ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 Ιουλίου 2012.
Ενα θέμα που θα απασχολήσει προσεχώς την τοπική αυτοδιοίκηση της Γλυφάδας είναι η δημιουργία Μουσείου Πολιτισμού Γλυφάδας.
Είθισται εκ των υστέρων να υπάρχει το ενδιαφέρων των μεταγενέστερων για οτι υπήρξε ως στοιχείο Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Μ Ο Υ σε μια τοπική κοινωνία. (Βέβαια πολλές φορές, όπως και στην συγκεκριμένη περίπτωση της Γλυφάδας αυτοί που ενδιαφέρονται ουδεμία σχέση έχουν με τον προγενέστερο τοπικό πολιτισμό) Είναι γνωστό οτι στην νεότερη ιστορία οι κάτοικοι της Γλυφάδας (Αρχαίας Αιξωνής) άρχισαν να έρχονται την δεκαετία του 1910 - 1920 και ήταν πρόσφυγες, όπως και η δική μου οικογένεια. (Αυτό σημαίνει οτι συνολικά οι κάτοικοι αυτής την Πόλης ουδεμία σχέση έχουν με τον προγενέστερο πολιτισμό της αρχαιότητας, σε αντίθεση με άλλες πόλεις και τοπικές κοινωνίες)
Βάση αυτού του δεδομένου γίνετε σαφές για ποιούς λόγους σε τοπικό επίπεδο ισχύει σχεδόν καθολικότητα ελλείματος Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Μ Ο Υ ουσίας, και πάμπολες φορές περαστικοί και ανέντιμοι της τοπικής μας κοινωνίας συνεργάστηκαν ώστε να καταστρέψουν και να εξαφανίσουν κάθε μορφή αυτούσια νεότερων μορφών πολιτισμού στη Γλυφάδα. (Ουδείς εχει την δυνατότητα αμφισβήτησης της αλήθειας, καθώς υπάρχουν τα δεδομένα του κέρδους κάποιων εξαφανίζοντας βασικές και αυτούσιες δομές νεότερου τοπικού πολιτισμού)
Επίσης είναι γνωστό οτι ο πολιτισμός είναι: Ο πολιτισμός ως αντιστοίχιση της λέξης culture/kultur διαχωρίζεται στην στενότερη έννοια του όρου και την πιο ευρεία, ανθρωπολογική του έννοια. Σύμφωνα με την Δήλωση της Mondiacult, της παγκόσμιας συνόδου για την πολιτιστική πολιτική (politique culturelle) που διοργανώθηκε το 1982 στο Μεξικό: « Με την ευρεία του έννοια ο πολιτισμός αντιπροσωπεύει σήμερα το σύνολο των διαφοροποιών στοιχείων, πνευματικών και υλικών, διανοητικών και συναισθηματικών που χαρακτηρίζουν μία κοινωνία ή μία κοινωνική ομάδα. Συμπεριλαμβάνει, εκτός των γραμμάτων και των τεχνών, τον τρόπο ζωής, τα βασικά δικαιώματα του ανθρώπου, το σύστημα αξιών, τις παραδόσεις και τα δόγματα. [...]. Με την στενή του έννοια εννοεί κυρίως το σύνολο των αξιών καθώς και τις γνωστικές και αισθητικές συνήθειες μίας κοινότητας και υπό αυτό το πρίσμα περιλαμβάνει την πολιτιστική κληρονομιά, τις τέχνες, τη λογοτεχνία και τα κινήματα σκέψης.
Θεωρώ οτι η συνέχιση να τονίζω τι εχουν πράξει ελεεινοί κατά του τοπικού πολιτισμού στη πόλη μας δεν χρειάζεται διότι είναι αυτονόητο δεδομένο. (Ακόμα και η συνέχιση απο την πλευρά του δήμου γλυφάδας και διοικούντων μεθόδων αναλγησίας, και ολοκληρωτικού ελλείματος ενδιαφέροντως και διευθέτησης, είναι δείγμα ατόμων χωρίς βασικές αξίες, και σεβασμό στον πολιτισμό που επικαλούνται μόνο όσων αφορά την αρχαιότητα)
Εχει προκύψει ενα ζήτημα χρηματοδότησης μίας συνταξιούχου αρχαιολόγου με το ποσό των 15.000 χιλ. ευρώ έστω να συνεχιστούν οι ανασκαφές στην παραλία και συγκεκριμένα στα αστέρια για νέα ευρήματα.
Οι διοικούντες του παρόντος στον δήμο Γλυφάδας και συγκεριμένα ο δήμαρχος Κώστας Κόκκορης μίλησε αρκετά στο δημοτικό συμβούλιο 25/07/2012 για τον πολιτισμό, για την αναγκαιότητα δημιουργίας μουσείου, την άμεση χρηματοδότηση μόνο με μια κόλα χαρτί αιτήματος που έκανε η αρχαιολόγος (συνταξιούχος) και για το πολυ σημαντικό για όλους Μουσείο Πολιτισμού Γλυφάδας, και με τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη ο οποίος εαν υπάρξει καλύτερη και ολοκληρωμένη πρόταση είναι θετικός.
Προσωπικά εχω να δηλώσω οτι σαφώς κάποια ευρήματα του παρελθόντος στη τοπική μας κοινωνία είναι στοιχεία Πολιτισμού, όμως είναι στοιχεία ενός πολιτισμού του παρελθόντος και θα περιορίζονται εντός μίας αιθούσης και για κάποιους επισκέπτες, όταν κάποιοι φρόντισαν να καταστρέψουν και να εξαφανίσουν τις αυτούσιες μορφές σύνχρονου πολιτισμού στη ΓΛΥΦΑΔΑ, και σαφώς οχι στην αρχαία Αιξωνή του παρελθόντος.
Εχουμε το βασικό δεδομένο πλήρους αποστροφής και στρουθοκαμηλισμών και απο την διοίκηση Κόκκορη, και απο την αντιπολίτευση Βαρβιτσιώτη, ακόμα και μετά την επανελλειμένα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για όσα εχουν τελεστεί σε τοπικό επίπεδο κατά του μοναδικού εναπομείναντα τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού στη ΓΛΥΦΑΔΑ (και με ιστορία δεκαετιών) με την συγκεκριμένη ΟΝΟΜΑΣΙΑ. (Εχουν περάσει οκτώ χρόνια μετά την τελευταία κατάσχεση χωρίς να υπάρξει ίχνος ενέργειας απο πλευράς ΔΗΜΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ για τοπικό ζήτημα δημότη και παράλληλα ζήτημα αυτούσια τοπικού χαρακτήρα και τοπικού ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, και υπάρχουν τα πειστήρια της εγκληματικής αδιαφορίας μετά απο φακέλλους με το σύνολο των στοιχείων που κατατέθηκαν στον δήμο Γλυφάδας) (Συγκεκριμένα στην διοίκηση Στυλιανού Σφακιανάκη)
Σήμερα μπορώ να δηλώσω με πλήρη υπευθυνότητα την εγκληματική συμμετοχή στα κοινά της Γλυφάδας πολλών συμπολιτών μας, και σύντομα θα κατατεθεί ο ίδιος πλήρης φάκελλος ώστε να υπάρξει ανάλυψη ευθύνης των τωρινών αιρετών του δήμου. (Ουσιαστικά δεν πρέπει να κατατεθεί διότι κατατέθηκε, και πρέπει να ερωτηθούν οι αιρετοί του παρελθόντος τι έκαναν και τι τον έκαναν;)
Έθαψαν τον πλήρη φάκελλο που κατέθεσα ενω είχαν φροντίσει να στηρίζουν οικονομικά Μ.Μ.Ε δημότη άλλης περιοχής. (Σήμερα κάτι ανάλογο πράττει και ο Κώστας Κόκκορης)
ΓΛΥΦΑΔΑ WEB,
Γιάννης Κουρδομένος
glyfadaweb@gmail,com
ΥΓ: Οι αιρετοί του δήμου Γλυφάδας πρέπει να αποφασίσουν ώστε να γνωρίζουν οι δημότες, εαν είναι απολίτιστοι και εγκληματίες, η λειτουργούν στα πλαίσια του Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Μ Ο Υ.
*Aποσαφηνίζω οτι δεν μπορούμε να κάνουμε παραποίηση της Ιστορίας διότι μας εξυπηρετεί η μας βολεύει μια άλλη προσέγγιση του ζητήματος ΤΟΠΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ. (Δεν δικαιούτε κανείς καπηλία, η παραποίηση της ΙΣΤΟΡΙΑΣ)
*Επίσης είναι γνωστό οτι μεγάλος αριθμός Ελλήνων εκδιώχθηκαν απο την Κωνσταντινούπολη και αλλες περιοχές της μεγάλης Ελλάδας και ως πρόσφυγες ήρθαν σε πολλές περιοχές και νησιά και στη Γλυφάδα, σε πλήρη αντίθεση με όσους και όσες προέρχονται απο άλλες περιοχές της χώρας και ήρθαν στην πόλη μας εκ των υστέρων. (Συνολικά οι πρώτοι κάτοικοι ήταν πρόσφυγες, ενω εαν ερωτηθεί κάποιος ο οποίος δεν εχει την σωστή πληροφόρηση ίσως θεωρήσει οτι οι πρώτοι κάτοικοι στην νεότερη ιστορία και δημιουργία του τοπικού πολιτισμού ήταν Εφοπλιστές,δισεκατομμυριούχοι η ακόμα πολιτικοί)
*Επίσης η Ιστορία πρόσφυγες και κατατρεγμένοι ίσχυσε και συνεχίζει να υφίστατε σε μια χώρα πραγματικά κάπηλων πολιτευομένων. (Αρκεί κάποιος να ανατρέξει στην νεότερη ΙΣΤΟΡΙΑ και ΤΟΠΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ώστε να διαπιστώσει οτι οι δημιουργοί του νεότερου πολιτισμού σε τοπικό επίπεδο συνέχισαν να είναι σε καθεστώς εκδιώξεων διότι αμέσως μετά η Ελληνική πολιτεία φρόντισε άρων άρων να τους εκδιώξει απο τα σύνορα Ελληνικού Γλυφάδας (Πρώην Αεροδρόμιο) και οι διώξεις συνεχίστηκαν σε άλλο επίπεδο επανελλημένα)
Εχω να δηλώσω δημόσια επ' ευκαιρία της διάθεσης ξεπουλήματος του πρώην Αεροδρομίου. και βάση όσων έχουν τελεστεί σε τοπικό επίπεδο μόνο ένα, Κράτος και πολιτευόμενοι χωρίς βασικό επίπεδο ΑΞΙΩΝ. (Μπορείς να τους παρέχεις απλώχερα ώστε να σε προδόσουν)
(Ισχυροποιώ το επιχείρημα διότι σε αυτούς τους άνθρωπους (τους πρόσφυγες) η πολίτεια οφείλει οτιδήποτε δημιουργήθηκε στην ευρύτερη περιοχή. Ακόμα και το πρώην αεροδρόμιο αυτοί το δημιούργησαν με την εργασία τους, και βρέθηκε μια πολιτεία ελεεινών η οποία ενω παρείχε τον χώρο ώστε να εγκατασταθούν στη συνέχεια τους εκδίωξε ώστε να διευρυνθεί ο χώρος του πρώην αεροδρομίου που τώρα θέλουν να ξεπουλήσουν σε ΚΙΝΕΖΟΥΣ και άλλους)
(Μια πολιτεία που παρέχει την κυριότητα μιας περιοχής, στην συνέχεια όταν ολοκλήρωσαν το έργο τους εκδίωξε άρων άρων παίρνοντας τις ιδιοκτησίες για ενα κομμάτι ψωμί, και ετεροχρονισμένα θέλει να ξεπουλήσει σε τρίτους φιλέτα την ίδια περιοχή) ΑΙΣΧΟΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ ενός κράτους χωρίς ίχνος ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και χωρίς ίχνος σεβασμού στον πολίτη, διότι ακριβώς η ίδια ΙΣΤΟΡΙΑ σε επανάλληψη και στα ερτζιανά, με τα γνωστά φαινόμενα των καταπατητών του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ με σειρά Μ.Μ.Ε και την πλήρη στήριξη κάλυψη πολιτικών, κομμάτων, κυβερνήσεων, είς βάρος της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και του πολίτη δημότη αυτής της περιοχής.
(Οφείλω σε εμένα, στους πρόσφυγες και δημιουργούς του νεότερου πολιτισμού της περιοχής μας, και στον τελικό αποδέκτη της ενημέρωσης αυτούσια την ΑΛΗΘΕΙΑ, και το πράτω χωρίς να αναλογίζομαι τις εντυπώσεις των άμεσα θιγομένων οι οποίοι σαφώς δεν ευθύνονται για τις πολιτικές του παρελθόντος όμως συνεχίζουν στο ίδιο μήκος κύματος)
Ενα Κράτος που χτυπάει διαχρονικά τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ (δεν χρειάζεται ανάλυση) και έστω και εκ των υστέρων δεν δημιουργούν οι μεταγενέστεροι το πλαίσιο επανορθώσεων σε όλους τους τομείς, είναι κράτος ερείπιο χωρίς δομές και χωρίς ουσιαστικά πολιτικές (Αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα με την συνδρομή όλων σε επίπεδο πολιτείας σε πλαίσιο τσαπατσουλιάς και προχειρότητας,, και με δόλο, καταμαρτυρούν γιατί είμαστε διεθνώς περίγελος)
Ειναι τυχαίο που η Ελλαδίτσα είναι απο τις μικρότερες χώρες της ευρώπης όμως πρώτη σε διαφθορά όσων αφορά τον δημόσιο τομέα; (Kάποιοι το φροντίζουν και είναι γνωστοί)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 Ιουλίου 2012.
Ενα θέμα που θα απασχολήσει προσεχώς την τοπική αυτοδιοίκηση της Γλυφάδας είναι η δημιουργία Μουσείου Πολιτισμού Γλυφάδας.
Είθισται εκ των υστέρων να υπάρχει το ενδιαφέρων των μεταγενέστερων για οτι υπήρξε ως στοιχείο Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Μ Ο Υ σε μια τοπική κοινωνία. (Βέβαια πολλές φορές, όπως και στην συγκεκριμένη περίπτωση της Γλυφάδας αυτοί που ενδιαφέρονται ουδεμία σχέση έχουν με τον προγενέστερο τοπικό πολιτισμό) Είναι γνωστό οτι στην νεότερη ιστορία οι κάτοικοι της Γλυφάδας (Αρχαίας Αιξωνής) άρχισαν να έρχονται την δεκαετία του 1910 - 1920 και ήταν πρόσφυγες, όπως και η δική μου οικογένεια. (Αυτό σημαίνει οτι συνολικά οι κάτοικοι αυτής την Πόλης ουδεμία σχέση έχουν με τον προγενέστερο πολιτισμό της αρχαιότητας, σε αντίθεση με άλλες πόλεις και τοπικές κοινωνίες)
Βάση αυτού του δεδομένου γίνετε σαφές για ποιούς λόγους σε τοπικό επίπεδο ισχύει σχεδόν καθολικότητα ελλείματος Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Μ Ο Υ ουσίας, και πάμπολες φορές περαστικοί και ανέντιμοι της τοπικής μας κοινωνίας συνεργάστηκαν ώστε να καταστρέψουν και να εξαφανίσουν κάθε μορφή αυτούσια νεότερων μορφών πολιτισμού στη Γλυφάδα. (Ουδείς εχει την δυνατότητα αμφισβήτησης της αλήθειας, καθώς υπάρχουν τα δεδομένα του κέρδους κάποιων εξαφανίζοντας βασικές και αυτούσιες δομές νεότερου τοπικού πολιτισμού)
Επίσης είναι γνωστό οτι ο πολιτισμός είναι: Ο πολιτισμός ως αντιστοίχιση της λέξης culture/kultur διαχωρίζεται στην στενότερη έννοια του όρου και την πιο ευρεία, ανθρωπολογική του έννοια. Σύμφωνα με την Δήλωση της Mondiacult, της παγκόσμιας συνόδου για την πολιτιστική πολιτική (politique culturelle) που διοργανώθηκε το 1982 στο Μεξικό: « Με την ευρεία του έννοια ο πολιτισμός αντιπροσωπεύει σήμερα το σύνολο των διαφοροποιών στοιχείων, πνευματικών και υλικών, διανοητικών και συναισθηματικών που χαρακτηρίζουν μία κοινωνία ή μία κοινωνική ομάδα. Συμπεριλαμβάνει, εκτός των γραμμάτων και των τεχνών, τον τρόπο ζωής, τα βασικά δικαιώματα του ανθρώπου, το σύστημα αξιών, τις παραδόσεις και τα δόγματα. [...]. Με την στενή του έννοια εννοεί κυρίως το σύνολο των αξιών καθώς και τις γνωστικές και αισθητικές συνήθειες μίας κοινότητας και υπό αυτό το πρίσμα περιλαμβάνει την πολιτιστική κληρονομιά, τις τέχνες, τη λογοτεχνία και τα κινήματα σκέψης.
Θεωρώ οτι η συνέχιση να τονίζω τι εχουν πράξει ελεεινοί κατά του τοπικού πολιτισμού στη πόλη μας δεν χρειάζεται διότι είναι αυτονόητο δεδομένο. (Ακόμα και η συνέχιση απο την πλευρά του δήμου γλυφάδας και διοικούντων μεθόδων αναλγησίας, και ολοκληρωτικού ελλείματος ενδιαφέροντως και διευθέτησης, είναι δείγμα ατόμων χωρίς βασικές αξίες, και σεβασμό στον πολιτισμό που επικαλούνται μόνο όσων αφορά την αρχαιότητα)
Εχει προκύψει ενα ζήτημα χρηματοδότησης μίας συνταξιούχου αρχαιολόγου με το ποσό των 15.000 χιλ. ευρώ έστω να συνεχιστούν οι ανασκαφές στην παραλία και συγκεκριμένα στα αστέρια για νέα ευρήματα.
Οι διοικούντες του παρόντος στον δήμο Γλυφάδας και συγκεριμένα ο δήμαρχος Κώστας Κόκκορης μίλησε αρκετά στο δημοτικό συμβούλιο 25/07/2012 για τον πολιτισμό, για την αναγκαιότητα δημιουργίας μουσείου, την άμεση χρηματοδότηση μόνο με μια κόλα χαρτί αιτήματος που έκανε η αρχαιολόγος (συνταξιούχος) και για το πολυ σημαντικό για όλους Μουσείο Πολιτισμού Γλυφάδας, και με τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη ο οποίος εαν υπάρξει καλύτερη και ολοκληρωμένη πρόταση είναι θετικός.
Προσωπικά εχω να δηλώσω οτι σαφώς κάποια ευρήματα του παρελθόντος στη τοπική μας κοινωνία είναι στοιχεία Πολιτισμού, όμως είναι στοιχεία ενός πολιτισμού του παρελθόντος και θα περιορίζονται εντός μίας αιθούσης και για κάποιους επισκέπτες, όταν κάποιοι φρόντισαν να καταστρέψουν και να εξαφανίσουν τις αυτούσιες μορφές σύνχρονου πολιτισμού στη ΓΛΥΦΑΔΑ, και σαφώς οχι στην αρχαία Αιξωνή του παρελθόντος.
Εχουμε το βασικό δεδομένο πλήρους αποστροφής και στρουθοκαμηλισμών και απο την διοίκηση Κόκκορη, και απο την αντιπολίτευση Βαρβιτσιώτη, ακόμα και μετά την επανελλειμένα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για όσα εχουν τελεστεί σε τοπικό επίπεδο κατά του μοναδικού εναπομείναντα τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού στη ΓΛΥΦΑΔΑ (και με ιστορία δεκαετιών) με την συγκεκριμένη ΟΝΟΜΑΣΙΑ. (Εχουν περάσει οκτώ χρόνια μετά την τελευταία κατάσχεση χωρίς να υπάρξει ίχνος ενέργειας απο πλευράς ΔΗΜΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ για τοπικό ζήτημα δημότη και παράλληλα ζήτημα αυτούσια τοπικού χαρακτήρα και τοπικού ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, και υπάρχουν τα πειστήρια της εγκληματικής αδιαφορίας μετά απο φακέλλους με το σύνολο των στοιχείων που κατατέθηκαν στον δήμο Γλυφάδας) (Συγκεκριμένα στην διοίκηση Στυλιανού Σφακιανάκη)
Σήμερα μπορώ να δηλώσω με πλήρη υπευθυνότητα την εγκληματική συμμετοχή στα κοινά της Γλυφάδας πολλών συμπολιτών μας, και σύντομα θα κατατεθεί ο ίδιος πλήρης φάκελλος ώστε να υπάρξει ανάλυψη ευθύνης των τωρινών αιρετών του δήμου. (Ουσιαστικά δεν πρέπει να κατατεθεί διότι κατατέθηκε, και πρέπει να ερωτηθούν οι αιρετοί του παρελθόντος τι έκαναν και τι τον έκαναν;)
Έθαψαν τον πλήρη φάκελλο που κατέθεσα ενω είχαν φροντίσει να στηρίζουν οικονομικά Μ.Μ.Ε δημότη άλλης περιοχής. (Σήμερα κάτι ανάλογο πράττει και ο Κώστας Κόκκορης)
ΓΛΥΦΑΔΑ WEB,
Γιάννης Κουρδομένος
glyfadaweb@gmail,com
ΥΓ: Οι αιρετοί του δήμου Γλυφάδας πρέπει να αποφασίσουν ώστε να γνωρίζουν οι δημότες, εαν είναι απολίτιστοι και εγκληματίες, η λειτουργούν στα πλαίσια του Π Ο Λ Ι Τ Ι Σ Μ Ο Υ.
*Aποσαφηνίζω οτι δεν μπορούμε να κάνουμε παραποίηση της Ιστορίας διότι μας εξυπηρετεί η μας βολεύει μια άλλη προσέγγιση του ζητήματος ΤΟΠΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ. (Δεν δικαιούτε κανείς καπηλία, η παραποίηση της ΙΣΤΟΡΙΑΣ)
*Επίσης είναι γνωστό οτι μεγάλος αριθμός Ελλήνων εκδιώχθηκαν απο την Κωνσταντινούπολη και αλλες περιοχές της μεγάλης Ελλάδας και ως πρόσφυγες ήρθαν σε πολλές περιοχές και νησιά και στη Γλυφάδα, σε πλήρη αντίθεση με όσους και όσες προέρχονται απο άλλες περιοχές της χώρας και ήρθαν στην πόλη μας εκ των υστέρων. (Συνολικά οι πρώτοι κάτοικοι ήταν πρόσφυγες, ενω εαν ερωτηθεί κάποιος ο οποίος δεν εχει την σωστή πληροφόρηση ίσως θεωρήσει οτι οι πρώτοι κάτοικοι στην νεότερη ιστορία και δημιουργία του τοπικού πολιτισμού ήταν Εφοπλιστές,δισεκατομμυριούχοι η ακόμα πολιτικοί)
*Επίσης η Ιστορία πρόσφυγες και κατατρεγμένοι ίσχυσε και συνεχίζει να υφίστατε σε μια χώρα πραγματικά κάπηλων πολιτευομένων. (Αρκεί κάποιος να ανατρέξει στην νεότερη ΙΣΤΟΡΙΑ και ΤΟΠΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ώστε να διαπιστώσει οτι οι δημιουργοί του νεότερου πολιτισμού σε τοπικό επίπεδο συνέχισαν να είναι σε καθεστώς εκδιώξεων διότι αμέσως μετά η Ελληνική πολιτεία φρόντισε άρων άρων να τους εκδιώξει απο τα σύνορα Ελληνικού Γλυφάδας (Πρώην Αεροδρόμιο) και οι διώξεις συνεχίστηκαν σε άλλο επίπεδο επανελλημένα)
Εχω να δηλώσω δημόσια επ' ευκαιρία της διάθεσης ξεπουλήματος του πρώην Αεροδρομίου. και βάση όσων έχουν τελεστεί σε τοπικό επίπεδο μόνο ένα, Κράτος και πολιτευόμενοι χωρίς βασικό επίπεδο ΑΞΙΩΝ. (Μπορείς να τους παρέχεις απλώχερα ώστε να σε προδόσουν)
(Ισχυροποιώ το επιχείρημα διότι σε αυτούς τους άνθρωπους (τους πρόσφυγες) η πολίτεια οφείλει οτιδήποτε δημιουργήθηκε στην ευρύτερη περιοχή. Ακόμα και το πρώην αεροδρόμιο αυτοί το δημιούργησαν με την εργασία τους, και βρέθηκε μια πολιτεία ελεεινών η οποία ενω παρείχε τον χώρο ώστε να εγκατασταθούν στη συνέχεια τους εκδίωξε ώστε να διευρυνθεί ο χώρος του πρώην αεροδρομίου που τώρα θέλουν να ξεπουλήσουν σε ΚΙΝΕΖΟΥΣ και άλλους)
(Μια πολιτεία που παρέχει την κυριότητα μιας περιοχής, στην συνέχεια όταν ολοκλήρωσαν το έργο τους εκδίωξε άρων άρων παίρνοντας τις ιδιοκτησίες για ενα κομμάτι ψωμί, και ετεροχρονισμένα θέλει να ξεπουλήσει σε τρίτους φιλέτα την ίδια περιοχή) ΑΙΣΧΟΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ ενός κράτους χωρίς ίχνος ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και χωρίς ίχνος σεβασμού στον πολίτη, διότι ακριβώς η ίδια ΙΣΤΟΡΙΑ σε επανάλληψη και στα ερτζιανά, με τα γνωστά φαινόμενα των καταπατητών του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ με σειρά Μ.Μ.Ε και την πλήρη στήριξη κάλυψη πολιτικών, κομμάτων, κυβερνήσεων, είς βάρος της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και του πολίτη δημότη αυτής της περιοχής.
(Οφείλω σε εμένα, στους πρόσφυγες και δημιουργούς του νεότερου πολιτισμού της περιοχής μας, και στον τελικό αποδέκτη της ενημέρωσης αυτούσια την ΑΛΗΘΕΙΑ, και το πράτω χωρίς να αναλογίζομαι τις εντυπώσεις των άμεσα θιγομένων οι οποίοι σαφώς δεν ευθύνονται για τις πολιτικές του παρελθόντος όμως συνεχίζουν στο ίδιο μήκος κύματος)
Ενα Κράτος που χτυπάει διαχρονικά τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ (δεν χρειάζεται ανάλυση) και έστω και εκ των υστέρων δεν δημιουργούν οι μεταγενέστεροι το πλαίσιο επανορθώσεων σε όλους τους τομείς, είναι κράτος ερείπιο χωρίς δομές και χωρίς ουσιαστικά πολιτικές (Αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα με την συνδρομή όλων σε επίπεδο πολιτείας σε πλαίσιο τσαπατσουλιάς και προχειρότητας,, και με δόλο, καταμαρτυρούν γιατί είμαστε διεθνώς περίγελος)
Ειναι τυχαίο που η Ελλαδίτσα είναι απο τις μικρότερες χώρες της ευρώπης όμως πρώτη σε διαφθορά όσων αφορά τον δημόσιο τομέα; (Kάποιοι το φροντίζουν και είναι γνωστοί)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου