Οι μαθητές της ΣΤ' τάξης του 6ου και του 11ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας επισκέφτηκαν το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας, την Δευτέρα 22 Μαΐου. Ήλθαν να γνωρίσουν το αρχαιότερο γυμνάσιο του άνω τμήματος της πόλης της Γλυφάδας αλλά και των γειτονικών περιοχών της Αργυρούπολης και του Ελληνικού.
Να αποκτήσουν άμεση αντίληψη των υποδομών και των δραστηριοτήτων του σχολείου, αλλά και να εξοικειωθούν με την νέα βαθμίδα εκπαίδευσης της οποίας πρόκειται να γίνουν μαθητές την νέα σχολική χρονιά.
Τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που τους συνόδευαν υποδέχθηκε η διεύθυνση του σχολείου. Οδηγήθηκαν στην αίθουσα προβολών, όπου ξεκίνησε η γνωριμία και η ενημέρωση. Προβλήθηκαν στην οθόνη οι χώροι του σχολείου και οι δραστηριότητες που υλοποιούνται είτε αυτόνομα είτε ενταγμένες σε διδασκόμενα μαθήματα. Ενημερώθηκαν για τις διακρίσεις μαθητών από δράσεις που πραγματοποιούνται στο 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας.
Ακολούθησε η περιήγηση στους ειδικούς χώρους, όπως είναι τα εργαστήρια Τεχνολογίας, Φυσικών επιστημών, Καλλιτεχνικών, τα δύο της Πληροφορικής, στην Βιβλιοθήκη, το κλειστό Γυμναστήριο και το νέο γήπεδο ποδοσφαίρου με το συνθετικό τάπητα, το οποίο τους γοήτευσε.
Τους άρεσε ότι χρησιμοποιούσαν οι μαθητές την υλικοτεχνική υποδομή που υπήρχε και ιδιαίτερα αυτήν των ειδικών αιθουσών. Στο εργαστήριο της Τεχνολογίας δημιουργούσαν οι μαθητές, είτε ατομικά είτε ομαδικά, με τάξη και αφοσίωση στο έργο τους. Στην αίθουσα της Πληροφορικής πρόσεξαν ότι σε κάθε μαθητή αντιστοιχούσε ένας υπολογιστής. Θαύμασαν τους αθλητικούς χώρους που είναι παντός καιρού! Παρατήρησαν ακόμη ότι οι αίθουσες διδασκαλίας είναι ευρύχωρες και διέθεταν στον εξοπλισμό τους πίνακες μαρκαδόρου και Η/Υ και οι περισσότερες διαδραστικούς πίνακες.
Διαπίστωσαν ότι το Γυμνάσιο της Τερψιθέας είναι ένα σχολείο με οργανωμένες υποδομές. Οι καθηγητές που ήλθαν σε επαφή, τόσο στην ενημέρωση όσο και στις αίθουσες διδασκαλίας που επισκέφτηκαν, τους "κέρδισαν". Τους έλκυσαν θετικά και οι δυνατότητες που προσφέρει το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας να καλλιεργήσουν ενδιαφέροντα όπως είναι του προγραμματισμού, των πειραμάτων, της δημοσιογραφίας, της θεατρικής και μουσικής έκφρασης, της περιβαλοντικής εκπαίδευσης και των κοινωνικών δράσεων...
Οι μαθητές της Στ' τάξης αναχώρησαν με άριστες εντυπώσεις. Ενθουσιάστηκαν με το νέο τους σχολείο, το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας!
Σημείωση του ''Γ'': Με τις διοικήσεις της πόλης μας οι μαθητές είναι ενθουσιασμένοι ; Με την δημοσιογραφία κατώτατου επιπέδου, ύβρεων, συκοφαντιών, σπίλωσης, καθώς και διαπόμπευσης των συμπολιτών μας, τύπου Καραχάλιου, συμφωνούν μαθητές, γονείς, και καθηγητές ;
Με τον κομματικοποιημένο δήμο, για τα οφέλη ημέτερων, αντί όλων των δημοτών και της πόλης, συμφωνούμε ;
Τονίζεται ότι από την δεκαετία του 90 προωθούσαμε δημόσια από το τοπικό ραδιόφωνο τις προτάσεις μας για μια άμεση δομή όλων των κατοίκων, και ενώ έχει κατατεθεί στον δήμο από το 2004, μέχρι και σήμερα παρανομούν.
Μπορείτε να δείτε (εδώ) τι εμπεριείχε το προεκλογικό πρόγραμμα του 2014, καθώς και τι εμπεριέχεται στο πρόγραμμά μας.
Με στοιχεία από το Διάλειμμα
Να αποκτήσουν άμεση αντίληψη των υποδομών και των δραστηριοτήτων του σχολείου, αλλά και να εξοικειωθούν με την νέα βαθμίδα εκπαίδευσης της οποίας πρόκειται να γίνουν μαθητές την νέα σχολική χρονιά.
Τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που τους συνόδευαν υποδέχθηκε η διεύθυνση του σχολείου. Οδηγήθηκαν στην αίθουσα προβολών, όπου ξεκίνησε η γνωριμία και η ενημέρωση. Προβλήθηκαν στην οθόνη οι χώροι του σχολείου και οι δραστηριότητες που υλοποιούνται είτε αυτόνομα είτε ενταγμένες σε διδασκόμενα μαθήματα. Ενημερώθηκαν για τις διακρίσεις μαθητών από δράσεις που πραγματοποιούνται στο 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας.
Ακολούθησε η περιήγηση στους ειδικούς χώρους, όπως είναι τα εργαστήρια Τεχνολογίας, Φυσικών επιστημών, Καλλιτεχνικών, τα δύο της Πληροφορικής, στην Βιβλιοθήκη, το κλειστό Γυμναστήριο και το νέο γήπεδο ποδοσφαίρου με το συνθετικό τάπητα, το οποίο τους γοήτευσε.
Τους άρεσε ότι χρησιμοποιούσαν οι μαθητές την υλικοτεχνική υποδομή που υπήρχε και ιδιαίτερα αυτήν των ειδικών αιθουσών. Στο εργαστήριο της Τεχνολογίας δημιουργούσαν οι μαθητές, είτε ατομικά είτε ομαδικά, με τάξη και αφοσίωση στο έργο τους. Στην αίθουσα της Πληροφορικής πρόσεξαν ότι σε κάθε μαθητή αντιστοιχούσε ένας υπολογιστής. Θαύμασαν τους αθλητικούς χώρους που είναι παντός καιρού! Παρατήρησαν ακόμη ότι οι αίθουσες διδασκαλίας είναι ευρύχωρες και διέθεταν στον εξοπλισμό τους πίνακες μαρκαδόρου και Η/Υ και οι περισσότερες διαδραστικούς πίνακες.
Διαπίστωσαν ότι το Γυμνάσιο της Τερψιθέας είναι ένα σχολείο με οργανωμένες υποδομές. Οι καθηγητές που ήλθαν σε επαφή, τόσο στην ενημέρωση όσο και στις αίθουσες διδασκαλίας που επισκέφτηκαν, τους "κέρδισαν". Τους έλκυσαν θετικά και οι δυνατότητες που προσφέρει το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας να καλλιεργήσουν ενδιαφέροντα όπως είναι του προγραμματισμού, των πειραμάτων, της δημοσιογραφίας, της θεατρικής και μουσικής έκφρασης, της περιβαλοντικής εκπαίδευσης και των κοινωνικών δράσεων...
Οι μαθητές της Στ' τάξης αναχώρησαν με άριστες εντυπώσεις. Ενθουσιάστηκαν με το νέο τους σχολείο, το 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας!
Σημείωση του ''Γ'': Με τις διοικήσεις της πόλης μας οι μαθητές είναι ενθουσιασμένοι ; Με την δημοσιογραφία κατώτατου επιπέδου, ύβρεων, συκοφαντιών, σπίλωσης, καθώς και διαπόμπευσης των συμπολιτών μας, τύπου Καραχάλιου, συμφωνούν μαθητές, γονείς, και καθηγητές ;
Με τον κομματικοποιημένο δήμο, για τα οφέλη ημέτερων, αντί όλων των δημοτών και της πόλης, συμφωνούμε ;
Τονίζεται ότι από την δεκαετία του 90 προωθούσαμε δημόσια από το τοπικό ραδιόφωνο τις προτάσεις μας για μια άμεση δομή όλων των κατοίκων, και ενώ έχει κατατεθεί στον δήμο από το 2004, μέχρι και σήμερα παρανομούν.
Μπορείτε να δείτε (εδώ) τι εμπεριείχε το προεκλογικό πρόγραμμα του 2014, καθώς και τι εμπεριέχεται στο πρόγραμμά μας.
Με στοιχεία από το Διάλειμμα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου