ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Δημήτρης Καραπάνος: Ο λόγος πλέον στη Δικαιοσύνη και στους Υπουργούς

ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 31 Αυγούστου 2012.

Ο πρώην αντιδήμαρχος οικονομικών κ.Δημήτριος Καραπάνος μας απέστειλε απόλυτα κατατοπιστικό ενημερωτικό κείμενο καταγγελιών και των προσφυγών που εχει κάνει όσων αφορά τις ενέργειες της σημερινής διοικήσεως για την υπόθεση της απευθείας αγοράς των οικοπέδων Παπαδημητρίου.

Ο λόγος πλέον στη Δικαιοσύνη και στους Υπουργούς : Οικονομικών, Εσωτερικών και Δικαιοσύνης!!


1.Το επί ένα έτος κυοφορούμενο σκάνδαλο στο Δήμο Γλυφάδας των 8.867.818 Ευρώ της απευθείας αγοράς των οικοπέδων, ολοκληρώθηκε, παρά τις κατ’ επανάληψη καταγγελίες προσφυγές και παραστάσεις προς κάθε υπερκείμενη αρμόδια Αρχή, τόσο εμού, όσο και της Αρχηγού της Δημοτικής παράταξης των Ανοιχτών Οριζόντων κ. Λυγνού Αθηνάς. Ο καταχραστής της εμπιστοσύνης μας Δήμαρχος, προχώρησε προ ημερών πραξικοπηματικά και βεβιασμένα, στην εκταμίευση του τεράστιου αυτού ποσού προς τους κληρονόμους Παπαδημητρίου. Ικανοποίησε στο έπακρο όλες τις μη σύννομες και αντισυνταγματικές επιδιώξεις τους, που απέρριπταν δικαιολογημένα και νομίμως επί 50 χρόνια όλοι οι προηγούμενοι του Κόκκορη διατελέσαντες Δήμαρχοι Γλυφάδας.
2.Επί ένα χρόνο προκάλεσα και προκαλώ δημόσια να απαντήσουν και δεν απαντούν: α) τον Δήμαρχο Κόκκορη, β) τον Βουλευτή και Αρχηγό της Δημοτικής Αντιπολίτευσης κ. Βαρβιτσιώτη,γ) τον πρώην Δήμαρχο και Δημοτικό Σύμβουλο κ. Λανδράκη και, δ) όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους που ψήφισαν αυτή την παράνομη και επιζήμια αγορά, γιατί κατήργησαν πραξικοπηματικά την προβλεπόμενη από το Σύνταγμα και αποφασισμένη από το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο διαδικασία απόκτησης αυτών των οικοπέδων στην αντικειμενική τους αξία των 5.423.033 Ευρώ; Γιατί σταματήσατε κύριοι την διαδικασία αυτή και δεν καταθέσατε το ποσό αυτό στο Ταμείο Παρακαταθηκών για να το εισπράξει όποιος ή όποιοι αποδείξουν μετά από έλεγχο της κτηματικής υπηρεσίας του Δημοσίου ότι έχουν νόμιμους και καθαρούς τίτλους ιδιοκτησίας επί των οικοπέδων; Αν το ποσό των 5.423.033 ευρώ δεν ήταν ικανοποιητικό μπορούσαν να διεκδικήσουν περισσότερα αν αποδείκνυαν ότι άξιζαν περισσότερο στο Δικαστήριο τα οικόπεδα. Με ποιο δικαίωμα κύριοι δώσατε χαριστικά 3.356.461 Ευρώ παραπάνω κατά παράβαση του Συντάγματος του Κώδικα περί αναγκαστικών απαλλοτριώσεων και των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου που πραξικοπηματικά παρακάμψατε και αγνοήσατε ζημιώνοντας εν γνώσει σας την κοινή περιουσία των Γλυφαδιωτών;
3.Εκταμιεύσατε τα λεφτά που είναι λεφτά των 100.000 Γλυφαδιωτών, στηριζόμενοι σε μια πρόχειρη βεβαίωση ενός εγκληματικά επιπόλαιου δικηγόρου που εσείς συναποφασίσατε την πρόσληψη του, ο οποίος υπέγραψε με κλειστά μάτια ότι οι τίτλοι είναι εντάξει. Όμως τον δικηγόρο αυτόν αμέσως διέψευσε κάποιος πολίτης με κατασχετήριο εις χείρας τρίτων που σας κατέθεσε στον Δήμο πριν τέσσερις μήνες!! Τι κάνατε κύριοι μετά από αυτό το γεγονός; Πως αντιδράσατε αν αντιδράσατε; Γιατί δεν είπατε στους Οικονομικούς Ελεγκτές ότι ο Δήμος στην καλύτερη και ακριβότερη περιοχή της κάτω Γλυφάδας αγόρασε πριν την σημερινή μεγάλη πτώση των ακινήτων προ τετραετίας με 700 Ευρώ το μέτρο, το οικόπεδο που έγινε Πλατεία επί της οδού Βενιζέλου; Γιατί αποδεχτήκατε και εγκρίνατε ως ορθή την έκθεση των Οικονομικών Ελεγκτών η οποία στηρίχτηκε σε φουσκωμένες και εξωπραγματικές τιμές αγγελτηρίων πώλησης και όχι σε τιμές πραγματοποιημένων αγοραπωλησιών ακινήτων; Μήπως αυτό έγινε για να ψευτοδικαιολογηθείτε σε όλους εμάς τους Γλυφαδιώτες ότι τάχα παζαρέψατε και πετύχατε τιμή κατά 200 Ευρώ περίπου μικρότερη της διάτρητης αυτής έκθεσης των Ορκωτών Λογιστών; Μας κοροϊδεύετε κύριοι και έχετε το θράσος να μην απαντάτε στα εύλογα ερωτήματα για το πώς διαχειρίζεστε τα χρήματα των Δημοτών που σας εμπιστεύτηκαν!! Καθόλου δεν ντρέπεστε; Διερωτώμαι μετά από όλα αυτά και πολλά άλλα, τι θα έχετε να μας πείτε αν οι παραπάνω συναρμόδιοι Υπουργοί μετά τους αναγκαίους ελέγχους και έρευνες που οφείλουν να διατάξουν για αυτήν την υπόθεση, ή η έρευνα του κ. Πεπόνη αποδείξει ότι μέρος των οικοπέδων αυτών ή και ολόκληρα τα οικόπεδα, πριν περιέλθουν στην κατοχή της οικογενείας Παπαδημητρίου ήσαν δημόσιες εκτάσεις και οικειοποιήθηκαν παρανόμως από τους γνωστούς καταπατητές της περιοχής μας, με μερικούς από τους οποίους το Ελληνικό Δημόσιο βρίσκεται επί χρόνια σε δικαστική αντιδικία!
Στη συνέχεια παραθέτω, όπως έχω υποσχεθεί με την από 16.8.12 προειδοποιητική καταγγελία μου, το έγγραφο που κατέθεσα στις 13.8.12 στον Υπουργό Οικονομικών, τον μόνο αρμόδιο να προλάβει και να σταματήσει την εκταμίευση των χρημάτων, μετά την πεπλανημένη πράξη του Ελεγκτικού Συνεδρίου εξαιτίας της σκόπιμης απόκρυψης κρίσιμων στοιχείων από τον Δήμο Γλυφάδας. Μέχρι να συσκεφτεί και να αποφασίσει ο Υπουργός, τα λεφτά ‘’πέταξαν’’ παρά την αυστηρή προειδοποίηση μου ότι έτσι θα συμβεί όπως θα διαπιστώσετε. Το ίδιο έγγραφο αυθημερόν επέδωσα στον Γενικό Επίτροπο Επικρατείας, ο οποίος ανταποκρίθηκε και έδρασε αστραπιαία εφεσιβάλλοντας την άλλη μέρα 14.8.12 και ζητώντας την ακύρωση της πράξης του Ελεγκτικού Συνεδρίου και παρεπόμενα την απαγόρευση της εκταμίευσης των χρημάτων .
Την επομένη ήταν η αργία της εορτής της Παναγίας. Αμέσως και πρωί -πρωί στις 16.8.12 ο Δήμαρχος και οι Υπηρεσίες του Δήμου, σαν κάποιος να τους ειδοποίησε, πρόλαβαν και έδωσαν τα μισά λεφτά! Τα υπόλοιπα ίσως δόθηκαν τις επόμενες μέρες, καίτοι είχε γίνει γνωστή στο Δήμο η έφεση του Γενικού Επιτρόπου Επικρατείας! Όλοι οι εμπλεκόμενοι ασφαλώς θα δώσουν πλέον λόγο για τις πράξεις τους ή τις παραλείψεις τους στη Δικαιοσύνη και όπου αλλού επιβάλλεται, μη εξαιρουμένων του πρώην Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής κ. Λιακόπουλου και του Προέδρου της Επιτροπής του άρθρου 152 του Δημοτικού κώδικα οι οποίοι ως όργανα ελέγχου νομιμότητας των πράξεων του Δήμου Γλυφάδας και των οργάνων του, αδιαφόρησαν ή άσκησαν πλημμελώς τα καθήκοντα τους σε αυτή την άθλια υπόθεση που έβλαψε την κοινή περιουσία των          Γλυφαδιωτών τουλάχιστον 3.500.000 Ευρώ.

Δημήτριος Καραπάνος
Πρώην Αντιδήμαρχος Οικονομικού
Δήμου Γλυφάδας                                                        ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ - ΥΠΕΡΕΠΕΙΓΟΝ
Νικηφόρου 18 – Τ.Κ. 16675                                          13 – 08 – 2012
                                                                                    Προς: Τον Υπουργό Οικονομικών
                                                                                    κ. Ιωάννη Στουρνάρα


ΘΕΜΑ: Αναφορά – Αίτηση άσκησης των δικαιοδοσιών σας κατά το άρθρο 45 §11 του Νόμου 4071/2012 προς αποτροπή αμέσου εκταμιεύσεως από το Δήμο Γλυφάδας ποσού 8.867.817,98 €.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ

Η παραπάνω επικαλούμενη νομική διάταξη διατυπούται κατά λέξη ως εξής:
«11. Επιτρέπεται η αναθεώρηση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής δαπανών, που έχουν θεωρηθεί από Πάρεδρο ή Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Ε.Σ.), στο πλαίσιο του διενεργουμένου από αυτό προληπτικού ελέγχου των δαπανών του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ., καθώς και πράξεων του αρμοδίου Τμήματος του Ε.Σ., με τις οποίες επιλύθηκε διαφωνία υπέρ της θεώρησης χρηματικού εντάλματος ή πράξεως επί λογαριασμών, κατόπιν αιτήσεως του Υπουργού Οικονομικών ή των κατά νόμο εξουσιοδοτημένων από αυτόν οργάνων.
Στην περίπτωση αυτή ως λόγοι αναθεώρησης των ανωτέρω πράξεων δύναται να προβάλλονται, πέραν των αναφερομένων στην παρ. 3 του άρθρου 29 του π.δ. 774/1980 (Α’ 189), και οι ακόλουθοι: α) πλάνη περί το νόμο, β) εντοπισμός, κατά τη διενέργεια επιγενόμενων διοικητικών ελέγχων νέων κρίσιμων εγγράφων (στοιχείων) που στοιχειοθετούν εξ αντικειμένου την απόρριψη της θεωρηθείσας δαπάνης».
Επειδή συντρέχουν οι προϋποθέσεις του Νόμου στην παρακάτω αναφερομένη υπόθεση, όπως στη συνέχεια αποδεικνύω, εσείς ή το εξουσιοδοτημένο από εσάς όργανο οφείλει στο παρά ένα κατά κυριολεξία δευτερόλεπτο, να προλάβει την μη εκταμίευση του παραπάνω ποσού, προϊόν ειδικής εισφοράς όλων των Γλυφαδιωτών, για τους παρακάτω λόγους.

Αιτιολόγηση - Σύντομο ιστορικό

1. Στις 25-6-2012 συνεδρίασε το κλιμάκιο προληπτικού ελέγχου του 7ου τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την πρόεδρο και ένα μέλος, κωλυομένων των υπολοίπων μελών, προκειμένου να άρει την διαφωνία του Δήμου Γλυφάδας και της επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η επίτροπος με την υπ’ αριθμόν 12/22-4-2012 πράξη της αρνήθηκε να θεωρήσει εννέα εντάλματα δαπανών του Δήμου Γλυφάδας συνολικού ποσού 8.867.817,98 € για πληθώρα αυθαιρέτων και παρανόμων ενεργειών οργάνων του Δήμου τις οποίες νομικά τεκμηρίωσε άψογα, γεγονός που επιβεβαιώνεται με την 51/22-5-2012 έγγραφη γνώμη του Αντιεπιτρόπου της Επικρατείας κ. Αντωνίου Νικητάκη, εξαιρέτου νομομαθούς και ανωτάτου κρατικού λειτουργού, ο οποίος συντάχθηκε με τις απόψεις της Επιτρόπου και συμβούλευσε το αρμόδιο κλιμάκιο πριν αποφασίσει ότι «τα υπό κρίση χρηματικά εντάλματα δεν πρέπει να θεωρηθούν».
2. Εν τούτοις το κλιμάκιο εξέδωσε την 48/25-6-2012 πράξη του εντελώς πεπλανημένη ως προς τα πραγματικά γεγονότα και στοιχεία τα οποία οι υπεύθυνοι του Δήμου Γλυφάδας καίτοι τα εγνώριζαν ή περιήλθαν εις γνώση των προς της συγκλήσεως του κλιμακίου, δε τα έθεσαν υπόψιν του κλιμακίου, ως όφειλαν. Έτσι το κλιμάκιο παραπλανήθηκε και αποφάνθηκε υπέρ της θεωρήσεως των ενταλμάτων εξόφλησης της δαπάνης του Δήμου Γλυφάδας και υποχρέωσε την Επίτροπο Ελέγχου δαπανών να θεωρήσει τα εντάλματα του Δήμου Γλυφάδας στις 3-8-2012, αμέσως μετά την κοινοποίηση της πράξεως του κλιμακίου, η οποία περιέργως βράδυνε πολύ να κοινοποιηθεί. Με την επιβράδυνση αυτή, ο κρίσιμος χρόνος της ενός μηνός νομίμου προθεσμίας ασκήσεως ένδικων μέσων κατά της πράξεως του κλιμακίου, συμπίπτει με τον μήνα Αύγουστο! Ως γνωστών κατά την περίοδο των θερινών διακοπών του Αυγούστου τα μεν δικαστήρια είναι κλειστά ενώ η υπόλοιπη δημόσια διοίκηση υπολειτουργεί. Ελπίζω, καίτοι δεν το πιστεύω, ότι όλα αυτά να είναι πράγματι συμπτωματικά.
3. Από την αντιπαράθεση των δυο κειμένων της πράξεως της επιτρόπου και του κλιμακίου, διαπιστώνω και σας το επισημαίνω, ότι το κλιμάκιο δεν επελήφθη και δεν αντέκρουσε όλους τους προβληθέντες από την επίτροπο λόγους αρνήσεως της, για την θεώρηση των ενταλμάτων. Συγκεκριμένα η επίτροπος μεταξύ άλλων επικαλέσθηκε το άρθρο 11 του Νόμου 2882/2001 (κώδικας αναγκαστικών απαλλοτριώσεων) περί ανακλήσεως και άρσεως μη συντελεσμένης αναγκαστικής απαλλοτριώσεως, το οποίο απαγορεύει την ανάκληση απαλλοτριώσεων όταν αφορούν εφαρμογή εγκεκριμένων σχεδίων πόλεως, ως εις την προκειμένη περίπτωση. Επ΄ αυτού του λόγου η πράξη του κλιμακίου δεν επελήφθη, δεν τον αντέκρουσε, και συνεπώς πάσχει, άρα παραμένει ισχυρή η άρνηση της επιτρόπου και κακώς υποχρεώθηκε η επίτροπος στην θεώρηση των ενταλμάτων!
4. Κατά μεγάλο μέρος το κλιμάκιο βάσισε την απόφαση του υπέρ της θεωρήσεως των ενταλμάτων στην ύπαρξη των σχετικών αποφάσεων 97 και 98/2012 του αρμοδίου οργάνου του Δήμου που αφορούν την έγκριση των δαπανών και την διάθεση της πίστωσης του παραπάνω ποσού των 8.867.817,98 €. Χωρίς την ύπαρξη αυτών των αποφάσεων όπως προκύπτει στο σκεπτικόν της πράξεως του κλιμακίου θα αποφαίνετο αντίθετα, δηλαδή να μην θεωρηθούν τα εντάλματα. Όμως με την υπ’ αριθμόν 19228/17525/5-6-2012 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής και κατά τον Νόμο «Καλλικράτης» ασκεί παράλληλα καθήκοντα ελεγκτού νομιμότητος των αποφάσεων του Δήμου Γλυφάδας και των οργάνων του, ακύρωσε και εξαφάνισε τις αποφάσεις αυτές 97 και 98/2012. Η απόφαση αυτή του Γ.Γ. κοινοποιήθηκε επισήμως στις 19/6/2012 στον Δήμο Γλυφάδας και έλαβε αριθμό εισερχομένου εγγράφου 31978, ήτοι μια εβδομάδα προ της συγκλήσεως και συνεδριάσεως του κλιμακίου για την έκδοση της 48 πράξεως του! Σκοπίμως οι αρμόδιοι του Δήμου απέκρυψαν από το κλιμάκιο την απόφαση του Περιφερειάρχη προφανώς για να το παραπλανήσουν και να εκμαιεύσουν την επιθυμητή γι’ αυτούς και τους κατόχους των οικοπέδων απόφαση του κλιμακίου, θεώρησης των ενταλμάτων και εκταμίευσης του ποσού.
5. Η απόφαση αυτή του Γ.Γ. ως μεταγενέστερη της πράξεως αρνήσεως της επιτρόπου θεωρήσεως των ενταλμάτων, συνιστά νεότερο αυτοτελή λόγο αρνήσεως και πάλι εκ μέρους της επιτρόπου να θεωρήσει τα εντάλματα, ανεξαρτήτως και πέρα της πράξεως του κλιμακίου. Προφανώς για αυτό το λόγο οι υπεύθυνοι του Δήμου απέκρυψαν και δεν ενημέρωσαν σχετικώς την επίτροπο ελέγχου δαπανών, όπως εκ του νόμου και υπηρεσιακού καθήκοντος είχαν υποχρέωση. Προφανώς ήθελαν και τελικά πέτυχαν την υφαρπαγή της υπογραφής της επιτρόπου για την θεώρηση των ενταλμάτων.
6. Η παραπάνω δαπάνη αφορά μια αριστοτεχνικά μεθοδευμένη με αυθαίρετες και παράτυπες ενέργειες και παραλείψεις, παράνομη διαδικασία απευθείας αγοράς δυο οικοπέδων προς κοινωφελή χρήση κατ’ επιταγή του από 22-11-1969 διατάγματος (ΦΕΚ 220Δ), σχετικού με το ισχύον σήμερα σχέδιο πόλεως Γλυφάδας. Από το 1969 δια του διατάγματος αυτού, επεβλήθη αναγκαστική απαλλοτρίωση επί των οικοπέδων αυτών, η οποία ουδέποτε ολοκληρώθηκε με ευθύνη πολλών παραγόντων. Τον Αύγουστο του 2010 η τότε Δημοτική Αρχή απεφάσισε την επανυποβολή της αρθείσης δικαστικώς αναγκαστικής απαλλοτριώσεως αφού είχε εξασφαλίσει σε δεσμευμένο λογαριασμό και είχε εγγράψει στον προϋπολογισμό του Δήμου το αναγκαίο ποσό για την αποζημίωση των δικαιούχων με την αντικειμενική αξία των 868 ευρώ/τ.μ., παρά τη διαφωνία της τότε δημοτικής αντιπολίτευσης, νυν δημοτικής συμπολίτευσης. Οι κάτοχοι των οικοπέδων προσέβαλαν τις αποφάσεις επανυποβολής αναγκαστικής απαλλοτρίωσης και απερρίφθησαν οι προσφυγές των. Τονίζω ιδιαίτερα, ότι επί 50 χρόνια επεδίωκαν ανεπισήμως, αλλά και επισήμως τα τελευταία χρόνια, να έλθουν σε διαπραγμάτευση προσυμφωνημένου τιμήματος με τις εκάστοτε δημοτικές αρχές της Γλυφάδας, για την ιδιωτικού τύπου μεταβίβαση των οικοπέδων στο Δήμο με την διαδικασία της απευθείας αγοράς. Προφανώς για τους δικούς των λόγους ήθελαν να αποφύγουν την παγίως εφαρμοζόμενη σε όλες αυτές τις περιπτώσεις και εκ του Συντάγματος προβλεπομένη διαδικασία της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Εάν την ήθελαν θα την είχαν από χρόνια επιβάλλει με απλή άσκηση Συνταγματικού των δικαιώματος. Ως γνωστόν με την διαδικασία περί αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, εν αντιθέσει με την διαδικασία της απευθείας αγοράς, το τελικώς καταβαλλόμενο τίμημα στους δικαιούχους, οι δικαιούχοι είσπραξης του τιμήματος και η καθαρότητα των τίτλων κυριότητος των απαλλοτριωτέων ακινήτων τελούν υπό τον έλεγχο και εγκυρότητα δικαστικών αποφάσεων. Η νέα και σημερινή δημοτική αρχή από της αναλήψεως των καθηκόντων της όλα αυτά με ζημία του δημοσίου συμφέροντος και του Δήμου τα αγνόησε και τα παρέκαμψε. Πραξικοπηματικά κατήργησε, αφού δεν μπορούσε να ανακαλέσει κατά τα προαναφερθέντα τις νόμιμες αποφάσεις αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Στη θέση αυτών προώθησε παρατύπως με αποφάσεις απευθείας αγοράς χωρίς να συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την λήψη των σύμφωνα με τον νόμο και τον δημοτικό κώδικα, αφού προηγουμένως προσυμφώνησε υπερτιμολογημένο τίμημα 1290 ευρώ/τ.μ.. Υπερτιμολογημένου, δεδομένου ότι στη σημερινή οικονομική συγκυρία στην κτηματαγορά συντελούνται πράξεις αγοραπωλησίας και πολύ κάτω της αντικειμενικής αξίας! Διέπραξε πληθώρα άλλων αυθαιρέτων και παράτυπων ενεργειών οι οποίες αποδεδειγμένα ζημιώνουν το Δημόσιο συμφέρον και των δημοτών. Σας γνωρίζω ότι όλα αυτά ποινικά αξιολογούνται στα πλαίσια προανακρίσεως της εισαγγελίας δίωξης Οικονομικού εγκλήματος υπό την εποπτεία του εγνωσμένου κύρους λειτουργού της Δικαιοσύνης κ. Γρηγορίου Πεπόνη, μετά από παραγγελία του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου εις τον οποίο λεπτομερώς αναφέρθηκα με την από 29/3/2012 ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ μου με ταυτόχρονη κοινοποίηση αυτής, στους συναρμοδίους τότε Υπουργούς καθώς και στον επικεφαλής, πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
7. Η Δημοτική αρχή πληροφορούμαι συγκαλεί σήμερα 13/8/2012 με την 28/9.8.2012 πρόσκληση της το αρμόδιο όργανο για να λάβει νεώτερες εκ των υστέρων αποφάσεις έγκρισης δαπάνης και διάθεσης πίστωσης, σε αντικατάσταση των αντιστοίχων και ιδίου περιεχομένου αποφάσεων που ακύρωσε ο Γεν. Γραμ. Αττικής και τις οποίες κατά τα προαναφερθέντα, η δημοτική αρχή σκοπίμως απέκρυψε και από το κλιμάκιο και από την επίτροπο για να εκμαιεύσει από το μεν κλιμάκιο, την de facto πεπλανημένη κρίση του, από δε την επίτροπο, να αποσπάσει την υπογραφή της στην θεώρηση των ενταλμάτων. Πιθανολογώ μετά βεβαιότητος, με βάσει τη μέχρι σήμερα τακτική της δημοτικής αρχής στην υπόθεση αυτή, ότι δεν θα αναμένει τη λήξη της νομίμου μηνιαίας προθεσμίας προσβολής της de facto πεπλανημένης πράξεως του κλιμακίου και θα προχωρήσει άμεσα στην εκταμίευση του τεραστίου αυτού ποσού των 8.867.817,98 ευρώ.
8. Σας γνωρίζω επίσης, ότι λόγω της σοβαρότητος του θέματος ενημέρωσα αμέσως μόλις πληροφορήθηκα τα ανωτέρω, την 10η Αυγούστου 2012, προφορικώς και εγγράφως την διεξάγουσα την προανάκριση Εισαγγελέα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος κ. Αικατερίνη Αντωνίου, παρουσία του στενού συνεργάτη του κ. Πεπόνη και επίσης εξαίρετου δικαστικού κ. Μουζακίτη. Εζήτησα την ακαριαία αντίδραση των προς κάθε αρμόδια αρχή στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων των ώστε να αποτραπεί η εκταμίευση του παραπάνω ποσού. Έλαβα την διαβεβαίωση ότι αυθημερόν (Παρασκευή 10-8-2012) θα αποσταλεί σχετικό έγγραφο προς εσάς και τον Γεν. Επίτροπο Επικρατείας. Παρακαλώ να αναζητηθεί εκ μέρους σας το αποσταλέν προς εσάς.

Κύριε Υπουργέ

Στο παρά ένα ακριβώς δευτερόλεπτο και όχι λεπτό, έχετε τη δυνατότητα να προλάβετε την μη ολοκλήρωση αυτού του τεραστίου οικονομικού σκανδάλου. Αφού συνεκτιμήσετε όλα τα ανωτέρω η αλήθεια των οποίων δεν αμφισβητείται, διότι εδράζεται σε ακλόνητα πραγματικά γεγονότα και σε στοιχεία δημοσίων εγγράφων, μικρό χαρακτηριστικό δείγμα των οποίων σας επισυνάπτω. Μόνο σε εσάς παρέχει ο Νόμος τη δυνατότητα να σταματήσετε την επικείμενη άμεση εκταμίευση του παραπάνω ποσού, τεραστίου για το προϋπολογισμό του Δήμου Γλυφάδας, τουλάχιστον μέχρι να περαιωθεί η διενεργούμενη προανάκριση.
Είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα προκύψουν βαρύτατες ποινικές παραβάσεις και θα προσωποποιηθούν από τη Δικαιοσύνη πολύ σύντομα.
Εκτιμώ βασίμως ότι τεράστιο μέρος εκ του προς εκταμίευση ποσού των 8.867.817,98 ευρώ, περίπου 3 εκατ. Ευρώ που αντιστοιχεί στο πέραν της αντικειμενικής αξίας προσυμφωνηθέν τίμημα της σκανδαλώδους αυτής απευθείας αγοράς, δεν δικαιολογείται να εκταμιευθεί σε καμία περίπτωση. Εκτιμώ επίσης ότι τα περιουσιακά στοιχεία των όσων έχουν την ευθύνη και θα προσωποποιήσει η Δικαιοσύνη, ενδεχομένως να μην επαρκούν να καλύψουν αστικά την βέβαια ζημία εις βάρος των δημοτών και της περιουσίας του Δήμου, γεγονός που επιβάλλει επιπροσθέτως τη μη άμεση εκταμίευση του παραπάνω ποσού.
Εξ όλων των ανωτέρω και με δεδομένο ότι συντρέχουν οι σχετικές προϋποθέσεις του νόμου, όπως απέδειξα κατεξοχήν στις παραγράφους 3, 4 και 5 της παρούσης, επιβάλλεται να ασκήσετε τις ζητούμενες από εσάς αρμοδιότητές σας κατά το Νόμο 4071/2002 άρθρο 45 §11,

Παρακαλώ κύριε Υπουργέ

Να τις ασκήσετε ακαριαία. εσείς ή όποιος έχει εξουσιοδοτηθεί από εσάς για την εξασφάλιση της περιουσίας του Δήμου Γλυφάδας και ημών των δημοτών και παραλλήλως επιβολής του αισθήματος νομιμότητος στην τοπική κοινωνία της Γλυφάδας, η οποία είναι ανάστατος από την μέχρι στιγμής έκβαση αυτής της δυσώδους υπόθεσης.



Με τιμή.

Δημήτριος Καραπάνος

ΓΛΥΦΑΔΑ WEB, 31/8/2012
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Δημήτρης Καραπάνος: Ο λόγος πλέον στη Δικαιοσύνη και στους Υπουργούς Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb
f="https://unpkg.com/video.js/dist/video-js.css" rel="stylesheet">