Ο Υμηττός που περικλείει την πόλη της Γλυφάδας ( περιμετρικά ) ανέκαθεν ήταν δασική έκταση, πλην της αρχαιότητας που υφίσταντο σε κάποια σημεία χώροι τελετών και κατοίκησης.
Ο Υμηττός που περικλείει την πόλη της Γλυφάδας ληστεύεται και κακοποιείται κατά το δοκούν από επιτήδειους, οι οποίοι δεν συνδράμουν σε κανένα βαθμό για τον ορθό πολιτισμό του τόπου μας.
Ιστορικά δεδομένα του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της περιοχής
Mετά την απελευθέρωση της Αττικής από τους Τούρκους ( 1829 ) όσοι από αυτούς είχαν ιδιοκτησίες τις πωλούσαν σε Έλληνες. Έτσι το 1830 - 1833 πραγματοποιήθηκε και η μεταβίβαση του τσιφλικιού ''Άνω και Κάτω Τράχωνες'' Αττικής σε Έλληνα αγοραστή.
Προκύπτει ότι στην Αττική υπήρχε μια περιοχή που ονομαζόταν ''Τράχωνες'', στην περιοχή 'Ανω Καλαμακίου, και όχι ''Άνω και Κάτω Τράχωνες'', και αφετέρου ότι ουδέποτε υπήρχε μέσα στα όρια του δήμου Γλυφάδας περιοχή ''Τράχωνες''.
Στα μέσα του 1800 συντελέστηκε μια προσπάθεια διαφόρων συμβολαίων με στόχο την απόκτηση κυριότητας σε εκτάσεις στη περιοχή της Γλυφάδας, με καταπάτηση και επέκταση των ορίων τσιφλικιών από το Καλαμάκι σε Ελληνικό - Αργυρούπολη και προς Γλυφάδα, και συγκεκριμένα το ''Άνω και Κάτω Τράχωνες'' που ήταν μόνο ''Τράχωνες'' στην περιοχή του Καλαμακίου συμπεριέλαβε και το Πυρνάρι της Γλυφάδας.
Αν αξιολογήσουμε και δεχτούμε ορθές τις αναφορές που γίνονται, καθίσταται σαφές ότι το σύνολο των Υμηττού που βρίσκεται στα όρια της Γλυφάδας, τόσο επί εποχής Τουρκοκρατίας, όσο και αμέσως μετά, ήταν αποκλειστικά ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΑΣΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ.
Οι λιγοστοί από τους πρώτους κατοίκους στη Γλυφάδα, μεταφέροντας τις μαρτυρίες τους, τι συνάντησαν ερχόμενοι στη πόλη μας, ουδέποτε μας ανέφεραν ότι υφίστατο κατοίκηση - οικοπεδοποίηση - του Υμηττού στα όρια της πόλης.
Αντιθέτως, μας μετέφεραν ότι συνολικά η Άνω Γλυφάδα ήταν ακατοίκητη, και υπήρχαν τσακάλια, αλεπούδες, νυφίτσες, κουκουβάγιες, και λοιπά χαρακτηριστικά άγριας φύσεως. Σαφώς όπως και σήμερα διευρυμένα, ίσως, σε κάποιο σημείο του Υμηττού στα όρια της Γλυφάδας να κατοικούσε μεμονωμένα κάποιος καταπατητής, όμως, δεν έχουμε τέτοια μαρτυρία.
Το γεγονός επεκτάσεως τσιφλικιών αμέσως μετά την Τουρκοκρατία, από άλλα σημεία της Αττικής μέχρι την Γλυφάδα, πράγματι μπορεί να αληθεύει, και να αποτελεί πραγματικό γεγονός, δεδομένης της μετεξελίξεως του τόπου μας, και σύμφωνα με όσα έχουν ισχύσει σε ολόκληρη τη χώρα αμέσως μετά την απελευθέρωση της χώρας από τους Τούρκους.
Τα πολιτικά παιχνίδια στην προστατευόμενη Α’ Ζώνη του Υμηττού
Ότι συντελείται στα όρια του Υμηττού του δήμου Γλυφάδας, και ειδικά σε προστατευόμενες ζώνες, όπως είναι η Α’ Ζώνη του Υμηττού, όποια νομική υπόσταση - κάλυψη και να έχουν (...) αποτελούν κακοποίηση του Υμηττού, και η νομιμότητα τους είναι ψευδεπίγραφη.
Η απληστία αδηφαγία πολιτικών
Με γνωμοδότηση του γνωμοδοτικού συμβουλίου, και εγγράφου από την εισαγγελία πρωτοδικών, έχουμε μια λεπτομερή ιστορική καταγραφή της απληστίας και της αδηφαγίας των πάλαι ποτέ υπουργών και βουλευτών του Ελληνικού κοινοβουλίου, μετά την απελευθέρωση της χώρας από τον Οθωμανικό ζυγό, οι οποίοι αντί να προστατέψουν την δημόσια δασική γη ( έκταση) την σφετερίστηκαν κατά το δοκούν για τα ιδιοτελή τους συμφέροντα, καθώς και ημέτερων αυτών.
Στο ''σήμερα'' της Γλυφάδας
Επί δεκαετίες έχουμε τις μεθοδεύσεις, από τη πλευρά πολιτικών, πολιτών, και πολιτείας, είτε κακοποίησης του Υμηττού, είτε καταπάτησης, είτε παρανομιών, είτε ακόμα και της φερόμενης χρησικτησίας, είτε νομικών ρυθμίσεων που εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες και συμφέροντα, και όπου το εδραιωμένο σύστημα είχε ωφέλεια έκλεινε τα μάτια σε καταπατήσεις, παρείχε το δικαίωμα κάποιοι να αποκτήσουν δικαιώματα χρησικτησίας, και σε άλλες των περιπτώσεων να αποσπάσουν δεκάδες η εκατοντάδες στρέμματα.
Στον αντίποδα ορισμένοι εξ αυτών ( θα τονίζεται ) σχεδίασαν και μεθοδεύουν με δόλο την φυσική εξόντωση κατοίκων Γλυφάδας με εντοπιότητα.
Τα δυο μέτρα και σταθμά επιτήδειων του έθνους
Αποτελεί ενδεικτικό και χαρακτηριστικό σημείο αναφοράς η λειτουργία τοπικά επί δεκαετίες (1977 - 2004) τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού (ΓΛΥΦΑΔΑ FM) ο οποίος δέχτηκε έπειτα από δεκαετίες λειτουργίας διώξεις και κατασχέσεις, και είναι χιλιάδες οι συμπολίτες μας οι οποίοι γνωρίζουν ποιοι εναλλάσσονται στο δήμο Γλυφάδας, τι εξυπηρετούν, και ποιοι λόγοι οδηγούν αιρετούς να παρανομούν συστηματικά κατά σύννομων κατατιθέμενων αιτήσεων.
Οι αιρετοί του δήμου, και συγκεκριμένα όσα πρόσωπα διαθέτουν και τίτλους νομικής, αδυνατούν να αντιληφθούν ότι υφίστανται ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ σε ευνομούμενη πολιτεία με δημοκρατικό πολίτευμα.
Ερωτώνται οι κύριοι διοικούντες: Δύναται ο δήμος Ασπροπύργου να λειτουργεί τηλεοπτικό κανάλι, και ο δήμος Γλυφάδας έχοντας το προηγούμενο πρωτεργατών της ραδιοφωνίας FM να μην διαθέτει απολύτως τίποτα;
Τονίζεται ότι πολιτικά παίγνια, σε συνάρτηση με ποικίλες σκοπιμότητες διαφόρων συμπολιτών μας, αδρανοποιούν και μηδενίζουν επί δεκαετίες όσα μπορούσαν να υφίστανται στο τόπο μας, καθώς επίσης, και τους δημότες της πόλης.
Δεν δικαιούνται οι αιρετοί - διοικούντες, από τη μια με τα χρήματα του συνόλου ( και τα δικά μας) να δημιουργούν ένα νεκροταφείο σε προστατευόμενη έκταση, να κλείνουν συστηματικά τους οφθαλμούς σε καταπατήσεις και ωφέλεια εκατομμυρίων που αποκτούν ορισμένοι στα όρια του δήμου Γλυφάδας, και από την άλλη να μην καλύπτουν τις σύννομες, διαφανείς, και δημόσια εκτεθειμένες αιτήσεις των δημοτών.
Όσο θα αδρανείτε να ακολουθήσετε την σύννομη οδό επάξιας εκπροσώπησης τόπου και δημοτών, και ειδικά με κριτήρια δικαίου, όσα δομείτε είναι προϊόντα κατάργησης Τοπικού Πολιτισμού και Δημοκρατίας.
Αν δεχτούμε τα διαμορφωμένα ημίμετρα που ισχύουν στη χώρα μας, και τη Γλυφάδα, την ήδη ισχύουσα καταπάτηση, και την χρησικτησία που αποκτούν μακροπρόθεσμα οι καταπατητές, η οποία τοπικά είναι διευρυμένη, την περαιτέρω καταπάτηση προστατευόμενων ζωνών του Υμηττού, για μελλοντικά οικονομικά οφέλη των καταπατητών, και όσων θα αποκτήσουν χρησικτησία, καθώς επίσης και την επίλυση μακροχρόνιων τοπικών προβλημάτων, ( όπως στην περίπτωση νεκροταφείων ) τα οποία οικειοποιούνται ορισμένοι πολιτικοί χώροι ενώ κατασκευάζονται με τα χρήματα του συνόλου, μπορείτε να μου πείτε γιατί δεν καταργούμε τα θεσπισμένα;
1) Γιατί πρέπει ορισμένοι να γίνονται πιο ίσοι έναντι των υπολοίπων, και με τη πάροδο τριάντα ετών να οικιοποιηθούν περιουσίες που ανήκουν στο δημόσιο;
2) Επειδή κάποιοι έκλειναν τα μάτια σε ημέτερους;
3) Επειδή υφίστανται και οι ψηφοθηρικοί λόγοι;
4) Γιατί δεν νομιμοποιούμε την καταπάτηση για το σύνολο; ( Είναι σαφές, θα γίνουμε περισσότερο ζούγκλα. Αυτό δεν αναιρεί όμως ότι η κοινωνική δικαιοσύνη στη χώρα μας ήταν και είναι επίπλαστη )
5) Γιατί δεν διαμορφώσατε το ανάλογο (χρησικτησίας) και για τα ερτζιανά; (Δεδομένου ότι οι συχνότητες αποτελούν δημόσια αγαθά, όπως και στη περίπτωση της δημόσιας δασικής έκτασης, κυριότητας του δημοσίου )
6) Ο πολιτικός ως νομοθέτης πως δέχεται επί παντός επιστητού το Σύνταγμα της χώρας να γίνετε κυριολεκτικά ''λάστιχο'' το οποίο να χρησιμοποιείται κατά το δοκούν;
7) Στη περίπτωση των καταπατητών δημόσιας έκτασης η πολιτεία χαρίστηκε κυριολεκτικά, δίνοντας τη δυνατότητα κάποιοι να ζήσουν δομώντας χωρίς άδειες, η και ακόμα να επιχειρούν σε δημόσια έκταση για ''ειδικούς λόγους'', στον αντίποδα οι ''ειδικοί λόγοι'' ειδικά όσων αφορά τα ερτζιανά άλλαξαν άρδην χαρακτήρα, άρα έχουμε πλειάδα ωφελημένων και στον αντίποδα αδικημένους πολίτες.
Τα έλεγα δημόσια πριν από δεκαετίες, και με είχατε στο στόχαστρο κάνοντας καταγγελίες, η ακόμα επιφέροντας την ενόχληση σε μεγαλόσχημους, οι οποίοι κινούσαν τα νήματα διώξεων και κατασχέσεων.
Γιάννης Κουρδομένος
glyfadaweb@gmail.com
Υ.Γ: Αν είχα καταπατήσει σημείο του Υμηττού , όπως εκατοντάδες άλλοι στη Γλυφάδα, ουδέποτε θα δεχόμουν διώξεις και κατασχέσεις, άρα έχετε τη δυνατότητα να κρίνετε τι ισχύει διαχρονικά στο τόπο μας. ( Σημειώνουμε ότι οι περισσότεροι από τις εκατοντάδες καταπατητών, και τις χιλιάδες κατοίκων, δεν διαθέτουν εντοπιότητα, άρα καθίσταται ακόμα περισσότερο σαφές τι ισχύει τοπικά, και τι διαμορφώνεται σε επίπεδο ''ανθρωποφαγίας'')
Και ο ''Νεοφιλελευθερισμός'' και ο ''τοπικός πολιτισμός'' δυο ταχυτήτων κύριοι/κυρίες των γαλάζιων ''στρατoπέδων'' της Γλυφάδας;
* Τουλάχιστον σε εμάς, προσωπικά, προκαλεί τεράστια πικρία το γεγονός παράκαμψης όσων είχε δημιουργήσει ο πρωτογενής τοπικός πολιτισμός της περιοχής, όσων αφορά τους χώρους ταφής των νεκρών. Οι ενδογενείς κάτοικοι της αρχαιότητας ( ο τοπικός πολιτισμός ) δεν είχε επιλέξει τον Υμηττό ως χώρο ταφής νεκρών.
* Ο αρχαίος τοπικός πολιτισμός είχε επιλέξει παραλιακά τμήματα της περιοχής μας, άρα αν δεχτούμε ότι αρκετοί ναοί της ορθοδοξίας χτίστηκαν πάνω η δίπλα σε ναούς των αρχαίων ( αντιλαμβάνεστε επαρκώς ) το ίδιο ακριβώς έπρεπε να ισχύσει, και ήταν ο βασικός λόγος που πριν από δεκαετίες πρότεινα το πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού.
* Δεν μπορεί να περνάτε ακόμα και σήμερα μηνύματα τήρησης των ''παραδόσεων'', και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις να είστε οι ίδιοι που αλλάζετε τα δεδομένα παράδοσης. ( Χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία, με τα δεδομένα του παρόντος, και σαφώς δεδομένου του νόμου που περάσατε για αποδέσμευση του Ελληνικού.) Ιστορικά όμως θα σημειωθεί. Ο χώρος στον Υμηττό μπορούσε είτε να παραμείνει δασική έκταση, είτε να αξιοποιηθεί για αθλητικές δραστηριότητες εντός πάρκου, με δημιουργία σύγχρονου Αθλητικού κέντρου, το οποίο το χρειάζεται ο τοπικός πληθυσμός.
* Σύμφωνα με στοιχεία που διαθέτω οι περισσότεροι επιλέγουν να πάνε στον κατήφορο παρά στον ανήφορο, και ενώ το ''στάδιο της Τερψιθέας'' δεν καλύπτει τις ανάγκες της περιοχής, αρκετοί συμπολίτες μας επισκέπτονται το ''Αθλητικό κέντρο του Δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης''. Δεν θεωρείται και εσείς ότι πρέπει να υπάρξουν παρεμβάσεις για δημιουργία νέων δομών και εκσυχρονισμού στη περιοχή του γηπέδου της Τερψιθέας;
Ο Υμηττός που περικλείει την πόλη της Γλυφάδας ληστεύεται και κακοποιείται κατά το δοκούν από επιτήδειους, οι οποίοι δεν συνδράμουν σε κανένα βαθμό για τον ορθό πολιτισμό του τόπου μας.
Ιστορικά δεδομένα του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της περιοχής
Mετά την απελευθέρωση της Αττικής από τους Τούρκους ( 1829 ) όσοι από αυτούς είχαν ιδιοκτησίες τις πωλούσαν σε Έλληνες. Έτσι το 1830 - 1833 πραγματοποιήθηκε και η μεταβίβαση του τσιφλικιού ''Άνω και Κάτω Τράχωνες'' Αττικής σε Έλληνα αγοραστή.
Προκύπτει ότι στην Αττική υπήρχε μια περιοχή που ονομαζόταν ''Τράχωνες'', στην περιοχή 'Ανω Καλαμακίου, και όχι ''Άνω και Κάτω Τράχωνες'', και αφετέρου ότι ουδέποτε υπήρχε μέσα στα όρια του δήμου Γλυφάδας περιοχή ''Τράχωνες''.
Στα μέσα του 1800 συντελέστηκε μια προσπάθεια διαφόρων συμβολαίων με στόχο την απόκτηση κυριότητας σε εκτάσεις στη περιοχή της Γλυφάδας, με καταπάτηση και επέκταση των ορίων τσιφλικιών από το Καλαμάκι σε Ελληνικό - Αργυρούπολη και προς Γλυφάδα, και συγκεκριμένα το ''Άνω και Κάτω Τράχωνες'' που ήταν μόνο ''Τράχωνες'' στην περιοχή του Καλαμακίου συμπεριέλαβε και το Πυρνάρι της Γλυφάδας.
Αν αξιολογήσουμε και δεχτούμε ορθές τις αναφορές που γίνονται, καθίσταται σαφές ότι το σύνολο των Υμηττού που βρίσκεται στα όρια της Γλυφάδας, τόσο επί εποχής Τουρκοκρατίας, όσο και αμέσως μετά, ήταν αποκλειστικά ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΑΣΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ.
Οι λιγοστοί από τους πρώτους κατοίκους στη Γλυφάδα, μεταφέροντας τις μαρτυρίες τους, τι συνάντησαν ερχόμενοι στη πόλη μας, ουδέποτε μας ανέφεραν ότι υφίστατο κατοίκηση - οικοπεδοποίηση - του Υμηττού στα όρια της πόλης.
Αντιθέτως, μας μετέφεραν ότι συνολικά η Άνω Γλυφάδα ήταν ακατοίκητη, και υπήρχαν τσακάλια, αλεπούδες, νυφίτσες, κουκουβάγιες, και λοιπά χαρακτηριστικά άγριας φύσεως. Σαφώς όπως και σήμερα διευρυμένα, ίσως, σε κάποιο σημείο του Υμηττού στα όρια της Γλυφάδας να κατοικούσε μεμονωμένα κάποιος καταπατητής, όμως, δεν έχουμε τέτοια μαρτυρία.
Το γεγονός επεκτάσεως τσιφλικιών αμέσως μετά την Τουρκοκρατία, από άλλα σημεία της Αττικής μέχρι την Γλυφάδα, πράγματι μπορεί να αληθεύει, και να αποτελεί πραγματικό γεγονός, δεδομένης της μετεξελίξεως του τόπου μας, και σύμφωνα με όσα έχουν ισχύσει σε ολόκληρη τη χώρα αμέσως μετά την απελευθέρωση της χώρας από τους Τούρκους.
Τα πολιτικά παιχνίδια στην προστατευόμενη Α’ Ζώνη του Υμηττού
Ότι συντελείται στα όρια του Υμηττού του δήμου Γλυφάδας, και ειδικά σε προστατευόμενες ζώνες, όπως είναι η Α’ Ζώνη του Υμηττού, όποια νομική υπόσταση - κάλυψη και να έχουν (...) αποτελούν κακοποίηση του Υμηττού, και η νομιμότητα τους είναι ψευδεπίγραφη.
Η απληστία αδηφαγία πολιτικών
Με γνωμοδότηση του γνωμοδοτικού συμβουλίου, και εγγράφου από την εισαγγελία πρωτοδικών, έχουμε μια λεπτομερή ιστορική καταγραφή της απληστίας και της αδηφαγίας των πάλαι ποτέ υπουργών και βουλευτών του Ελληνικού κοινοβουλίου, μετά την απελευθέρωση της χώρας από τον Οθωμανικό ζυγό, οι οποίοι αντί να προστατέψουν την δημόσια δασική γη ( έκταση) την σφετερίστηκαν κατά το δοκούν για τα ιδιοτελή τους συμφέροντα, καθώς και ημέτερων αυτών.
Στο ''σήμερα'' της Γλυφάδας
Επί δεκαετίες έχουμε τις μεθοδεύσεις, από τη πλευρά πολιτικών, πολιτών, και πολιτείας, είτε κακοποίησης του Υμηττού, είτε καταπάτησης, είτε παρανομιών, είτε ακόμα και της φερόμενης χρησικτησίας, είτε νομικών ρυθμίσεων που εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες και συμφέροντα, και όπου το εδραιωμένο σύστημα είχε ωφέλεια έκλεινε τα μάτια σε καταπατήσεις, παρείχε το δικαίωμα κάποιοι να αποκτήσουν δικαιώματα χρησικτησίας, και σε άλλες των περιπτώσεων να αποσπάσουν δεκάδες η εκατοντάδες στρέμματα.
Στον αντίποδα ορισμένοι εξ αυτών ( θα τονίζεται ) σχεδίασαν και μεθοδεύουν με δόλο την φυσική εξόντωση κατοίκων Γλυφάδας με εντοπιότητα.
Τα δυο μέτρα και σταθμά επιτήδειων του έθνους
Αποτελεί ενδεικτικό και χαρακτηριστικό σημείο αναφοράς η λειτουργία τοπικά επί δεκαετίες (1977 - 2004) τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού (ΓΛΥΦΑΔΑ FM) ο οποίος δέχτηκε έπειτα από δεκαετίες λειτουργίας διώξεις και κατασχέσεις, και είναι χιλιάδες οι συμπολίτες μας οι οποίοι γνωρίζουν ποιοι εναλλάσσονται στο δήμο Γλυφάδας, τι εξυπηρετούν, και ποιοι λόγοι οδηγούν αιρετούς να παρανομούν συστηματικά κατά σύννομων κατατιθέμενων αιτήσεων.
Οι αιρετοί του δήμου, και συγκεκριμένα όσα πρόσωπα διαθέτουν και τίτλους νομικής, αδυνατούν να αντιληφθούν ότι υφίστανται ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ σε ευνομούμενη πολιτεία με δημοκρατικό πολίτευμα.
Ερωτώνται οι κύριοι διοικούντες: Δύναται ο δήμος Ασπροπύργου να λειτουργεί τηλεοπτικό κανάλι, και ο δήμος Γλυφάδας έχοντας το προηγούμενο πρωτεργατών της ραδιοφωνίας FM να μην διαθέτει απολύτως τίποτα;
Τονίζεται ότι πολιτικά παίγνια, σε συνάρτηση με ποικίλες σκοπιμότητες διαφόρων συμπολιτών μας, αδρανοποιούν και μηδενίζουν επί δεκαετίες όσα μπορούσαν να υφίστανται στο τόπο μας, καθώς επίσης, και τους δημότες της πόλης.
Δεν δικαιούνται οι αιρετοί - διοικούντες, από τη μια με τα χρήματα του συνόλου ( και τα δικά μας) να δημιουργούν ένα νεκροταφείο σε προστατευόμενη έκταση, να κλείνουν συστηματικά τους οφθαλμούς σε καταπατήσεις και ωφέλεια εκατομμυρίων που αποκτούν ορισμένοι στα όρια του δήμου Γλυφάδας, και από την άλλη να μην καλύπτουν τις σύννομες, διαφανείς, και δημόσια εκτεθειμένες αιτήσεις των δημοτών.
Όσο θα αδρανείτε να ακολουθήσετε την σύννομη οδό επάξιας εκπροσώπησης τόπου και δημοτών, και ειδικά με κριτήρια δικαίου, όσα δομείτε είναι προϊόντα κατάργησης Τοπικού Πολιτισμού και Δημοκρατίας.
Αν δεχτούμε τα διαμορφωμένα ημίμετρα που ισχύουν στη χώρα μας, και τη Γλυφάδα, την ήδη ισχύουσα καταπάτηση, και την χρησικτησία που αποκτούν μακροπρόθεσμα οι καταπατητές, η οποία τοπικά είναι διευρυμένη, την περαιτέρω καταπάτηση προστατευόμενων ζωνών του Υμηττού, για μελλοντικά οικονομικά οφέλη των καταπατητών, και όσων θα αποκτήσουν χρησικτησία, καθώς επίσης και την επίλυση μακροχρόνιων τοπικών προβλημάτων, ( όπως στην περίπτωση νεκροταφείων ) τα οποία οικειοποιούνται ορισμένοι πολιτικοί χώροι ενώ κατασκευάζονται με τα χρήματα του συνόλου, μπορείτε να μου πείτε γιατί δεν καταργούμε τα θεσπισμένα;
1) Γιατί πρέπει ορισμένοι να γίνονται πιο ίσοι έναντι των υπολοίπων, και με τη πάροδο τριάντα ετών να οικιοποιηθούν περιουσίες που ανήκουν στο δημόσιο;
2) Επειδή κάποιοι έκλειναν τα μάτια σε ημέτερους;
3) Επειδή υφίστανται και οι ψηφοθηρικοί λόγοι;
4) Γιατί δεν νομιμοποιούμε την καταπάτηση για το σύνολο; ( Είναι σαφές, θα γίνουμε περισσότερο ζούγκλα. Αυτό δεν αναιρεί όμως ότι η κοινωνική δικαιοσύνη στη χώρα μας ήταν και είναι επίπλαστη )
5) Γιατί δεν διαμορφώσατε το ανάλογο (χρησικτησίας) και για τα ερτζιανά; (Δεδομένου ότι οι συχνότητες αποτελούν δημόσια αγαθά, όπως και στη περίπτωση της δημόσιας δασικής έκτασης, κυριότητας του δημοσίου )
6) Ο πολιτικός ως νομοθέτης πως δέχεται επί παντός επιστητού το Σύνταγμα της χώρας να γίνετε κυριολεκτικά ''λάστιχο'' το οποίο να χρησιμοποιείται κατά το δοκούν;
7) Στη περίπτωση των καταπατητών δημόσιας έκτασης η πολιτεία χαρίστηκε κυριολεκτικά, δίνοντας τη δυνατότητα κάποιοι να ζήσουν δομώντας χωρίς άδειες, η και ακόμα να επιχειρούν σε δημόσια έκταση για ''ειδικούς λόγους'', στον αντίποδα οι ''ειδικοί λόγοι'' ειδικά όσων αφορά τα ερτζιανά άλλαξαν άρδην χαρακτήρα, άρα έχουμε πλειάδα ωφελημένων και στον αντίποδα αδικημένους πολίτες.
Τα έλεγα δημόσια πριν από δεκαετίες, και με είχατε στο στόχαστρο κάνοντας καταγγελίες, η ακόμα επιφέροντας την ενόχληση σε μεγαλόσχημους, οι οποίοι κινούσαν τα νήματα διώξεων και κατασχέσεων.
Γιάννης Κουρδομένος
glyfadaweb@gmail.com
Υ.Γ: Αν είχα καταπατήσει σημείο του Υμηττού , όπως εκατοντάδες άλλοι στη Γλυφάδα, ουδέποτε θα δεχόμουν διώξεις και κατασχέσεις, άρα έχετε τη δυνατότητα να κρίνετε τι ισχύει διαχρονικά στο τόπο μας. ( Σημειώνουμε ότι οι περισσότεροι από τις εκατοντάδες καταπατητών, και τις χιλιάδες κατοίκων, δεν διαθέτουν εντοπιότητα, άρα καθίσταται ακόμα περισσότερο σαφές τι ισχύει τοπικά, και τι διαμορφώνεται σε επίπεδο ''ανθρωποφαγίας'')
Και ο ''Νεοφιλελευθερισμός'' και ο ''τοπικός πολιτισμός'' δυο ταχυτήτων κύριοι/κυρίες των γαλάζιων ''στρατoπέδων'' της Γλυφάδας;
* Τουλάχιστον σε εμάς, προσωπικά, προκαλεί τεράστια πικρία το γεγονός παράκαμψης όσων είχε δημιουργήσει ο πρωτογενής τοπικός πολιτισμός της περιοχής, όσων αφορά τους χώρους ταφής των νεκρών. Οι ενδογενείς κάτοικοι της αρχαιότητας ( ο τοπικός πολιτισμός ) δεν είχε επιλέξει τον Υμηττό ως χώρο ταφής νεκρών.
* Ο αρχαίος τοπικός πολιτισμός είχε επιλέξει παραλιακά τμήματα της περιοχής μας, άρα αν δεχτούμε ότι αρκετοί ναοί της ορθοδοξίας χτίστηκαν πάνω η δίπλα σε ναούς των αρχαίων ( αντιλαμβάνεστε επαρκώς ) το ίδιο ακριβώς έπρεπε να ισχύσει, και ήταν ο βασικός λόγος που πριν από δεκαετίες πρότεινα το πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού.
* Δεν μπορεί να περνάτε ακόμα και σήμερα μηνύματα τήρησης των ''παραδόσεων'', και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις να είστε οι ίδιοι που αλλάζετε τα δεδομένα παράδοσης. ( Χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία, με τα δεδομένα του παρόντος, και σαφώς δεδομένου του νόμου που περάσατε για αποδέσμευση του Ελληνικού.) Ιστορικά όμως θα σημειωθεί. Ο χώρος στον Υμηττό μπορούσε είτε να παραμείνει δασική έκταση, είτε να αξιοποιηθεί για αθλητικές δραστηριότητες εντός πάρκου, με δημιουργία σύγχρονου Αθλητικού κέντρου, το οποίο το χρειάζεται ο τοπικός πληθυσμός.
* Σύμφωνα με στοιχεία που διαθέτω οι περισσότεροι επιλέγουν να πάνε στον κατήφορο παρά στον ανήφορο, και ενώ το ''στάδιο της Τερψιθέας'' δεν καλύπτει τις ανάγκες της περιοχής, αρκετοί συμπολίτες μας επισκέπτονται το ''Αθλητικό κέντρο του Δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης''. Δεν θεωρείται και εσείς ότι πρέπει να υπάρξουν παρεμβάσεις για δημιουργία νέων δομών και εκσυχρονισμού στη περιοχή του γηπέδου της Τερψιθέας;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου