Ταλαιπωρία περίμενε σήμερα όσους χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ, Μετρό και ΗΣΑΠ ήταν ακινητοποιημένα για πέντε ώρες και οι δρόμοι είχαν γεμίσει με αυτοκίνητα.
Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους κατά του ασφαλιστικού οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς έκαναν 5ωρη στάση εργασίας και από τις 11:00 μέχρι τις 16:00.
Την Πέμπτη (04.02.2016), στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας που έχουν κηρύξει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, λεωφορεία και τρόλεϊ θα κινούνται από τις 09:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ, δηλαδή θα κάνουν στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη.
Αντίθετα, τρόλεϊ, τρένα και Προαστιακός θα μείνουν ακινητοποιημένα όλο το 24ωρο, όπως και τα ταξί. Οι εργαζόμενοι σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ θα κάνουν στάση εργασίας από τις 10:00 έως τις 15:00.
Επίσης, λόγω της απεργίας θα ματαιωθούν και τα βραδινά δρομολόγια των τρένων του ΟΣΕ της προηγούμενης ημέρας (Τετάρτης) που θα αναχωρούσαν μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, ενώ κατά τη διάρκεια της απεργίας δεν θα εξασφαλίζεται η κυκλοφορία για τους συρμούς του ΜΕΤΡΟ, στο τμήμα Δ. Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από τον αριθμό 14511.
Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους κατά του ασφαλιστικού οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς έκαναν 5ωρη στάση εργασίας και από τις 11:00 μέχρι τις 16:00.
Την Πέμπτη (04.02.2016), στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας που έχουν κηρύξει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, λεωφορεία και τρόλεϊ θα κινούνται από τις 09:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ, δηλαδή θα κάνουν στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη.
Αντίθετα, τρόλεϊ, τρένα και Προαστιακός θα μείνουν ακινητοποιημένα όλο το 24ωρο, όπως και τα ταξί. Οι εργαζόμενοι σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ θα κάνουν στάση εργασίας από τις 10:00 έως τις 15:00.
Επίσης, λόγω της απεργίας θα ματαιωθούν και τα βραδινά δρομολόγια των τρένων του ΟΣΕ της προηγούμενης ημέρας (Τετάρτης) που θα αναχωρούσαν μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, ενώ κατά τη διάρκεια της απεργίας δεν θα εξασφαλίζεται η κυκλοφορία για τους συρμούς του ΜΕΤΡΟ, στο τμήμα Δ. Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από τον αριθμό 14511.
Κάποια στιγμή πρέπει να απασχολήσει και η ταλαιπωρία των οδηγών ΜΜΜ, οι οποίοι πολλές φορές καθημερινά βρίσκονται υποχρεωμένοι αντί οδήγησης να εκτελούν χρέη ''τροχονόμων'' ειδικά στην περιοχή Τερψιθέας - Γλυφάδας - Ελληνικού - Αργυρούπολης, λόγω των ''διπλό'' και παρκαρισμένων αυτοκινήτων, και της έλλειψης χώρων στάθμευσης.
Όπως θυμάστε, εμείς από τον επανειλημμένα κατασχεθέντα ''ΓΛΥΦΑΔΑ FM'' 1977 - 2004, είχαμε τονίσει ό,τι τοπικά απαιτούνται χώροι στάθμευσης, όμως, οι κάτοικοι της περιοχής (αιρετοί & λοιποί ) φρόντιζαν αντί αρωγής στον τοπικό πολιτισμό, και τις προτάσεις μας, να κινούν νήματα, όπως και σήμερα, υπέρ αλλότριων σκοπών και συμφερόντων._
* Ειδικά σε κεντρικές οδούς μπορούσαν να υφίστανται υπόγεια πάρκινγκ, και να μην σταθμεύει κανείς σε αυτές. Βλέπε το έργο ομβρίων στην Τερψιθέα Γλυφάδας, και κρίνε αν με τα ίδια χρήματα μπορούσαν να υπάρξουν υπόγεια πάρκινγκ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου