Του Γιάννη Κουρδομένου
Στη Γλυφάδα ''όλοι'' αντιμετωπίζουν σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, και κανείς δεν έχει αναζητήσει τους λόγους και τα αίτια.
Σε αυτόν τον διασυρμό χωρίς προηγούμενο του νεαρού, καθώς και της οικογενείας του, με όσα λέγονται και γράφονται, δεν διαπίστωσα έστω και ένας να τονίζει τις ευθύνες τις πολιτείας και των πολιτευομένων.
Κανείς δεν έπρεπε να κάνει αναφορά σε ''σατανιστή'' η ψυχοπαθή, έπρεπε να κάνουν αναφορά στο απόλυτο έλλειμα δομών, υποδομών, πολιτικών, αρμοδίων, εκλεγμένων, και φυσικά πολιτισμού.
Ακόμα και οι πλέον υγιείς νοητικά, αν βρεθούν σε συνθήκες πίεσης, καταναγκασμού,ελεεινής μεταχείρισης, και πλήρως υποβαθμισμένου πολιτισμού,οδηγούνται σε μορφές ψυχώσεων. Στη συνέχεια το ευκολότερο για το σύνολο αυτών που δημιούργησαν αυτές τις συνθήκες, ώστε να αποποιηθούν καθολικά των ευθυνών τους, και να έχουν εύκολο κέρδος, δεν είναι να τους χαρακτηρίζουν ψυχασθενείς;
Ο νεαρός ''σατανιστής'' αντιμετωπίζει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα και προσπάθησε με αυτό τον τρόπο να βρει λύση στη λατρεία του Σατανά, γράφεται και λέγεται δημόσια, όμως κανείς δεν τονίζει τις ευθύνες μιας απρόσωπης πολιτείας αποτελούμενης απο λαμόγια, ψεύτες, ανεύθυνους, που ουσιαστικά δεν συμβάλλουν σε κανένα βαθμό και σε κανένα τομέα.
Κανείς δεν δήλωσε, ούτε έγραψε, ποιοι διαμορφώνουν τις συνθήκες για οτιδήποτε απεχθές σε μια κοινωνία; Δεν είναι τα άτομα που αποτελούν το κοινωνικό σύνολο; Δεν είναι οι ανεύθυνοι και ανεύθυνες που αξιώνουν να βρίσκονται σε θεσμικό ρόλο χωρίς να διασφαλίζουν στον ελάχιστο βαθμό το επίπεδο ποιότητας ζωής που πρέπει να υφίσταται;
Τι είχαν κάνει οι εκλεγμένοι σας για την άτυχη άστεγη γυναίκα της Γλυφάδας; Οι καλοταϊσμένοι σας εκλεγμένοι που μετέχουν οικονομικών επιτροπών, ποιότητας ζωής, κλπ, δεν είναι συνένοχοι του δράστη;
Όσοι και όσες κατηγορούν εκ των υστέρων, για φαινόμενα που οι ίδιες και ίδιοι δημιούργησαν, είναι πλήρως απολίστιστοι και γαϊδούρια.
Όπως λένε άνθρωποι που τον γνωρίζουν στο παρελθόν αντιμετώπιζε προβλήματα με τη χρήση ουσιών, στο στρατό είχε κριθεί από τους ψυχιάτρους Ι5, ενώ για ένα χρόνο αντιμετώπιζε σοβαρά κινητικά προβλήματα, άρα υπήρχε το δεδομένο που έπρεπε να αξιοποιήσουν ως πολιτισμένη κοινωνία και κατά τόπους φορείς.
Αξιοποιήθηκε; Πως είναι δυνατόν; Γνωρίζεις τι λέγετε, και τι ακολουθείται απο κομματικούς διορισμένες και διορισμένους σε υπηρεσίες του δημοσίου;
Επιπροσθέτως, θυμάσαι ανάλογα φαινόμενα (είχαμε ανάλογα φαινόμενα) όσο υφίστατο μια πολιτισμική ομπρέλα σε τοπικό επίπεδο; Για όσα χρόνια υπήρχαν σε τοπικό επίπεδο ραδιοτηλεοπτικά, που με τη συμμετοχή χιλιάδων ανθρώπων και της συνδιαμόρφωσης υφίστατο ένα minimum γέφυρας ανάμεσα στους κατοίκους της τοπικής κοινωνίας, είχαμε όσα διαπιστώνουμε τα τελευταία χρόνια;
Γνωρίζεις, θυμάσαι, όσα ειπώθηκαν ραδιοφωνικά δημόσια για τη μετεξέλιξη με τα λαμόγια που αξιώνουν συμμετοχή στους θεσμούς και τα κοινά των πολεών μας, διαλύοντας κάθε επίπεδο πολιτισμού και κοινωνικής συνοχής για τα ιδιοτελή τους συμφέροντα;
Ο πατέρας του είναι συνταξιούχος ηθοποιός που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με την καρδιά του.
Αποφασισμένος να πραγματοποιήσει και δεύτερη ανθρωποθυσία, στο όνομα του Σατανά, ήταν ο 21χρονος νεαρός Αλέξανδρος που συνελήφθη από τους αστυνομικούς και ομολόγησε ότι σκότωσε μια 40χρονη άστεγη στην Γλυφάδα, για να την προσφέρει στον Εωσφόρο.
Όπως αποκάλυψε στους άνδρες του τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής της ασφάλειας Αττικής, είχε σκοπό να δολοφονήσει και άλλη γυναίκα στις 21 Ιουνίου, ημέρα του θερινού ηλιοστασίου. Δηλαδή το ερχόμενο Σάββατο.
Ο νεαρός ανήμερα του Πάσχα, έφυγε από το σπίτι του στη Γλυφάδα αποφασισμένος να σκοτώσει. Ήταν πεπεισμένος ότι τον οδηγούσε ο Σατανάς και θα ήταν αυτός που θα του υποδείκνυε το θύμα του. Είδε την 40χρονη γυναίκα να κοιμάται στο παγκάκι. Στάθηκε λίγα μέτρα μακριά της και με ένα μαχαίρι έκοψε το χέρι του. Με το αίμα του σχημάτισε το 666 και έναν ανάποδο σταυρό. Αμέσως μετά πήρε μια πέτρα και επιτέθηκε στην ανυποψίαστη γυναίκα. Της πολτοποίησε το κεφάλι, έβαλε την πέτρα σε μια σακούλα και την πέταξε στα σκουπίδια.
Ήταν το πρώτο του λάθος και αυτό που τελικά θα οδηγούσε στη σύλληψή του.
Στη Γλυφάδα ''όλοι'' αντιμετωπίζουν σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, και κανείς δεν έχει αναζητήσει τους λόγους και τα αίτια.
Σε αυτόν τον διασυρμό χωρίς προηγούμενο του νεαρού, καθώς και της οικογενείας του, με όσα λέγονται και γράφονται, δεν διαπίστωσα έστω και ένας να τονίζει τις ευθύνες τις πολιτείας και των πολιτευομένων.
Κανείς δεν έπρεπε να κάνει αναφορά σε ''σατανιστή'' η ψυχοπαθή, έπρεπε να κάνουν αναφορά στο απόλυτο έλλειμα δομών, υποδομών, πολιτικών, αρμοδίων, εκλεγμένων, και φυσικά πολιτισμού.
Ακόμα και οι πλέον υγιείς νοητικά, αν βρεθούν σε συνθήκες πίεσης, καταναγκασμού,ελεεινής μεταχείρισης, και πλήρως υποβαθμισμένου πολιτισμού,οδηγούνται σε μορφές ψυχώσεων. Στη συνέχεια το ευκολότερο για το σύνολο αυτών που δημιούργησαν αυτές τις συνθήκες, ώστε να αποποιηθούν καθολικά των ευθυνών τους, και να έχουν εύκολο κέρδος, δεν είναι να τους χαρακτηρίζουν ψυχασθενείς;
Ο νεαρός ''σατανιστής'' αντιμετωπίζει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα και προσπάθησε με αυτό τον τρόπο να βρει λύση στη λατρεία του Σατανά, γράφεται και λέγεται δημόσια, όμως κανείς δεν τονίζει τις ευθύνες μιας απρόσωπης πολιτείας αποτελούμενης απο λαμόγια, ψεύτες, ανεύθυνους, που ουσιαστικά δεν συμβάλλουν σε κανένα βαθμό και σε κανένα τομέα.
Κανείς δεν δήλωσε, ούτε έγραψε, ποιοι διαμορφώνουν τις συνθήκες για οτιδήποτε απεχθές σε μια κοινωνία; Δεν είναι τα άτομα που αποτελούν το κοινωνικό σύνολο; Δεν είναι οι ανεύθυνοι και ανεύθυνες που αξιώνουν να βρίσκονται σε θεσμικό ρόλο χωρίς να διασφαλίζουν στον ελάχιστο βαθμό το επίπεδο ποιότητας ζωής που πρέπει να υφίσταται;
Τι είχαν κάνει οι εκλεγμένοι σας για την άτυχη άστεγη γυναίκα της Γλυφάδας; Οι καλοταϊσμένοι σας εκλεγμένοι που μετέχουν οικονομικών επιτροπών, ποιότητας ζωής, κλπ, δεν είναι συνένοχοι του δράστη;
Όσοι και όσες κατηγορούν εκ των υστέρων, για φαινόμενα που οι ίδιες και ίδιοι δημιούργησαν, είναι πλήρως απολίστιστοι και γαϊδούρια.
Όπως λένε άνθρωποι που τον γνωρίζουν στο παρελθόν αντιμετώπιζε προβλήματα με τη χρήση ουσιών, στο στρατό είχε κριθεί από τους ψυχιάτρους Ι5, ενώ για ένα χρόνο αντιμετώπιζε σοβαρά κινητικά προβλήματα, άρα υπήρχε το δεδομένο που έπρεπε να αξιοποιήσουν ως πολιτισμένη κοινωνία και κατά τόπους φορείς.
Αξιοποιήθηκε; Πως είναι δυνατόν; Γνωρίζεις τι λέγετε, και τι ακολουθείται απο κομματικούς διορισμένες και διορισμένους σε υπηρεσίες του δημοσίου;
Επιπροσθέτως, θυμάσαι ανάλογα φαινόμενα (είχαμε ανάλογα φαινόμενα) όσο υφίστατο μια πολιτισμική ομπρέλα σε τοπικό επίπεδο; Για όσα χρόνια υπήρχαν σε τοπικό επίπεδο ραδιοτηλεοπτικά, που με τη συμμετοχή χιλιάδων ανθρώπων και της συνδιαμόρφωσης υφίστατο ένα minimum γέφυρας ανάμεσα στους κατοίκους της τοπικής κοινωνίας, είχαμε όσα διαπιστώνουμε τα τελευταία χρόνια;
Γνωρίζεις, θυμάσαι, όσα ειπώθηκαν ραδιοφωνικά δημόσια για τη μετεξέλιξη με τα λαμόγια που αξιώνουν συμμετοχή στους θεσμούς και τα κοινά των πολεών μας, διαλύοντας κάθε επίπεδο πολιτισμού και κοινωνικής συνοχής για τα ιδιοτελή τους συμφέροντα;
Ο πατέρας του είναι συνταξιούχος ηθοποιός που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με την καρδιά του.
Αποφασισμένος να πραγματοποιήσει και δεύτερη ανθρωποθυσία, στο όνομα του Σατανά, ήταν ο 21χρονος νεαρός Αλέξανδρος που συνελήφθη από τους αστυνομικούς και ομολόγησε ότι σκότωσε μια 40χρονη άστεγη στην Γλυφάδα, για να την προσφέρει στον Εωσφόρο.
Όπως αποκάλυψε στους άνδρες του τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής της ασφάλειας Αττικής, είχε σκοπό να δολοφονήσει και άλλη γυναίκα στις 21 Ιουνίου, ημέρα του θερινού ηλιοστασίου. Δηλαδή το ερχόμενο Σάββατο.
Ο νεαρός ανήμερα του Πάσχα, έφυγε από το σπίτι του στη Γλυφάδα αποφασισμένος να σκοτώσει. Ήταν πεπεισμένος ότι τον οδηγούσε ο Σατανάς και θα ήταν αυτός που θα του υποδείκνυε το θύμα του. Είδε την 40χρονη γυναίκα να κοιμάται στο παγκάκι. Στάθηκε λίγα μέτρα μακριά της και με ένα μαχαίρι έκοψε το χέρι του. Με το αίμα του σχημάτισε το 666 και έναν ανάποδο σταυρό. Αμέσως μετά πήρε μια πέτρα και επιτέθηκε στην ανυποψίαστη γυναίκα. Της πολτοποίησε το κεφάλι, έβαλε την πέτρα σε μια σακούλα και την πέταξε στα σκουπίδια.
Ήταν το πρώτο του λάθος και αυτό που τελικά θα οδηγούσε στη σύλληψή του.