Κόντρα ΔΟΛ-Γιάννας Αγγελοπούλου ξέσπασε μετά από δημοσίευμα του Βήματος της Κυριακής με τίτλο: «Πόσο πλούσια είναι η Γιάννα Αγγελοπούλου». Το εν λόγω ρεπορτάζ, μεταξύ των άλλων, έκανε λόγο ότι σκοπός της συνάντησης της κυρίας Γιάννας Αγγελοπούλου με τονπρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξη Τσίπρα δεν ήταν η εκδήλωση του ιδρύματος Κλίντον αλλά bussiness!
Η κα Αγγελοπούλου αντέδρασε σήμερα στο δημοσίευμα με επιστολή της στο ΒΗΜΑ. Δείτε όλη την επιστολή:
«Κύριε Διευθυντά,
Με αφορμή πρωτοσέλιδο δημοσίευμα του «Βήματος» με τίτλο «Πόσο πλούσια είναι η Γιάννα Αγγελοπούλου;» επισημαίνω τα εξής:
Τον κ. Τσίπρα όπως και τον κ. Σαμαρά τους συνάντησα για να τους ενημερώσω για την παρουσία του GGI του Προέδρου και της Χίλαρι Κλίντον τον Ιούνιο του 2015, την Αθήνα.
Το δημοσίευμα που επιχειρεί, μέσα από απορίες και ερωτηματικά, να με παρουσιάσει ότι επιδιώκω και επιχειρηματική συναλλαγή με τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, είναι πέρα από κάθε θεμιτό, αποδεκτό και ανεκτό πλαίσιο δημοσιογραφικής προσέγγισης.
Και αυτό θα διαψευσθεί στην πράξη, όπως και τόσα άλλα, που κατά καιρούς θρυλούνται.
Ο καιρός για όλους θα δείξει.
Λυπάμαι.
Τον κ. Τσίπρα όπως και τον κ. Σαμαρά τους συνάντησα για να τους ενημερώσω για την παρουσία του GGI του Προέδρου και της Χίλαρι Κλίντον τον Ιούνιο του 2015, την Αθήνα.
Το δημοσίευμα που επιχειρεί, μέσα από απορίες και ερωτηματικά, να με παρουσιάσει ότι επιδιώκω και επιχειρηματική συναλλαγή με τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, είναι πέρα από κάθε θεμιτό, αποδεκτό και ανεκτό πλαίσιο δημοσιογραφικής προσέγγισης.
Και αυτό θα διαψευσθεί στην πράξη, όπως και τόσα άλλα, που κατά καιρούς θρυλούνται.
Ο καιρός για όλους θα δείξει.
Λυπάμαι.
Με εκτίμηση
Γιάννα Αγγελοπούλου»
Το δημοσίευμα του «Βήματος της Κυριακής»:
Τα σενάρια μετά τη συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα και της Γιάννας Αγγελοπούλου στις αρχές Νοεμβρίου σχετικά με το αντικείμενο της συζήτησής τους ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο. Και δικαιολογημένα ίσως, αφού και ο πιο καλοπροαίρετος παρατηρητής δυσκολεύεται να πιστέψει πως η πρόσκληση που απηύθυνε η κυρία Αγγελοπούλου στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης να παραστεί στο συνέδριο του Ιδρύματος Κλίντον που θα διοργανωθεί τον Ιούνιο του 2015 στην Αθήνα ήταν δυνατόν να φέρει τόσο κοντά δύο… αντίθετους κόσμους.
«Business as usual»
Η εικόνα είναι σουρεαλιστική. Μια κυρία ξεκινά από τη βίλα της στη Φιλοθέη (4.500 τ.μ.) για να συναντήσει τον πρόεδρο ενός κόμματος του οποίου σχεδόν η μισή Κεντρική Επιτροπή τάσσεται υπέρ της εξόδου από το ευρώ και υπέρ της κρατικοποίησης τραπεζών και μεγάλων πλουτοπαραγωγικών μονάδων.
Η εικόνα είναι σουρεαλιστική. Μια κυρία ξεκινά από τη βίλα της στη Φιλοθέη (4.500 τ.μ.) για να συναντήσει τον πρόεδρο ενός κόμματος του οποίου σχεδόν η μισή Κεντρική Επιτροπή τάσσεται υπέρ της εξόδου από το ευρώ και υπέρ της κρατικοποίησης τραπεζών και μεγάλων πλουτοπαραγωγικών μονάδων.
Στα συνέδρια του Ιδρύματος Κλίντον πάντα συμμετέχουν προσωπικότητες με διεθνή επιρροή και η κυρία Αγγελοπούλου είναι από τους μεγαλύτερους χορηγούς του. Σε απόλυτα ποσά η χορηγία της στο Clinton Global Initiative ξεπερνά αυτή του Μπιλ Γκέιτς. Το συνέδριο του Ιδρύματος θα έχει θέμα τον ευρωπαϊκό Νότο και, όπως αναφέρουν στο «Βήμα» καλά πληροφορημένες πηγές, η συνάντηση με τον κ. Τσίπρα ήταν άλλο ένα «business as usual» για την κυρία Αγγελοπούλου.
To μενού της συνάντησης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν περιείχε εύρεση πολιτικού ρόλου για την κυρία των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά ήταν η πρώτη προσέγγιση από την πλευρά της για την εξασφάλιση μελλοντικών επιχειρηματικών συμβολαίων και ειδικότερα για τη συμμετοχή των δύο πλωτών γεωτρυπάνων που διαθέτει η οικογένεια Αγγελόπουλου στις έρευνες για πετρέλαιο και φυσικό αέριο σε Αιγαίο και Ιόνιο. Πρόκειται για μια επένδυση-μαμούθ της οικογενείας που προς το παρόν έχει αποφέρει μόνο ζημιές και αναζητείται διέξοδος σε νέες κερδοφόρες δουλειές.
Ολα ξεκίνησαν το 2008, όταν η Golden Close Maritime Corp. Ltd και η Chloe Marine Corporation Ltd, εταιρείες του Θεόδωρου Αγγελόπουλου, με έδρα τις Βερμούδες, υπέγραφαν με τη Hyundai συμβόλαια για την κατασκευή δύο πλοίων εξόρυξης πετρελαίου (drillships) ή πλωτών γεωτρυπάνων στην καθομιλουμένη.
Μητρική των δύο εταιρειών ορίστηκε η Deep Sea Metro Ltd, με έδρα τις Βερμούδες, στην οποία λίγους μήνες μετά συνέταιρος μπήκε με 40% η νορβηγική εταιρεία Odfjell Offshore. Τότε τα κόστη ναυπήγησης τέτοιων πλοίων ήταν υπέρογκα γιατί και η τιμή του πετρελαίου είχε αγγίξει τα 140 δολάρια το βαρέλι.
Το πρώτο από τα δύο drillships το βάφτισε το 2011 η κυρία Αγγελοπούλου. Τα ονόματα αυτών: «Deepsea Metro I» και «Deepsea Metro II». Ακριβώς έξι χρόνια αργότερα, στις 13 Φεβρουαρίου 2014, μια άλλη εταιρεία του Θ. Αγγελόπουλου, η Metro Exploration Corp., με έδρα τη Λιβερία, «μαμά» της Deep Sea Metro Ltd και κατ” επέκταση των δύο πλοίων, προχωρούσε στην έκδοση ενός ομολόγου με όρους που ξένισαν τη ναυτιλιακή αγορά. Το ομόλογο είναι ύψους 186 εκατ. δολαρίων και έχει καταληκτική ημερομηνία τον Φεβρουάριο του 2016 και, σύμφωνα με τον όρο της σύμβασης, κάθε εξάμηνο η Metro Exploration οφείλει να καταβάλλει στους ομολογιούχους επιτόκιο αυξανόμενο από 8% σε 11,5% ώστε μέσα σε δύο χρόνια να πληρώσει τόκους 38 εκατ. δολαρίων!
Βάσει της έκθεσης των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου του 2014 της Metro Exploration η εταιρεία εισέπραξε από το ομόλογο μόλις τα 91 εκατ. δολάρια από τα 186 εκατ. δολάρια καθώς η διαφορά των 95 εκατ. δολαρίων εκταμιεύτηκε για την αποπληρωμή παλαιότερης οφειλής του Θεόδωρου Αγγελόπουλου προς τον συνέταιρό του Odfjell Offshore, καθώς και για την πληρωμή του πρώτου κουπονιού του ομολόγου και τις αμοιβές για την έκδοση.
Από το 2008, όταν το ζεύγος παρήγγειλε τα δύο πλωτά γεωτρύπανα, ως σήμερα όχι μόνο δεν έχει λάβει μέρισμα αλλά τακτικά αναγκάζεται να εισφέρει στις εταιρείες του Golden Close και Chloe νέα κεφάλαια για την κάλυψη των ζημιών των δύο πλοίων.
Από το 2008, όταν το ζεύγος παρήγγειλε τα δύο πλωτά γεωτρύπανα, ως σήμερα όχι μόνο δεν έχει λάβει μέρισμα αλλά τακτικά αναγκάζεται να εισφέρει στις εταιρείες του Golden Close και Chloe νέα κεφάλαια για την κάλυψη των ζημιών των δύο πλοίων.
Το ομόλογο της Metro Exploration δεν είναι το πρώτο αλλά το τρίτο που συνάπτει εταιρεία του κ. Αγγελόπουλου με διψήφιο επιτόκιο. Ειδικότερα το 2010 και το 2011 οι Golden Close Maritime και Chloe Marine Corporation, πλοιοκτήτριες εταιρείες των «Deepsea Metro I» και «Deepsea Metro II», είχαν προβεί στην έκδοση δύο πενταετών ομολόγων ύψους 450 εκατ. δολαρίων και 150 εκατ. δολαρίων με επιτόκιο 11% και 12% με στόχο να αποπληρωθεί το ναυπηγείο της Hyundai για να παραλάβουν τα drillships.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου