Του Γιάννη Κουρδομένου
Ο δήμαρχος Ελληνικού - Αργυρούπολης, Γ. Κωνσταντάτος, με άρθρο του αναφέρει τις διεκδικήσεις από την επένδυση στο πρώην αεροδρόμιο αναφέροντας χαρακτηριστικά ''Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης, στα διοικητικά όρια του οποίου θα γίνει το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης, δεν μπορεί να μείνει αμέτοχος. Διεκδικεί αυτά που δικαιούται αφού χωροταξικά και διοικητικά αλλά και ιστορικά ο χώρος του πρώην αεροδρομίου του ανήκει στο μεγαλύτερο ποσοστό του.''
Έχοντας αυτό το δεδομένο από τη πλευρά του σημερινού δημάρχου αξίζει να αναφερθεί ότι η συνολική διαμόρφωση όλων των εγκαταστάσεων στο χώρο του πρώην αεροδρομίου έγινε και από τους κατοίκους Γλυφάδας, και συγκεκριμένα του Βοσπόρου, ( ο πρώτος οργανωμένος συνοικισμός στη Γλυφάδα ) ο οποίος εν συνεχεία και απαλλοτριώθηκε ολοσχερώς.
Η πλειονότητα όσων κτιριακών εγκαταστάσεων κ.α., ευρίσκονται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, κατασκευάστηκε κυρίως από τους πατεράδες και τους παππούδες μας, οι οποίοι διέμεναν στον συνοικισμό του Βοσπόρου Γλυφάδας, ''εντός του αεροδρομίου'', άρα οι ισχυρισμοί ότι ο χώρος ανήκει στο μεγαλύτερο ποσοστό στον δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης είναι ασαφής.
Χωροταξικά και διοικητικά μπορεί ο χώρος να ανήκει στον δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης, όμως στη Γλυφάδα έχουμε ένα σαφές δεδομένο το οποίο ουδέποτε αναφέρθηκε από τις Πασοκικές και Νεοδημοκρατικές διοικήσεις - δημάρχους αιρετούς, και αυτό είναι πρώτον η κατασκευή όσων υφίστανται στο Ελληνικό από κατοίκους Γλυφάδας, ως επι το πλείστον, και δεύτερον η απαλλοτρίωση - διωγμός του οργανωμένου συνοικισμού του ΒΟΣΠΟΡΟΥ Γλυφάδας, με απόρροια εκατοντάδες οικογένειες να ξεσπιτωθούν από τον χώρο που παραχωρείται στον όμιλο Λάτση.
Αν ο δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης διεκδικεί αντισταθμιστικά οφέλη, οι κατά τόπους δήμαρχοι - αιρετοί στο δήμο Γλυφάδας οφείλουν να καλύψουν απόλυτα τους κατοίκους του Βοσπόρου, και συνολικά της Γλυφάδας, με ανάλογες ανταποδοτικές διεκδικήσεις. Ο κ. Παπανικολάου μήπως κρύβετε από τις ξεκάθαρες διεκδικήσεις που οφείλει και στους κατοίκους του Βοσπόρου;
Προσωπικά εμείς είμαστε κατά της εν λόγω επένδυσης, όμως αν προχωρήσει με τον δήμο Γλυφάδας να κωφεύει επί του συγκεκριμένου θα στραφούμε δικαστικά.
Εμείς σε όσα αναφέρει ο δήμαρχος Ε.Α ως ανταποδοτικά οφέλη συμπληρώνουμε, και καλούμε το δήμαρχο Γλυφάδας να παύσει την ανάρμοστη εκπροσώπηση του τόπου και των δημοτών, η οποία οδηγεί και εμάς σε ανάλογες πρακτικές.
17) Μουσείο
Τονίζουμε ότι στον εν λόγω χώρο πρέπει να δημιουργηθεί ένα μουσείο της Γλυφάδας και των νοτίων προαστίων, το οποίο να εμπεριέχει όσα αφορούν την περιοχή από την αρχαιότητα, μέχρι τον Βόσπορο, την Πολεμική Αεροπορία, τις αστικές συγκοινωνίες, την Ολυμπιακή κ.α.
18) Διαδημοτικό ΜΜΕ
Δημιουργία πολιτισμικού κέντρου (δημόσιου - διαδημοτικού ΜΜΕ
) άμεσης και μαζικής κάλυψης όλων των τοπικών εκδηλώσεων υπό την αιγίδα της πολιτείας και των όμορων δήμων, δεδομένου του καθεστώτος ραδιοφωνίας η οποία υφίστατο επί δεκαετίες στον εν λόγω χώρο ''VOICE OF AMERICA'' 1959 -1991, όπως και των ραδιοφωνικών σταθμών της περιοχής μας, 1977 - 2004 οι οποίοι έπειτα από δεκαετίες λειτουργίας κατασχέθηκαν.
19) Διαδημοτικό Θέατρο - Μουσική σκηνή
Οργανωμένο διαδημοτικό θέατρο - ''μέγαρο μουσικής'', το οποίο θα ολοκληρώσει τις βασικές ελλείψεις των νοτιοανατολικών προαστίων του Ν.Αττικής. ( Είναι πολλά κύριοι διοικούντες; )
Εμείς σε όσα αναφέρει ο δήμαρχος Ε.Α ως ανταποδοτικά οφέλη συμπληρώνουμε, και καλούμε το δήμαρχο Γλυφάδας να παύσει την ανάρμοστη εκπροσώπηση του τόπου και των δημοτών, η οποία οδηγεί και εμάς σε ανάλογες πρακτικές.
17) Μουσείο
Τονίζουμε ότι στον εν λόγω χώρο πρέπει να δημιουργηθεί ένα μουσείο της Γλυφάδας και των νοτίων προαστίων, το οποίο να εμπεριέχει όσα αφορούν την περιοχή από την αρχαιότητα, μέχρι τον Βόσπορο, την Πολεμική Αεροπορία, τις αστικές συγκοινωνίες, την Ολυμπιακή κ.α.
18) Διαδημοτικό ΜΜΕ
Δημιουργία πολιτισμικού κέντρου (δημόσιου - διαδημοτικού ΜΜΕ
) άμεσης και μαζικής κάλυψης όλων των τοπικών εκδηλώσεων υπό την αιγίδα της πολιτείας και των όμορων δήμων, δεδομένου του καθεστώτος ραδιοφωνίας η οποία υφίστατο επί δεκαετίες στον εν λόγω χώρο ''VOICE OF AMERICA'' 1959 -1991, όπως και των ραδιοφωνικών σταθμών της περιοχής μας, 1977 - 2004 οι οποίοι έπειτα από δεκαετίες λειτουργίας κατασχέθηκαν.
19) Διαδημοτικό Θέατρο - Μουσική σκηνή
Οργανωμένο διαδημοτικό θέατρο - ''μέγαρο μουσικής'', το οποίο θα ολοκληρώσει τις βασικές ελλείψεις των νοτιοανατολικών προαστίων του Ν.Αττικής. ( Είναι πολλά κύριοι διοικούντες; )
Διαβάστε το άρθρο του δημάρχου Ελληνικού - Αργυρούπολης
Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης θα υποδεχτεί την μεγαλύτερη επένδυση αστικής ανάπλασης στην Ν/Α Ευρώπη. Η συγκεκριμένη επένδυση ξεκίνησε από την προηγούμενη κυβέρνηση και συνεχίστηκε από την σημερινή δείχνοντας ότι στην πολιτική όταν υπάρχει συνέχεια ευημερεί ο τόπος μας.
Η σχεδιαζόμενη, από την κυβέρνηση αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού αποτελεί για εμάς μια απόλυτα θετική εξέλιξη μέσα όμως από συγκεκριμένες προϋποθέσεις που έχουμε ήδη αναπτύξει, τόσο προεκλογικά όσο και με την ανάληψη των καθηκόντων μας, ως δημοτική αρχή.
O Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης βρίσκεται πλέον μπροστά σε ιστορικές εξελίξεις που θα καθορίσουν το παρόν αλλά και το μέλλον της πόλης μας.
Να σημειωθεί πως από το 2013 είμαστε η μοναδική πολιτική δύναμη στην περιοχή η οποία υποστήριξε το επενδυτικό σχέδιο, χωρίς παλινωδίες, πισωγυρίσματα και παρενθέσεις και αισθανόμαστε δικαιωμένοι για την επιλογή της Κυβέρνησης να επικυρώσει στην βουλή την συμφωνία.
Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης, στα διοικητικά όρια του οποίου θα γίνει το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης, που είναι από τις πιο μεγάλες στην ιστορία της Ελλάδας αλλά και μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη, δεν μπορεί να μείνει αμέτοχος. Διεκδικεί αυτά που δικαιούται αφού χωροταξικά και διοικητικά αλλά και ιστορικά ο χώρος του πρώην αεροδρομίου του ανήκει στο μεγαλύτερο ποσοστό του.
Oφείλουμε να υπενθυμίσουμε στην κυβέρνηση, ότι πολλές υπηρεσίες του δήμου μας , φορείς και σύλλογοί μας ήδη βρίσκονται μέσα στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού.
Oφείλουμε να υπενθυμίσουμε στην κυβέρνηση, ότι πολλές υπηρεσίες του δήμου μας , φορείς και σύλλογοί μας ήδη βρίσκονται μέσα στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού.
Εδώ και πολλούς μήνες έχουμε θέσει στο ΤΑΙΠΕΔ και στην Ελληνικό Α.Ε., μια σειρά αιτημάτων μας αλλά και τα αντισταθμιστικά έργα εκείνα, που θα αλλάξουν την μορφή του δήμου που γνωρίζουμε έως τώρα, και θα τον μεταμορφώσουν σε έναν σύγχρονο δήμο, πρότυπο για όλη την Ευρώπη.
Δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε στις διεκδικήσεις μας αφού θεωρούμε ότι η επένδυση γεννά μια νέα πόλη, όχι αυτόνομη και ανεξάρτητη αλλά προέκταση της σημερινής. Οφείλουν δε όλοι να συνειδητοποιήσουν πως το νέο με το παλαιό πρέπει να δέσουν αρμονικά . Η επένδυση στο Ελληνικό πρέπει να σεβαστεί τον τόπο μας και τους ανθρώπους του ενώ εμείς με την σειρά μας οφείλουμε να καλωσορίσουμε όλους τους νέους κατοίκους και επιχειρηματίες που θα επιλέξουν τον ευλογημένο αυτό τόπο τα επόμενα χρόνια.
ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ
του δήμου προς την κυβέρνηση για την επένδυση του Ελληνικού, όπως ψηφίστηκαν από την διαπαραταξιακή επιτροπή του Δημοτικού Συμβουλίου:
του δήμου προς την κυβέρνηση για την επένδυση του Ελληνικού, όπως ψηφίστηκαν από την διαπαραταξιακή επιτροπή του Δημοτικού Συμβουλίου:
1. Ιδιόκτητος Σταθμός διαχείρισης απορριμμάτων
Διεκδικούμε την δημιουργία ιδιόκτητου, κλειστού τύπου Σταθμού Διαχείρισης Απορριμμάτων και δημιουργία νόμιμης μεταφόρτωσης. Οι σταθμοί αυτοί να καλύπτουν τις ανάγκες της πόλης. Στον νόμο η κυβέρνηση θα πρέπει να προβλέψει όλες τις αλλαγές για χρήσεις γης σε περίπτωση που η εγκατάσταση γίνει σε δημοτικό οικόπεδο που θα υποδείξουμε εμείς.
Όλες οι κινήσεις, που ήδη γίνονται έχουν άξονα και προτεραιότητα την ανεξαρτησία του δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης με σκοπό οι δραστηριότητες αυτές να αποτελέσουν μελλοντικά μια μεγάλη πηγή εσόδων μέσα από πιθανές συνέργειες με άλλους δήμους.
Σε κάθε περίπτωση, η κλειστού τύπου μονάδα θα είναι στα πρότυπα των μεγάλων πόλεων του εξωτερικού, θα είναι περιβαντολλογικά νόμιμη, θα ακολουθεί την πολιτική της Περιφέρειας για τα απορρίμματα, ενώ η παρουσία της δεν θα είναι αισθητή στους κατοίκους, καθώς θα είναι κατασκευασμένη με αυστηρά διεθνή πρότυπα που ακολουθούν μεγάλες ευρωπαϊκές μητροπόλεις".
Έχει ζητηθεί επίσης, η κατασκευή ενός σύγχρονου αμαξοστασίου για τα δημοτικά αυτοκίνητα και η κατασκευή ενός Πράσινου σημείου συλλογής ανακυκλώσιμων απορριμμάτων.
Για τα παραπάνω ο δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ζητά να έχει την πλήρη ιδιοκτησία για την διαχείριση και την αξιοποίηση τους. Οι δομές αυτές βρίσκονται αυτή τη στιγμή εντός του αεροδρομίου.
2. Κτίριο διοικητικών υπηρεσιών του δήμου
Στον χώρο του πρώην Αεροδρομίου στο Ελληνικό θα δημιουργηθεί, σύμφωνα και με το επενδυτικό σχέδιο, ουσιαστικά μια νέα πόλη οι οποία, θα ανήκει χωροταξικά και διοικητικά στο μεγαλύτερο μέρος της στον δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης. Οι υπάρχουσες κτιριακές υποδομές τις πόλης είναι αδύνατον να εξυπηρετήσουν μια νέα πόλη με τους κατοίκους της.
Ο δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ζητά την κατασκευή ενός σύγχρονου κτιρίου, που θα στεγάζει όλες τις υπηρεσίες που σήμερα είναι διάσπαρτες και σε πολλές περιπτώσεις ασφυκτιούν σε παλαιά κτίρια, ώστε οι χιλιάδες νέοι κάτοικοί της, οι επιχειρηματίες αλλά και οι επισκέπτες, σε συνδυασμό με τους σημερινούς κατοίκους να απολαμβάνουν υψηλές αυτοδιοικητικές υπηρεσίες.
3. Είσπραξη Δημοτικών Τελών
Τα ανταποδοτικά τέλη φωτισμού και καθαριότητας πρέπει να είναι θέμα αποκλειστικής ευθύνης του δήμου Ελληνικού Αργυρούπολης όπως συμβαίνει τα τελευταία 75 χρόνια με όποια χρήση και αν είχε ο χώρος των 6.000 στρεμμάτων.
Φυσικά οι όμοροι δήμοι να εισπράττουν τα ανάλογα τέλη που τους αναλογούν σε ότι αφορά το κομμάτι της επένδυσης στα όριά τους.
Φυσικά οι όμοροι δήμοι να εισπράττουν τα ανάλογα τέλη που τους αναλογούν σε ότι αφορά το κομμάτι της επένδυσης στα όριά τους.
4. Θέσεις εργασίας
Δέσμευση του Επενδυτή για συγκεκριμένο ποσοστό θέσεων εργασίας από ανέργους της πόλης μας. O δήμος έχει ήδη ξεκινήσει να οργανώνει την δημοτική "τράπεζα ανέργων".
Δέσμευση του Επενδυτή για συγκεκριμένο ποσοστό θέσεων εργασίας από ανέργους της πόλης μας. O δήμος έχει ήδη ξεκινήσει να οργανώνει την δημοτική "τράπεζα ανέργων".
5. Διαχείριση πάρκου και παραλίας
Ο δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ζητά τη διαχείριση του πάρκου και της υπό διαμόρφωση ελεύθερης παραλίας. Το Μητροπολιτικό Πάρκο να είναι δημόσιο και ανοιχτό για όλους τους κατοίκους της Αττικής και τους επισκέπτες του. Ο Δήμος ζητά μέσω αναπτυξιακής εταιρείας να αναλάβει τη διαχείρισή του μαζί με την παραλία και τους αθλητικούς χώρους.
Ο δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ζητά τη διαχείριση του πάρκου και της υπό διαμόρφωση ελεύθερης παραλίας. Το Μητροπολιτικό Πάρκο να είναι δημόσιο και ανοιχτό για όλους τους κατοίκους της Αττικής και τους επισκέπτες του. Ο Δήμος ζητά μέσω αναπτυξιακής εταιρείας να αναλάβει τη διαχείρισή του μαζί με την παραλία και τους αθλητικούς χώρους.
6. Συνεργασία τοπικών επιχειρήσεων με τον επενδυτή
Όσες τοπικές επιχειρήσεις έχουν αντικείμενο σχετιζόμενο με το επενδυτικό έργο (υλικά οικοδομών, χρώματα, τεχνικά γραφεία κ.ά.) να έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν με την επένδυση των 8 δισ. Να προτιμηθούν όλες οι τοπικές μας επιχειρήσεις (που να μπορούν να προσφέρουν έργο στον επενδυτή) με τιμές βέβαια ανταγωνιστικές ώστε να ενισχυθεί η τοπική οικονομία.
Όσες τοπικές επιχειρήσεις έχουν αντικείμενο σχετιζόμενο με το επενδυτικό έργο (υλικά οικοδομών, χρώματα, τεχνικά γραφεία κ.ά.) να έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν με την επένδυση των 8 δισ. Να προτιμηθούν όλες οι τοπικές μας επιχειρήσεις (που να μπορούν να προσφέρουν έργο στον επενδυτή) με τιμές βέβαια ανταγωνιστικές ώστε να ενισχυθεί η τοπική οικονομία.
7. Νέο Πολεοδομικό Σχέδιο
Νέο Πολεοδομικό Σχέδιο για την πόλη που στα "πόδια" της θα πραγματοποιηθεί η επένδυση. (Συγκοινωνιακές αλλαγές και αναπλάσεις κεντρικών δρόμων της πόλης). Θα επιδιώξουμε να αναλάβει ο επενδυτής την υλοποίηση αναπλάσεων, πεζοδρομήσεων και όποιων άλλων αλλαγών μπορούν να δώσουν στην πόλη την δυνατότητα να εξελιχθεί για τα επόμενα 100 χρόνια. Η νέα πόλη πρέπει να δένει αρμονικά με την σημερινή.
Νέο Πολεοδομικό Σχέδιο για την πόλη που στα "πόδια" της θα πραγματοποιηθεί η επένδυση. (Συγκοινωνιακές αλλαγές και αναπλάσεις κεντρικών δρόμων της πόλης). Θα επιδιώξουμε να αναλάβει ο επενδυτής την υλοποίηση αναπλάσεων, πεζοδρομήσεων και όποιων άλλων αλλαγών μπορούν να δώσουν στην πόλη την δυνατότητα να εξελιχθεί για τα επόμενα 100 χρόνια. Η νέα πόλη πρέπει να δένει αρμονικά με την σημερινή.
8. Δημιουργία Αθλητικού Πάρκου
Δημιουργία Αθλητικού Πάρκου με την μεταφορά των Ολυμπιακών γηπέδων, όπως το μπάσκετ που ήδη χρησιμοποιούν οι ομάδες της πόλης μας.
Δημιουργία Αθλητικού Πάρκου με την μεταφορά των Ολυμπιακών γηπέδων, όπως το μπάσκετ που ήδη χρησιμοποιούν οι ομάδες της πόλης μας.
Τα κλειστά γήπεδα μπορούν να αποσυναρμολογηθούν και να μεταφερθούν σε άλλο μέρος του αεροδρομίου ή εντός του δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης.
Μελέτη ειδικών δείχνει πως είναι εύκολο να γίνει και κυρίως οικονομικό. Θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιος θα καλύψει την δαπάνη μετεγκατάστασής τους. Οι εγκαταστάσεις τις οποίες πλήρωσε ο Ελληνικός λαός δεν χρειάζεται να κατεδαφιστούν.
Μελέτη ειδικών δείχνει πως είναι εύκολο να γίνει και κυρίως οικονομικό. Θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιος θα καλύψει την δαπάνη μετεγκατάστασής τους. Οι εγκαταστάσεις τις οποίες πλήρωσε ο Ελληνικός λαός δεν χρειάζεται να κατεδαφιστούν.
9. Δωρεάν ελλιμενισμός των ερασιτεχνών ψαράδων της πόλης μας στη νέα Μαρίνα και να υπάρξουν ειδικά προνόμια για τον εμπορικό κόσμο του Δήμου.
10. Εγκαταστάσεις Σωματείων
Κατασκευή νέων σύγχρονων εγκαταστάσεων για τα σωματεία ΑμεΑ Ερμής, Αμυμώνη, Ένωση Ποντίων Σουρμένων, Κρητών και άλλων σωματείων και την απαλλαγή τους από τα επαίσχυντα πρόστιμα που τους επεβλήθησαν και πρέπει να ανακληθούν από την Κυβέρνηση με σχετική τροπολογία.
Κατασκευή νέων σύγχρονων εγκαταστάσεων για τα σωματεία ΑμεΑ Ερμής, Αμυμώνη, Ένωση Ποντίων Σουρμένων, Κρητών και άλλων σωματείων και την απαλλαγή τους από τα επαίσχυντα πρόστιμα που τους επεβλήθησαν και πρέπει να ανακληθούν από την Κυβέρνηση με σχετική τροπολογία.
11. Υπόγειοι χώροι στάθμευσεις
Δημιουργία υπόγειου χώρου στάθμευσης στο Μετρό Αργυρούπολης και Ελληνικού. Αν αληθεύει ότι 1 εκ. άνθρωποι θα επισκέπτονται το Ελληνικό, τότε δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε ότι οι περιοχές πέριξ του Μετρό Ελληνικού και Αργυρούπολης θα πρέπει να αναπλαστούν και να κατασκευαστούν υπόγειο χώροι στάθμευσης για τους χιλιάδες νέους επισκέπτες.
Δημιουργία υπόγειου χώρου στάθμευσης στο Μετρό Αργυρούπολης και Ελληνικού. Αν αληθεύει ότι 1 εκ. άνθρωποι θα επισκέπτονται το Ελληνικό, τότε δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε ότι οι περιοχές πέριξ του Μετρό Ελληνικού και Αργυρούπολης θα πρέπει να αναπλαστούν και να κατασκευαστούν υπόγειο χώροι στάθμευσης για τους χιλιάδες νέους επισκέπτες.
12. Κοινωφελή Έργα
Συγκεκριμένα Κοινωφελή Έργα στην πόλη τα οποία θα προσδιοριστούν άμεσα.
Συγκεκριμένα Κοινωφελή Έργα στην πόλη τα οποία θα προσδιοριστούν άμεσα.
13. Παραχώρηση των 12 στρεμμάτων του οικογενειακού πάρκου Αγίας Παρασκευής.
Το Οικογενειακό πάρκο που κατασκευάστηκε το Μάϊο του 2015 θα πρέπει να παραμείνει στη δικαιοδοσία του δήμου και να επεκταθεί αν είναι δυνατόν.
Το Οικογενειακό πάρκο που κατασκευάστηκε το Μάϊο του 2015 θα πρέπει να παραμείνει στη δικαιοδοσία του δήμου και να επεκταθεί αν είναι δυνατόν.
14. Υλοποίηση της κατασκευής σχολείου διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
Το Υπουργείο Άμυνας είχε παραχωρήσει έκταση για τη δημιουργία διαπολιτισμικού σχολείου εντός του αεροδρομίου, κάτι που θα είναι αναγκαίο και για τους νέους κατοίκους της πόλης.
Το Υπουργείο Άμυνας είχε παραχωρήσει έκταση για τη δημιουργία διαπολιτισμικού σχολείου εντός του αεροδρομίου, κάτι που θα είναι αναγκαίο και για τους νέους κατοίκους της πόλης.
15. Παροχή υποτροφιών σε αριστούχους μαθητές της πόλης μας.
Σύμφωνα με τον επενδυτή μέσα στο χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού θα δημιουργηθούν πανεπιστημιακά παραρτήματα διεθνούς κύρους στα οποία οι αριστούχοι μαθητές μας να μπορούν να έχουν πρόσβαση.
Σύμφωνα με τον επενδυτή μέσα στο χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού θα δημιουργηθούν πανεπιστημιακά παραρτήματα διεθνούς κύρους στα οποία οι αριστούχοι μαθητές μας να μπορούν να έχουν πρόσβαση.
16. Σύνδεση του βουνού με την παραλία
Ζητήθηκε να ενταχθεί στα σχέδια του επενδυτή η σύνδεση του βουνού με την υπό ανάπλαση παραλία του Ελληνικού και του υπό διαμόρφωση Μητροπολιτικού Πάρκου με ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο, να αναπλαστεί ήπια και να αποτελέσει μια εναλλακτική μορφή ψυχαγωγίας για τον επισκέπτη.
Ζητήθηκε να ενταχθεί στα σχέδια του επενδυτή η σύνδεση του βουνού με την υπό ανάπλαση παραλία του Ελληνικού και του υπό διαμόρφωση Μητροπολιτικού Πάρκου με ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο, να αναπλαστεί ήπια και να αποτελέσει μια εναλλακτική μορφή ψυχαγωγίας για τον επισκέπτη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου