Πριν από δεκαετίες στη δική μας χώρα δεν υπήρχε ούτε ένα αυτοκίνητο με γκάζι, (αέριο), και σε σειρά τεχνολογικών εκπομπών στον κατασχεμένο ΓΛΥΦΑΔΑ FM είχα αναφερθεί στα ηλεκτρονικά η ηλεκτρικά αυτοκίνητα του μέλλοντος.
Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε δυο από τα ταχύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον πλανήτη, το ένα από αυτά το έχει κατασκευάσει ένας Βαλκάνιος, ο Κροάτης Mate Rimac, Rimac Concept One, και το δεύτερο το Αμερικανο - Κινέζικο NextEV NIO EP9.
Κάλλιστα όμως, ο κατασκευαστής θα μπορούσα να είμαι εγώ, δεδομένου ότι ως μηχανολόγος - ηλεκτρονικός γνωρίζω απόλυτα το αντικείμενο, άλλωστε γι' αυτό πριν υπάρξουν στη χώρα μας ιδιωτικές ραδιοτηλεοράσεις, όπως και η διάδωση του διαδικτύου, είχα μια σειρά από εκπομπές με άγνωστα εκείνη την εποχή θέματα, τα οποία σήμερα αποτελούν δεδομένη πραγματικότητα.
Το NextEV NIO EP9 είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 1360-HP ίππων
Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε δυο από τα ταχύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον πλανήτη, το ένα από αυτά το έχει κατασκευάσει ένας Βαλκάνιος, ο Κροάτης Mate Rimac, Rimac Concept One, και το δεύτερο το Αμερικανο - Κινέζικο NextEV NIO EP9.
Κάλλιστα όμως, ο κατασκευαστής θα μπορούσα να είμαι εγώ, δεδομένου ότι ως μηχανολόγος - ηλεκτρονικός γνωρίζω απόλυτα το αντικείμενο, άλλωστε γι' αυτό πριν υπάρξουν στη χώρα μας ιδιωτικές ραδιοτηλεοράσεις, όπως και η διάδωση του διαδικτύου, είχα μια σειρά από εκπομπές με άγνωστα εκείνη την εποχή θέματα, τα οποία σήμερα αποτελούν δεδομένη πραγματικότητα.
Το NextEV NIO EP9 είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 1360-HP ίππων
Το Rimac Concept One έχει προηγηθεί κατασκευαστικά από τον Κροάτη Mate Rimac, και στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως καταφέρνει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να κερδίσει εύκολα μια Porsche Spyder 918.
Ενδιαφέρων στη συνέχεια ( μελλοντικά ) είναι να δούμε μια αναμέτρηση ανάμεσα στα δυο ηλεκτρικά αυτοκίνητα των οποίων η τιμή ανέρχεται περίπου στο ένα εκ. ευρώ.
Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε οι κινέζοι δεν προηγούνται τεχνολογικά, απλά τους δόθηκε η δυνατότητα να πετύχουν αναπτυξιακά ενώ στη δική μας χώρα λίγες οικογένειες και τα αστικά κόμματα είτε κατέστρεφαν τον Ελληνικό λαό, και τους επιστήμονες, είτε φρόντιζαν τα συμφέροντα λίγων οικογενειών τα οποία αποβλάκωναν το κοινωνικό σύνολο με θεάματα από τις πειρατικές ραδιοτηλεοράσεις.
Δυστυχώς εμείς επί χρόνια υποστηρίζαμε την ανατροπή ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, και ενώ βρέθηκε στην διακυβέρνηση το ΣΥΡΙΖΑ, απ' αυτό το κόμμα δεν αξιωθήκαμε να δούμε έστω και την ελάχιστη υποστήριξη, ώστε να είχαμε την ευχέρεια για μια σειρά από τεχνολογικά και κοινωνικά ντοκιμαντέρ.
Τώρα όσων αφορά την τεχνολογία ούτε λόγος να γίνεται, δεδομένου ότι στη χώρα μας υπάρχουν καμιά δεκαριά οικογένειες που ασκούν τον έλεγχο επί παντός επιστητού, όμως αποκλειστικά για τα θεάματα, τα οποία σήμερα υπάρχουν κατά εκατομμύρια στο διαδίκτυο.
Όπως γνωρίζετε μια σειρά από μεταδιδόμενα σε τοπικό επίπεδο ήταν πρωτοποριακά για τα δεδομένα ολόκληρου του πλανήτη, και ανάμεσα σε αυτά ήταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία εμείς εκείνη τη περίοδο τα είχαμε βαφτίσει ηλεκτρονικά - ηλεκτρικά διότι ένα μεγάλο τμήμα της λειτουργίας και των κυκλωμάτων τους είναι ψηφιακά κυκλώματα.
Στη χώρα μας κυρίως είμαστε για τα θεάματα και για τα πανηγύρια, διότι τι να τις κάνεις τις πρότυπες ιδέες όταν ο λαός και οι πολιτικοί είναι παρτάκηδες;
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πριν απο δεκαετίες που δεν υπήρχαν, έλεγα ότι αποτελούν το μέλλον, και πολλές φορές ανέφερα και το όνομα του κορυφαίου Βαλκάνιου επιστήμονα NIKOLA TESLA, και όπως αποδεικνύεται τα τελευταία χρόνια επιβεβαιώνομαι.
Στην Ελλάδα χρειαζόμαστε ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ δεν χρειαζόμαστε ΘΕΑΜΑΤΑ.
Κίνητρα και υποστήριξη για τη δημιουργία εργοστασίων η βιοτεχνιών δεν έχουν δοθεί, για την έρευνα και τεχνολογία δεν το συζητάμε καν, άρα πως θα βρουν διέξοδο τα εκατομμύρια ανέργων, και πως θα υπάρξει ανάπτυξη;
Οι κινέζοι, οι αμερικανοί, κ.α., βρίσκονται σε χώρες που η οικονομία τους επιτρέπει να ασχοληθούν με την μετεξέλιξη σε πολλούς τομείς, όμως στη δική μας πραγματικότητα από τη μία έχουμε τους Ιταλούς με τα ακριβά spor αυτοκίνητα, και στον αντίποδα Γάλλους, Γερμανούς, κ.α. με τα πετρελαιοκινητήρια και βενζινοκινητήρια, άρα οι δικές μας επιλογές ήταν να στραφούμε στην ηλεκτροκίνηση. ( Οι εφοπλιστές επέλεξαν τα θεάματα, και τις κομπίνες δια μέσω των τραπεζών, και οι υπόλοιποι είναι παρτάκηδες, άρα πως θα δημιουργηθούν εργοστάσια;)
Πως θα βρούν εργασία τα εκατομμύρια ανέργων επιστημόνων, σχεδιαστών, μηχανικών, ηλεκτρονικών, ηλεκτρολόγων, και δεκάδων άλλων ειδικοτήτων, αν δεν υπάρχει μέριμνα αρχικά από τη πολιτεία για την έρευνα - τεχνολογία, και ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών; ( Έχουμε τη δυνατότητα αυτόνομα; )
Τέλος, έχουμε ένα εργοστάσιο κατασκευής Ελληνικών αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής; ( Κύριοι του κοινοβουλίου μη διαταράξετε τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου !!! Ξέρετε εσείς !!!)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΔΟΜΕΝΟΣ
glyfadaweb@gmail.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου