Ασφαλώς ορισμένοι/ες από τους παλιούς ακροατές - ακροάτριες του επανειλλημένα κατασχεμένου ''ΓΛΥΦΑΔΑ FM'', θα θυμάστε σε εποχές χωρίς οπτικές ίνες, wifi, κινητά τηλέφωνα, sosial media, κ.α., τις τεχνολογικές μας εκπομπές, στις οποίες είχαμε περάσει όσα θα αποτελούν το μέλλον της κοινωνίας, και ανάμεσα σε πολλά θέματα είχαμε την ''τεχνητή νοημοσύνη'', και τα αυτοματοποιημένα συστήματα οδήγησης.
''Γ'': Δυστυχώς στο τόπο μας, αν και υπάρχουμε πολλές χιλιάδες με γνώσεις του αντικειμένου, ποτέ δεν μας δόθηκε η δυνατότητα από τη πλευρά της πολιτείας, των δήμων, κ.α, να αναπτύξουμε τεχνολογία. Σας επιφυλλάσουμε αρκετές εκπλήξεις αναφορικά με το εγγύς μέλλον, διότι εμείς πριν από δεκαετίες βλέπαμε και γνωρίζαμε την μετεξέλιξη, όπως και σήμερα βλέπουμε πολλές δεκαετίες μπροστά στο μέλλον.
Όσα βλέπετε σήμερα, καθώς και τα τελευταία χρόνια, αποτελούσαν την καθημερινότητα των μεταδόσεών μας, όμως στο τόπο μας καλά κρατεί ακόμα το καθεστώς με τις κλίκες και την φαυλοκρατία. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, για εμάς, μπορεί να τοποθετηθεί - προσαρμοστεί σε κάθε όχημα, άρα και σε παλαιά οχήματα. Και εμείς, αν μας έδιναν τη δυνατότητα, μπορούμε να αναπτύξουμε τεχνολογία στα δικά μας απορριματοφόρα, κ.α. οχήματα.
Όσα βλέπετε σήμερα, καθώς και τα τελευταία χρόνια, αποτελούσαν την καθημερινότητα των μεταδόσεών μας, όμως στο τόπο μας καλά κρατεί ακόμα το καθεστώς με τις κλίκες και την φαυλοκρατία. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, για εμάς, μπορεί να τοποθετηθεί - προσαρμοστεί σε κάθε όχημα, άρα και σε παλαιά οχήματα. Και εμείς, αν μας έδιναν τη δυνατότητα, μπορούμε να αναπτύξουμε τεχνολογία στα δικά μας απορριματοφόρα, κ.α. οχήματα.
Σε συνεργασία με τη Renova, εταιρεία διαχείρισης απορριμμάτων από τη Σουηδία, η Volvo Trucks προχωρεί αυτή τη στιγμή σε δοκιμές και διερεύνηση του τρόπου που τα αυτοματοποιημένα οχήματα μπορούν να συμβάλλουν στην ασφαλέστερη και πιο αποδοτική διαχείριση των απορριμμάτων και στη δημιουργία ενός καλύτερου περιβάλλοντος εργασίας για τους οδηγούς.
Το απορριμματοφόρο που δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή παρακολουθεί διαρκώς το περιβάλλον του και σταματά αμέσως εάν εμφανιστεί ξαφνικά ένα εμπόδιο στο δρόμο. Ταυτόχρονα, το αυτοματοποιημένο σύστημα δημιουργεί καλύτερες προϋποθέσεις προκειμένου ο οδηγός να προσέχει όλα όσα συμβαίνουν πλησίον του φορτηγού.
Την πρώτη φορά που το αυτοματοποιημένης λειτουργίας απορριμματοφόρο χρησιμοποιείται σε μια νέα περιοχή, κινείται με απευθείας χειρισμό από τον οδηγό ενώ το σύστημα που διαθέτει ενσωματωμένο το όχημα, παρακολουθεί σταθερά και χαρτογραφεί τη διαδρομή με τη βοήθεια αισθητήρων και της τεχνολογίας GPS.
Την επόμενη φορά που το όχημα θα εισέλθει στην ίδια περιοχή, γνωρίζει ακριβώς ποια διαδρομή πρέπει να ακολουθήσει και σε ποιους κάδους πρέπει να σταματήσει.
Στην πρώτη στάση με το αυτοματοποιημένο σύστημα σε λειτουργία, ο οδηγός εξέρχεται από την καμπίνα, πηγαίνει στο πίσω μέρος του φορτηγού, πλησιάζει τον τροχήλατο κάδο και τον αδειάζει ακριβώς όπως γίνεται σήμερα, με το χειρισμό των αντίστοιχων χειριστηρίων.
Όταν ολοκληρωθεί η εργασία, το φορτηγό κάνει αυτόματα όπισθεν προς τον επόμενο κάδο, μόλις λάβει τη σχετική εντολή από τον οδηγό. Ο οδηγός ακολουθεί περπατώντας την ίδια διαδρομή που κάνει το όχημα και συνεπώς, έχει πάντα πλήρη ορατότητα για αυτά που συμβαίνουν προς την κατεύθυνση κίνησης. Αλλά γιατί με όπισθεν αντί να κινηθεί προς τα εμπρός;
Με την κίνηση του φορτηγού με όπισθεν, ο οδηγός μπορεί να βρίσκεται συνεχώς κοντά στη μονάδα συμπίεσης των απορριμμάτων αντί να χρειάζεται να παλινδρομεί συνεχώς μεταξύ του πίσω μέρους του φορτηγού και της καμπίνας, κάθε φορά που κινείται το φορτηγό.
Και επειδή δεν χρειάζεται ο οδηγός να μπαινοβγαίνει από την καμπίνα σε κάθε ξεκίνημα και σταμάτημα, περιορίζεται ο κίνδυνος εργασιακών τραυματισμών όπως κακώσεις των γονάτων και άλλων αρθρώσεων.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου