Στελέχη του ΟΑΣΑ επισημαίνουν ότι η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου είναι τεχνικώς αδύνατη εξαιτίας και της έλλειψης ελεύθερων χώρων, δεδομένου ό,τι μια τέτοια ενέργεια θα δημιουργούσε νέα μείωση στα οικονομικά του Οργανισμού, που εκτιμάται πάνω από 100 εκ.ευρώ.
Το έλλειμμα του οργανισμού θα μεγαλώνει εάν υπάρξει μετεγκατάσταση δεδομένου ότι ο οποιοσδήποτε άλλος χώρος θα είναι μακριά από τα Νότια προάστια, και τα λεωφορεία θα υποχρεούνται να καίνε καύσιμα, και να έχουν λειτουργικές φθορές διανύοντας άδεια πολλά χιλιόμετρα.
Το αμαξοστάσιο απειλείται με έξωση λόγω της ιδιωτικοποίησης της έκτασης του πρώην αεροδρομίου,και η «Ελληνικό Α.Ε» έστειλε τελεσίγραφο στη διοίκηση της ΟΣΥ με την οποίο καλείται να απομακρύνει το αμαξοστάσιο έως τα μέσα του προσεχούς Οκτωβρίου.
Θυμίζουμε ό.τι οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ και της Lamda Development αναμένονται στα μέσα του προσεχούς Οκτωβρίου και η «Ελληνικό Α.Ε» διαδραματίζει το ρόλο της προστασίας των συμφερόντων του ιδιώτη.
Στον χώρο του Ελληνικού έχει εγκατασταθεί το σύστημα περιφερειακής διοίκησης τηλεματικής, ενώ το περασμένο καλοκαίρι έγινε και ανακαίνιση με ειδικό τάπητα που κόστισε 50.000 ευρώ.
Τις προσεχείς ημέρες θα ζητηθεί εξαίρεση ενός τέτοιου εγχειρήματος απομάκρυνσης του αμαξοστασίου των λεωφορείων από το χώρο του Ελληνικού, εξαιτίας του τεράστιου κόστους, και ήδη έχει συγκροτηθεί πενταμελής επιτροπή προκειμένου να τεκμηριώσει το αίτημα με συγκεκριμένα στοιχεία και κοστολόγηση.
Μοναδική λύση που διαφαίνεται στον ορίζοντα είναι να γίνει δεκτό το αίτημα εξαίρεσης που θα υποβάλλει το υπουργείο Υποδομών και μεταφορών στην «Ελληνικό Α.Ε», με το αιτιολογικό του υπερβολικού κόστους μετεγκατάστασης.
Στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού εργάζονται 800 άτομα και σταθμεύουν 406 λεωφορεία.
Διοίκηση και εργαζόμενοι σημειώνουν ότι η μετεγκατάσταση είναι αδύνατη και εμφανίζουν ως μοναδική λύση την εξαίρεση, με την ίδια λογική που ακολουθήθηκε και για την εξαίρεση του παρακείμενου αμαξοστασίου του τραμ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου