φορολογικά έσοδα, χρειάζεται να συμμαζευτούν, να κριθούν ορθολογικά με αξιότητα, δηλαδή να αξιολογηθούν και να περικοπούν σιγά-σιγά.

ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Ελπίζω η τρι-κομματική συμμαχία στην κυβέρνηση της Ελλάδας να αποδώσει έργο ανασυγκρότησης με βάση τις αναγκαίες σκληρές αποφάσεις και επιλογές. Το έχει ανάγκη η χώρα. Η εμπειρία μου λέει, ότι πολλές φορές τα μικρά κόμματα λειτουργούν κυρίως είτε προς όφελος του αρχηγού τους και της ηγετικής ομάδας είτε με άγονους φανατισμούς και πάντως όχι υπέρ της κοινωνίας, αντίθετα τα μεγάλα κόμματα που έχουν στόχο την αυτοδυναμία στη διακυβέρνηση είναι αναγκασμένα να είναι πολυτασικά και να εκφράζουν συνολικά μεγάλα τμήματα της κοινωνίας. Όμως και εδώ η σταθερότητα και η ανάπτυξη μιας χώρας δεν είναι αυτονόητες γιατί εξαρτώνται από τις πολιτικές που εφαρμόζονται.
Γενικά οι συμμαχικές κυβερνήσεις είναι δύσκολο να κυβερνήσουν διότι κάθε κόμμα ενός τέτοιου συνασπισμού προσπαθεί να κυβερνήσει προς όφελος του ενώ ο Πρωθυπουργός γίνεται συχνά αδύναμος και ισορροπιστής. Σημειώνω την τελευταία δήλωση του Σύλβιο Μπερλουσκόνι, με μεγάλη εμπειρία σε κυβερνήσεις συνεργασίας στην Ιταλία, που υπογράμμισε ότι εάν είναι να κυβερνήσει στο μέλλον θα το κάνει μόνο με πλειοψηφία του 51% του λαού.
Οι Έλληνες πρέπει να εξετάσουν τη δυνατότητα να μεταβάλλουν το πολίτευμα τους από πρωθυπουργικοκεντρικό στο μοντέλο της Προεδρικής Δημοκρατίας όπως της Γαλλίας και των ΗΠΑ, αυτό το μοντέλο οδηγεί σε μεγαλύτερη πολιτική σταθερότητα, σε πιο αποφασιστική διακυβέρνηση και καλύτερες δυνατότητες παραγωγής έργου.
Το οικονομικό σύστημα επηρεάζεται αποφασιστικά από το πολιτικό σύστημα.

ΕΥΡΩ-ΔΟΛΛΑΡΙΟ-ΓΟΥΑΝ
- Το ευρώ έχει μέλλον. Όταν συστήθηκε πολλοί προεξόφλησαν το τέλος του μέσα σε μια πενταετία. Δέκα και πλέον χρόνια μετά είμαστε ακόμα εδώ και συζητάμε για το μέλλον του Ευρώ, το οποίο δεν κινδυνεύει από τις σημερινές δυσκολίες, αντέχει και θα αντέξει την ομοιογένεια των οικονομικών πολιτικών αλλά και τις δημοσιονομικής σταθερότητας ανάμεσα στις χώρες της Ευρωζώνης. Άλλου είδους εξελίξεις όπως ένας πόλεμος ή ο διεθνής ρόλος της Κίνας και του Γουαν μπορούν να επηρεάσουν στο μέλλον τη δύναμη του Ευρώ.
- Το Ευρώ είχε εξαρχής κρατήσει διαφορετική ισοτιμία απέναντι στο δολάριο, η οποία υπήρξε κυμαινόμενη όλα αυτά τα χρόνια. Τελευταία υποχωρεί στη σχέση 1,2 Ευρώ προς 1 Δολάριο, όμως οι ΗΠΑ δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο και δεν πρόκειται να μείνουν αδρανής. Η πτώση της ισοτιμίας του Ευρώ προς το Δολάριο θα συνεχιστεί. Προβλέπω ότι μόλις η σχέση αυτή γίνει 1,15 ή 1,10 η Κεντρική Τράπεζα των ΗΠΑ θα ανησυχήσει και η Ουάσινγκτον θα αντιδράσει.
- Ασφαλώς το καλύτερο για την Ευρώπη και την Ευρωζώνη είναι η σταθεροποίηση της σχέσης Ευρώ-Δολαρίου προς την κατεύθυνση της πλήρους ισοτιμίας, δηλαδή 1 Δολάριο προς 1 Ευρώ, με την υποτίμηση αυτή του Ευρώ η Ευρώπη θα διευκολύνει σημαντικά τις εξαγωγές τις απέναντι στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες.
- Δεν βλέπω σύντομα να οδηγούμαστε σε σταθερές ισοτιμίες Δολαρίου- Ευρώ και Γουαν, βλέπω όμως τη δυνατότητα για κοινές πολιτικές, που έχουν όμως τα προβλήματα τους. Η Κίνα είναι μια ανερχόμενη δύναμη στο Διεθνή χώρο και ακολουθεί επιθετικές πολιτικές σε όλους τους τομείς της οικονομίας, έντονα ανταγωνιστικές. Όπως έντονα ανταγωνιστικές είναι οι επιλογές των ΗΠΑ να περιφρουρήσουν την παγκόσμια κυριαρχία και πρωτοπορία τους την οποία θέλουν να κρατήσουν με κάθε τρόπο, κάτι που το θεωρώ αβέβαιο για το μέλλον καθώς οι ΗΠΑ αργά αλλά σταθερά χάνουν την παγκόσμια οικονομική τους κυριαρχία. Η Κίνα αναδύεται με γρήγορους ρυθμούς σε παγκόσμια υπερδύναμη και είναι ένα εξαιρετικά φιλόδοξο κράτος. Με ρωτούν συχνά στις επισκέψεις μου στην Κινά αν το Γουαν μπορεί να γίνει ένα ισοδύναμο νόμισμα όπως το δολάριο δηλαδή ένα «αποθεματικό νόμισμα» με παγκόσμια δύναμη και κυκλοφορία, απαντώ πως μπορεί να γίνει με προϋποθέσεις αλλά δεν το βλέπω νωρίτερα από τριάντα χρόνια.

ΥΓ του ΓΛΥΦΑΔΑ WEB: Αρχικά ευχαριστώ τον βουλευτή για την ενημέρωση που μας έκανε και δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστες τις τοποθέτησεις του Robert Mundell. Οφείλω να ομολογήσω οτι ειδικά στην αρχική του τοποθέτηση έχει απόλυτα δίκιο όσων αφορά την ευθύνη των κυβερνήσεων και πολιτικών. Για το παρόν ΕΙΔΙΚΑ της χώρας μας υπάρχει συλλογικά η ευθύνη των πολιτευομένων όλων των κομμάτων οι οποίοι συστηματικά παρακάμπτουν στη γεννέτηρα της Δημοκρατίας, μεθόδους και συστήματα αξιοκρατικά. (Δημιούργησαν πρός όφελος των κομμάτων και των ιδίων ενα πελατειακό κράτος ρουσφετιών και αναξιοκρατίας με αποτέλεσμα η λειτουργία της πολιτείας να είναι σε όλους τους τομείς των δυο μέτρων και σταθμών, όπως επίσης υπάρχει δεδομένα σχεδόν καθολικά η αντίληψη των δυο ταχυτήτων που εξαφανίζει την ισχυ του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ)
Προσωπικά θεωρώ οτι πρέπει να γίνει αναθεώρηση του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, και οτι θα ισχύει συνταγματικά πρέπει να είναι ξεκάθαρο και εφαρμόσιμο απο το σύνολο χωρίς ίχνος ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ και κακώς κειμένων. (Η γνωστή ιστορία της χώρας μας, που όλοι είναι ίσοι και κάποιοι γίνονται περισσότερο ίσοι. οι πολίτες ανέχονται οι πολιτικοί καλύπτουν κ.α γνωστά φαινόμενα ειδικά για τους ιδιοκτήτες Μ.Μ.Ε, αν και ισχύει ευρύτερα στο σύνολο απο τομείς της Ελλάδας.)

Τίποτα περισσότερο των αυταπόδεικτων. (Όσων αφορά τις υπόλοιπες τοποθετήσεις είναι συνάρτηση όσων δημιουργήθηκαν σε αυτη τη βάση)
Σε αυτη τη χώρα συμβαίνουν πολλά τα οποία ξεφεύγουν απο κάθε έννοια λογικής, διότι υπάρχει ασάφεια, δυο μέτρα και σταθμά, ιδιαίτερη μεταχείρηση σε κάποιους, υπονομεύσεις σκόπιμα σε άλλους, και οι πολιτικοί οι οποίοι εχουν μαύρα μεσάνυχτα απο όσα τελούνται υπο τις εντολές συναδέλφων τους και του παρακράτους. (Και στη συνέχεια πρέπει να αποδείξεις σε όλους αυτούς και τους υπολοίπους που εχουν δεχθεί το σύστημα των δυο ταχυτήτων, που έχουν βιωματικά αποδεχθεί τα δυο μέτρα και σταθμά και λειτουργούν υπο αυτό το πρίσμα,  οτι δεν
είσαι ελέφαντας)
Στη συνείδηση τη λαθεμένη σχεδόν του συνόλου εχει πετύχει το σύστημα να διαμορφωθεί πλασματική εικόνα και διαστραβλωμένα συμπεράσματα. (Μετά απο ''800 χρόνια'' χωρίς ίχνος διαφοροποιήσεων και τη δεδομένη εναλλαγή κυβερνητικών σχημάτων και πολιτευομένων που δεν έχουν διάθεση ουσιαστικών αλλαγών, υφίστατε η πλασματική εικόνα και τα αυθαίρετα συμπεράσματα)
Αυτοί που έπρεπε αρχικά να διασφαλίζουν το πολίτευμα, (άρα την εύρυθμη λειτουργία σε όλους τους τομείς) το έσυραν στο βούρκο. (Πιστεύω οτι δεν μπορούν σήμερα οι πολιτικοί με συγκεκριμένες πολιτικές να αλλάξουν τα ουσιώδη, απλά και μόνο κάποια επι μέρους πράγματα θα διαφοροποιούνται και σε αρκετές περιπτώσεις πρός ιδίο όφελος. *ΒΛΕΠΕ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ως ενδεικτικό παράδειγμα.)
*Μπαίνοντας στο κοινοβούλιο ως κόμμα πέτυχε άλλο πλαίσιο μεταχείρησης, και στη συνέχεια με τις διατάξεις του νόμου υπέρ κομμάτων με Μ.Μ.Ε καλύφθηκε, είς βάρος του κάθε άλλου ΠΟΛΙΤΗ. (Συν των χρημάτων που εχει πάρει απο τους πολίτες και κάνουν ευκολότερα κάποια πράγματα)
(Μπορεί να λειτουργήσει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ με τέτοιους πολιτευόμενους και οσα φωτογραφικά εχουν δημιουργήσει υπέρ των πολιτευομένων;)
Σε όλους τους τομείς οι συντεχνίες, όμως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις του κανόνα και σε αυτές των περιπτώσεων εχουν το σύνολο απέναντι ''ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ προδιαγραφών'' 
Είναι μια πτυχή ενός θέματος (που ενω είναι το σημαντικότερο) δεν υφίστατε δημόσια διότι οι περισσότεροι που κάνουν ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ παράλληλα κάνουν και ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ...... και εν γένει της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.....με μια κοινωνία που εχει σηκώσει τα χέρια και τα πόδια ψηλά διαπιστώνοντας αρχικά τα πεπραγμένα των εκλεγμένων της.


Και τέλος, πρέπει να τονίσω το έλλειμα ΑΞΙΩΝ στη χώρα μας που προσωπικά θεωρώ το σημαντικότερο αρνητικό όσων αφορά την μετεξέλιξη. (Καλώς η κακώς οι πολίτες εχουν ''σηκώσει τα χέρια και τα πόδια ψηλά'' και υφίστατε δεδομένα ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και ανεκτικότητα σε καραμπινάτες περιπτώσεις ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗΣ του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. Το ίδιο ακριβώς πρέπει να συμβαίνει και απο τους πολιτευόμενους;
(H επίσημη πολιτεία κλείνει τους οφθαλμούς και προασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα αυτών που ως κορυφαίοι πλεονέκτες θέλουν 800 Μ.Μ.Ε ο κάθε ένας (όλων των μορφών), ενω ουδέποτε ασχολήθει με τα δικαιώματα αυτών που τους έκλεψαν επανελλημένα το ΕΝΑ και το βασικό δικαίωμα επιβίωσης διότι δεν ήταν ακριβοδίκαιοι στις θέσεις που τους έστειλαν οι πολίτες (1) )
(Πόση ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ απο το σύνολο πολιτευομένων και πολιτών;)

Πολυ εύκολα θέλετε εμπλοκή με τα κοινά χωρίς καμία ανάλυψη ευθύνης. Γενικά και αόριστα ενα απρόσωπο κράτος με διαμοιρασμένες αρμοδιότητες σε απόλυτα ασαφές πλαίσιο, και με το σύνολο των νόμων σε ισχύ σκόπιμα. (Ισχύει κατά διαστήματα οτι θέλουν οι πολιτευόμενοι χωρίς κανένα σεβασμό στη λαϊκή εντολή) και υπάρχουν και οι σκόπιμες (δόλιες) πρακτικές ενός διευθαρμένου παρακράτους χωρίς κανείς να εχει την δυνατότητα ελένχου όλων αυτών διότι ενω διορίζονται απο κόμματα και πολιτικούς ανεξαρτοποιούνται σε μια χώρα που δεν διασφαλίζει κανένα επίπεδο δομής δημοκρατικών μεθόδων, και ουδέποτε λογοδοτούν για την αυθαιρεσία επιλογών  οι πολιτικοί και οι διορισμένοι αυτών.
(Ακόμα και στις περιπτώσεις ΑΙΡΕΤΩΝ στην τοπική αυτοδιοίκηση, ο κάθε δήμαρχος και διοίκηση πράττει οτι θέλει χωρίς να ακολουθείτε καμία σύνομη διαδικασία, και χωρίς ποτέ να ρωτούν τους δημότες που έδωσαν την λαϊκή εντολή και ουσιαστικά αυτοι καλούνται να τους ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ)
Οτι πρόταση θέλει ο κάθε ένας περνάει, ποτέ δεν εισακούονται οι θέσεις των δημοτών, εξαφανίζουν ΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΜΕΛΕΤΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, και λειτουργούν σε καθεστώς κάλυψης και αυθαιρεσίας χωρίς να λογοδοτούν σε κανένα)
Εαν υπάρχει έστω και στοιχειώδης σοβαρότητα κάποια στιγμή η πολιτεία δια μέσω πολιτικών οφείλει να κάνει αναθεώρηση του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ και το πολίτευμα να εναρμονιστεί για το συμφέρον του συνόλου και της αληθινής ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
(Είναι γνωστό σε όλους ποια είναι η αιτία όλων των κακώς κειμένων στην ΕΛΛΑΔΑ)
Εαν πρέπει ο κάθε πολίτης να κάνει εκατοντάδες μηνύσεις στο σύνολο όλων αυτών που αυθαιρετούν και πράττουν οτι θέλουν, θα βρίσκεται δια βίου καθημερινά εντός των δικαστικών αιθουσών.

Δεν επέλεξε να γίνει δικηγόρος ο κάθε Έλληνας πολίτης, και πρέπει η πολιτεία να οδηγηθεί σε ενα αποτέλεσμα υγιούς ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ και εύρυθμης λειτουργίας για τους πολίτες. (Μέχρι σήμερα αλληλοστηρίζονται οι συντεχνίες εργαζομένων του δημοσίου είς βάρος του κάθε ιδιώτη ΠΟΛΙΤΗ, ακόμα και εαν έχει απόλυτα δίκιο ο ιδιώτης πολίτης)
ΕΛΛΑΔΑ η χώρα των δικομανών διότι η πολιτεία δια μέσω εκλεγμένων δεν ολοκληρώνει ενα ΣΥΝΤΑΓΜΑ και ενα ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ σαφές και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ, και δεν διασφαλίζει ακόμα και τα αυτονόητα. (Η προσπάθεια επι δεκαετίες σε μια χώρα καθολικά των δυο μέτρων και σταθμών, και των δυο ταχυτήτων, οτι δεν είσαι ελέφαντας χωρίς κανένα αποτέλεσμα (λόγω ειδικών σκοπιμοτήτων) αποδυκνύει περίτρανα οτι στην Ελλάδα εχουν εξαφανιστεί ακόμα και οι αυτονόητες δομές πολιτισμού και δημοκρατίας, και το σύνολο Υ Π Ο Κ Ρ Ι Ν Ε Τ Α Ι)
Νομίζω οτι δε χρειάζεται να τονίζει κάποιος ακόμα και τα αυταπόδεικτα. (Έχουμε σημαντικό έλλειμα παιδείας και οτι υφίστατε υπάρχει διότι οι νεοέλληνες ουδεμία σχέση έχουν με τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ)

ΓΛΥΦΑΔΑ WEB,
Γιάννης Κουρδομένος
.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Ο Βουλευτής της ΝΔ Πέτρος Δούκας ενημερώνει τους Γλυφαδιώτες για την κρίση στην Ελλάδα Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb
f="https://unpkg.com/video.js/dist/video-js.css" rel="stylesheet">