Μέσα σε λιγότερο από πέντε χρόνια στον Δήμο Γλυφάδας έχουν πιστωθεί 10.000.000 εκατομμύρια ευρώ για ανταλλακτικά των οχημάτων !!! Τα λεγόμενα ''σαπάκια'' μας κοστίζουν κυριολεκτικά χρυσά.
Με βασικό δεδομένο ότι ένα καινούργιο απορριμματοφόρο κοστίζει περίπου 120.000 ευρώ, και με 15 - 20 χιλιάδες ευρώ μπορούμε να προμηθευτούμε μεταχειρισμένα, σε πολύ καλή κατάσταση, από την Γερμανία, και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η πίστωση 4,6 εκατομμυρίων ευρώ από την διοίκηση Παπανικολάου, καθώς και ανάλογο ποσό πέντε (5) εκατομμυρίων από την τέως δημοτική αρχή, Κ.Κόκκορη, για ανταλλακτικά, εγύρουν τεράστια ερωτηματικά σχετικά με την ορθή διαχείριση του δημοτικού χρήματος.
Εμείς θεωρούμε σκανδαλώδεις τις πιστώσεις που γίνονται στον δήμο Γλυφάδας από την δημοτική αρχή Παπανικολάου για αγορά ανταλλακτικών.
Δεδομένου ότι με 120.000 χιλ. ευρώ για κάθε ένα όχημα, μπορούμε να προμηθευτούμε νέας τεχνολογίας απορριματοφόρα, και με πολύ λιγότερα χρήματα καινούργια οχήματα για τον ''στόλο'' του δήμου, οι πιστώσεις που αγγίζουν τα δέκα (10) εκατομμύρια ευρώ χρήζουν ενδελεχούς ερεύνης και χαρακτηρίζονται σκανδαλώδεις.
Σαφώς οι κύριοι διοικούντες, καθώς και οι αντιπολιτευόμενοι, Παπανικολάου, Δορκοφίκης, Καύκα, Κουρουπάκης, Αλεβίζος, Βαγγελάτου, και Κόκκορης, δεδομένης της απαρτίας εγκρίνουν υπέρογκα ποσά για ανταλλακτικά καθώς και δαπάνες επισκευών σε εξωτερικά συνεργεία, και τίθενται ευθαίως τα ερώτηματα:
α) Γιατί ο δήμος Γλυφάδας δεν διαθέτει την κατάλληλη δομή συνεργείου, καθώς και εργαζομένων για τις επισκευές των οχημάτων του, ώστε να μην υφίστανται οι σκανδαλώδεις πιστώσεις εκατομμυρίων ευρώ ;;;
β) Δεδομένου του μεγάλου ύψος δαπάνης για ανταλλακτικά και επισκευές, γιατί ο δήμος Γλυφάδας δεν αντικαθιστά τα παλαιά οχήματα με νέα, η ακόμα και με μεταχειρισμένα καλής ποιότητας, τα οποία δεν θα κόστιζαν ούτε τα μισά χρήματα που πιστώνονται ;;;
Μας προβληματίζει ιδιαίτερα ο ρόλος της κ. Βαγγελάτου η οποία διαμορφώνει σε κάθε οικονομική επιτροπή την απαρτία ώστε να εγκρίνονται οι σκανδαλώδεις πιστώσεις. Μήπως ήταν προτιμότερο να ανήκει στην διοικούσα παράταξη ;;;
Κύριοι και κυρίες των δημοτικών εδράνων καλείστε να ενημερώσετε τους συμπολίτες μας για τους λόγους που σας οδηγούν να συμμετέχετε στις οικονομικές επιτροπές και έπειτα από την απαρτία την οποία πράττετε να πιστώνονται εκατομμύρια ευρώ για ανταλλακτικά αντί για νέα οχήματα, η ακόμα και για μεταχειρισμένα καλής ποιότητας τα οποία δεν χρειάζονταν άμεσα ανταλλακτικά.
Η Προτασή μας
Ζούμε σε μια χώρα και ένα πλανήτη έντονων μεταβολών, και ειδικότερα η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να βρει το δρόμο της με ορθές πολιτικές για όλους τους πολίτες - δημότες, οπότε θεωρούμε ότι το συμφέρων της πλειονότητας των πολιτών είναι να υπάρχει διαδημοτικό συνεργείο επισκευών των οχημάτων με μόνιμο προσωπικό, το οποίο θα αναλάβει το σύνολο των οχημάτων σε κάθε περιφέρεια, και ειδικότερα και στα Νότια προάστια Αττικής.
Δεν αντιλαμβάνόμαστε ποιοι επιθυμούν μια τοπική αυτοδιοίκηση η οποία να αποβαίνει εις βάρος της πλειονότητας των φορολογούμενων πολιτών, όταν μπορεί να υφίσταται ένας ικανός αριθμός τεχνικών, οι οποίοι θα αναλάβουν το σύνολο των οχημάτων, και θα είναι προσληφθένες από κάθε ένα δήμο - ξεχωριστά - ώστε να εργάζονται συνολικά σε μια δομή συνεργείου για το κοινό συμφέρον όλων των δήμων.
Επίσης, η αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων από τη πλευρά των δήμων, σε καλή κατάσταση, αποδεσμεύει το σύνολο των πολιτών από εκατομμύρια δαπάνης για συγκεκριμένα ανταλλακτικά, διότι αυτά εμπεριέχονται στα μεταχειρισμένα οχήματα, μικρού κόστους, δαπάνης, και οι ικανοί τεχνικοί μιας διαδημοτικής δομής συνεργείου μπορούν να προσαρμόζουν ότι χρειάζονται τα οχήματα κάθε δήμου χωρίς να πιστώνονται ετησίως πολλά εκατομμύρια για ανταλλακτικά.
''Ούτε να κυβερνώ θέλω, ούτε να με κυβερνούν'' (Ηρόδοτος)
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ
Με βασικό δεδομένο ότι ένα καινούργιο απορριμματοφόρο κοστίζει περίπου 120.000 ευρώ, και με 15 - 20 χιλιάδες ευρώ μπορούμε να προμηθευτούμε μεταχειρισμένα, σε πολύ καλή κατάσταση, από την Γερμανία, και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η πίστωση 4,6 εκατομμυρίων ευρώ από την διοίκηση Παπανικολάου, καθώς και ανάλογο ποσό πέντε (5) εκατομμυρίων από την τέως δημοτική αρχή, Κ.Κόκκορη, για ανταλλακτικά, εγύρουν τεράστια ερωτηματικά σχετικά με την ορθή διαχείριση του δημοτικού χρήματος.
Εμείς θεωρούμε σκανδαλώδεις τις πιστώσεις που γίνονται στον δήμο Γλυφάδας από την δημοτική αρχή Παπανικολάου για αγορά ανταλλακτικών.
Δεδομένου ότι με 120.000 χιλ. ευρώ για κάθε ένα όχημα, μπορούμε να προμηθευτούμε νέας τεχνολογίας απορριματοφόρα, και με πολύ λιγότερα χρήματα καινούργια οχήματα για τον ''στόλο'' του δήμου, οι πιστώσεις που αγγίζουν τα δέκα (10) εκατομμύρια ευρώ χρήζουν ενδελεχούς ερεύνης και χαρακτηρίζονται σκανδαλώδεις.
Σαφώς οι κύριοι διοικούντες, καθώς και οι αντιπολιτευόμενοι, Παπανικολάου, Δορκοφίκης, Καύκα, Κουρουπάκης, Αλεβίζος, Βαγγελάτου, και Κόκκορης, δεδομένης της απαρτίας εγκρίνουν υπέρογκα ποσά για ανταλλακτικά καθώς και δαπάνες επισκευών σε εξωτερικά συνεργεία, και τίθενται ευθαίως τα ερώτηματα:
α) Γιατί ο δήμος Γλυφάδας δεν διαθέτει την κατάλληλη δομή συνεργείου, καθώς και εργαζομένων για τις επισκευές των οχημάτων του, ώστε να μην υφίστανται οι σκανδαλώδεις πιστώσεις εκατομμυρίων ευρώ ;;;
β) Δεδομένου του μεγάλου ύψος δαπάνης για ανταλλακτικά και επισκευές, γιατί ο δήμος Γλυφάδας δεν αντικαθιστά τα παλαιά οχήματα με νέα, η ακόμα και με μεταχειρισμένα καλής ποιότητας, τα οποία δεν θα κόστιζαν ούτε τα μισά χρήματα που πιστώνονται ;;;
Μας προβληματίζει ιδιαίτερα ο ρόλος της κ. Βαγγελάτου η οποία διαμορφώνει σε κάθε οικονομική επιτροπή την απαρτία ώστε να εγκρίνονται οι σκανδαλώδεις πιστώσεις. Μήπως ήταν προτιμότερο να ανήκει στην διοικούσα παράταξη ;;;
Κύριοι και κυρίες των δημοτικών εδράνων καλείστε να ενημερώσετε τους συμπολίτες μας για τους λόγους που σας οδηγούν να συμμετέχετε στις οικονομικές επιτροπές και έπειτα από την απαρτία την οποία πράττετε να πιστώνονται εκατομμύρια ευρώ για ανταλλακτικά αντί για νέα οχήματα, η ακόμα και για μεταχειρισμένα καλής ποιότητας τα οποία δεν χρειάζονταν άμεσα ανταλλακτικά.
Η Προτασή μας
Ζούμε σε μια χώρα και ένα πλανήτη έντονων μεταβολών, και ειδικότερα η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να βρει το δρόμο της με ορθές πολιτικές για όλους τους πολίτες - δημότες, οπότε θεωρούμε ότι το συμφέρων της πλειονότητας των πολιτών είναι να υπάρχει διαδημοτικό συνεργείο επισκευών των οχημάτων με μόνιμο προσωπικό, το οποίο θα αναλάβει το σύνολο των οχημάτων σε κάθε περιφέρεια, και ειδικότερα και στα Νότια προάστια Αττικής.
Δεν αντιλαμβάνόμαστε ποιοι επιθυμούν μια τοπική αυτοδιοίκηση η οποία να αποβαίνει εις βάρος της πλειονότητας των φορολογούμενων πολιτών, όταν μπορεί να υφίσταται ένας ικανός αριθμός τεχνικών, οι οποίοι θα αναλάβουν το σύνολο των οχημάτων, και θα είναι προσληφθένες από κάθε ένα δήμο - ξεχωριστά - ώστε να εργάζονται συνολικά σε μια δομή συνεργείου για το κοινό συμφέρον όλων των δήμων.
Επίσης, η αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων από τη πλευρά των δήμων, σε καλή κατάσταση, αποδεσμεύει το σύνολο των πολιτών από εκατομμύρια δαπάνης για συγκεκριμένα ανταλλακτικά, διότι αυτά εμπεριέχονται στα μεταχειρισμένα οχήματα, μικρού κόστους, δαπάνης, και οι ικανοί τεχνικοί μιας διαδημοτικής δομής συνεργείου μπορούν να προσαρμόζουν ότι χρειάζονται τα οχήματα κάθε δήμου χωρίς να πιστώνονται ετησίως πολλά εκατομμύρια για ανταλλακτικά.
''Ούτε να κυβερνώ θέλω, ούτε να με κυβερνούν'' (Ηρόδοτος)
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ
ΜΑΙΟΣ 2017
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου