Έπειτα από την τοπική ιστοσελίδα ''ΓΛΥΦΑΔΑ WEB'', τα νότια προάστια καθώς και η Γλυφάδα γέμισαν από κάθε λογής ενημερωτικές ιστοσελίδες.
Σαφώς, σχεδόν όλοι, αναπαράγουν την ίδια περίπου θεματολογία, με έμφαση τη συστημική προπαγάνδα, και τα δελτία τύπου των διοικήσεων, καθώς και μια σειρά ειδήσεων που αφορούν τη περιοχή μας οι οποίες δημοσιοποιούνται από αθηναϊκά media.
Σε μια χρονική περίοδο που η ανεργία στη χώρα μας προσεγγίζει το 65% στο κλάδο της δημοσιογραφίας, καθημερινά ''ξεφυτρώνουν'' ενημερωτικές ιστοσελίδες και media τα οποία επιδιώκουν διαφημίσεις.
Η διαφήμιση στο χώρο των ιστοσελίδων, όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση του διαδικτύου στη χώρα μας, είναι κυρίως μαύρα και αδήλωτα, διότι οι περισσότερες ιστοσελίδες διαχειρίζονται από άτομα τα οποία δεν είναι δημοσιογράφοι, ούτε διατηρούν επιχειρήσεις - εταιρίες, και οι περισσότεροι λόγω δημοσίων σχέσεων προσβλέπουν σε επιπλέον αποδοχές, δεδομένου ότι η πλειονότητα αυτών διατηρεί τουλάχιστον μια θέση εργασίας είτε στον ιδιωτικό, είτε στον δημόσιο τομέα.
Είναι αρκετές και οι τοπικές μας περιπτώσεις, στα νότια προάστια Αττικής, όπου λειτουργεί επιδραστικά ο παράγοντας των δημοσίων σχέσεων και των γνωστών ώστε ορισμένοι να αποτελούν τους γνωστούς μας ''διπλοθεσίτες - τριπλοθεσίτες'' κ.α. εξασφαλίζοντας περισσότερα χρήματα σε μηνιαία βάση.
Αναφορικά με το κοινωνικό σύνολο, και πως κρίνει τα ισχύοντα, πρέπει να τονιστεί ότι βρίσκονται σε νηπιακό στάδιο, και ο μέσος νεοέλληνας δεν γνωρίζει ποιοι μπορεί να βρίσκονται πίσω από όσα παρουσιάζονται ως ενημερωτικά διαδικτυακά μέσα.
Η πολιτεία δια μέσω του υπουργείο προσπάθησε να διαμορφώσει ένα πλαίσιο δια μέσω του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και του αρμοδίου υπουργού Νίκου Παππά, ( άλλο το ένα, άλλο το άλλο), αναφορικά με την κρατική διαφήμιση, όμως το πλαίσιο Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης δεν διασφαλίζει την πλειονότητα όσων ισχύουν διαδικτυακά.
Ενδεικτικά: Στα νότια προάστια Αττικής δεν γνωρίζουμε αν υφίσταται έστω και μια πιστοποιημένη επιχείρηση ενημέρωσης, ενώ έχουν κατακλυστεί από εκατοντάδες ενημερωτικές ιστοσελίδες οι οποίες προτρέπουν ''διαφημιστείτε εδώ''.
Γνωρίζοντας απόλυτα τη δομή λειτουργίας των νεοελλήνων, καθώς και την κοινωνική τους λειτουργία, εμείς προσωπικά δεν πρόκειται να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στο διαδίκτυο, ούτε μπορεί να γίνει βιώσιμη μια επιχείρηση ενημέρωσης στη πόλη της Γλυφάδας.
Μόνο ο δήμος μπορεί, όπως σε πολλές περιοχές της χώρα μας, να δημιουργήσει μια δημοτική δομή - επιχείρηση, με εργαζομένους και πληρότητα κάλυψης του κοινωνικού συνόλου, και αντί αυτού που ισχύει σε ολόκληρη τη χώρα, έχουμε ειδικές προσλήψεις και εξυπηρετήσεις αποκλειστικά για τα στενά παραταξιακά και προσωπικά τους συμφέροντα.
Έχοντας μακρά εμπειρία γνωρίζουμε ότι στη δική μας χώρα σχεδόν κανείς δεν έρχεται να σου χτυπήσει τη πόρτα για διαφήμιση, σε αντιδιαστολή με άλλες χώρες - λαούς, οι οποίοι μπορεί να σε ξαφνιάσουν, και στην Ελλάδα απαιτείται να λιώσεις τα πόδια και τα παπούτσια σου αναζητώντας χορηγούς.
Πριν από χρόνια που μας διάβαζαν περισσότεροι από τις Η.Π.Α, και άλλες χώρες που ζει ο Ελληνισμός, είχαν φτάσει σε εμάς κάποιες προτάσεις από μάνατζερ μεγάλων διαδικτυακών επιχειρήσεων πώλησης ειδών, για συνεργασία, όμως διαπιστώνοντας ποιες ήταν οι τιμές των προϊόντων τους με τάκτ αρνηθήκαμε την συνεργασία. ( Χαρακτηριστικά με δεδομένη την ύφεση στη δική μας χώρα, ένα ζευγάρι αντρικά παπούτσια είχε τιμή εκκίνησης τα 150 ευρώ και πάνω )
Σαφώς ορισμένοι άλλοι μπορεί να έκαναν και ''κωλοτούμπες'' για ανάλογες συνεργασίες, σε καμία περίπτωση όμως εμείς.
Εμείς δεν επιδιώξαμε ποτέ διαφημίσεις, και αυτό διότι με όσα ισχύουν σε κοινωνικό επίπεδο, και ειδικότερα στη πόλη της Γλυφάδας, των ρουσφετιών, των εργολάβων και των ημέτερων, της απάτης, της ψευτιάς, της καπηλείας, κ.α., κινδυνεύεις να κατηγορηθείς ότι εκβιάζεις ώστε να αποσπάσεις χρήματα.
Έχουμε και τη χαρακτηριστική περιπτώση κλίκας αιρετών - διοικούντων, ''εργολάβων'' και ''εκδοτών'' , οι οποίοι δρούν σε τοπικό επίπεδο, και ενώ πιστώνεται το ζεστό χρήμα όλων των δημοτών Γλυφάδας για τις τσέπες τους, σχεδιάζουν και τις μεθοδευμένες επιθέσεις συκοφαντιών, μηνύσεις, κ.α. Είχαν πολύ σημαντική παρουσία και προσφορά επί δεκαετίες στο τόπο μας αυτοί οι δολοπλόκοι και καταχραστές και οφείλουν συνολικά οι κάτοικοι Γλυφάδας να κάνουν τα στραβά μάτια για τον εύκολο πλουτισμό των επιτήδειων. Αλήθεια γιατί δεν είσαστε εσείς οι τοπικοί μας εργολάβοι ;
Κάποια στιγμή θα δείτε τηλεοπτικά το κανάλι μας ώστε να δώσουμε φωνή για αλήθειες στους συμπολίτες μας. Για εμάς το διαδίκτυο δεν καλύπτει τις ανάγκες έκφρασης, δημιουργίας, κοινωνικής συνοχής, μαζικότητας, και αμεσότητας.
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ
Σαφώς, σχεδόν όλοι, αναπαράγουν την ίδια περίπου θεματολογία, με έμφαση τη συστημική προπαγάνδα, και τα δελτία τύπου των διοικήσεων, καθώς και μια σειρά ειδήσεων που αφορούν τη περιοχή μας οι οποίες δημοσιοποιούνται από αθηναϊκά media.
Σε μια χρονική περίοδο που η ανεργία στη χώρα μας προσεγγίζει το 65% στο κλάδο της δημοσιογραφίας, καθημερινά ''ξεφυτρώνουν'' ενημερωτικές ιστοσελίδες και media τα οποία επιδιώκουν διαφημίσεις.
Η διαφήμιση στο χώρο των ιστοσελίδων, όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση του διαδικτύου στη χώρα μας, είναι κυρίως μαύρα και αδήλωτα, διότι οι περισσότερες ιστοσελίδες διαχειρίζονται από άτομα τα οποία δεν είναι δημοσιογράφοι, ούτε διατηρούν επιχειρήσεις - εταιρίες, και οι περισσότεροι λόγω δημοσίων σχέσεων προσβλέπουν σε επιπλέον αποδοχές, δεδομένου ότι η πλειονότητα αυτών διατηρεί τουλάχιστον μια θέση εργασίας είτε στον ιδιωτικό, είτε στον δημόσιο τομέα.
Είναι αρκετές και οι τοπικές μας περιπτώσεις, στα νότια προάστια Αττικής, όπου λειτουργεί επιδραστικά ο παράγοντας των δημοσίων σχέσεων και των γνωστών ώστε ορισμένοι να αποτελούν τους γνωστούς μας ''διπλοθεσίτες - τριπλοθεσίτες'' κ.α. εξασφαλίζοντας περισσότερα χρήματα σε μηνιαία βάση.
Αναφορικά με το κοινωνικό σύνολο, και πως κρίνει τα ισχύοντα, πρέπει να τονιστεί ότι βρίσκονται σε νηπιακό στάδιο, και ο μέσος νεοέλληνας δεν γνωρίζει ποιοι μπορεί να βρίσκονται πίσω από όσα παρουσιάζονται ως ενημερωτικά διαδικτυακά μέσα.
Η πολιτεία δια μέσω του υπουργείο προσπάθησε να διαμορφώσει ένα πλαίσιο δια μέσω του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και του αρμοδίου υπουργού Νίκου Παππά, ( άλλο το ένα, άλλο το άλλο), αναφορικά με την κρατική διαφήμιση, όμως το πλαίσιο Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης δεν διασφαλίζει την πλειονότητα όσων ισχύουν διαδικτυακά.
Ενδεικτικά: Στα νότια προάστια Αττικής δεν γνωρίζουμε αν υφίσταται έστω και μια πιστοποιημένη επιχείρηση ενημέρωσης, ενώ έχουν κατακλυστεί από εκατοντάδες ενημερωτικές ιστοσελίδες οι οποίες προτρέπουν ''διαφημιστείτε εδώ''.
Γνωρίζοντας απόλυτα τη δομή λειτουργίας των νεοελλήνων, καθώς και την κοινωνική τους λειτουργία, εμείς προσωπικά δεν πρόκειται να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στο διαδίκτυο, ούτε μπορεί να γίνει βιώσιμη μια επιχείρηση ενημέρωσης στη πόλη της Γλυφάδας.
Μόνο ο δήμος μπορεί, όπως σε πολλές περιοχές της χώρα μας, να δημιουργήσει μια δημοτική δομή - επιχείρηση, με εργαζομένους και πληρότητα κάλυψης του κοινωνικού συνόλου, και αντί αυτού που ισχύει σε ολόκληρη τη χώρα, έχουμε ειδικές προσλήψεις και εξυπηρετήσεις αποκλειστικά για τα στενά παραταξιακά και προσωπικά τους συμφέροντα.
Έχοντας μακρά εμπειρία γνωρίζουμε ότι στη δική μας χώρα σχεδόν κανείς δεν έρχεται να σου χτυπήσει τη πόρτα για διαφήμιση, σε αντιδιαστολή με άλλες χώρες - λαούς, οι οποίοι μπορεί να σε ξαφνιάσουν, και στην Ελλάδα απαιτείται να λιώσεις τα πόδια και τα παπούτσια σου αναζητώντας χορηγούς.
Πριν από χρόνια που μας διάβαζαν περισσότεροι από τις Η.Π.Α, και άλλες χώρες που ζει ο Ελληνισμός, είχαν φτάσει σε εμάς κάποιες προτάσεις από μάνατζερ μεγάλων διαδικτυακών επιχειρήσεων πώλησης ειδών, για συνεργασία, όμως διαπιστώνοντας ποιες ήταν οι τιμές των προϊόντων τους με τάκτ αρνηθήκαμε την συνεργασία. ( Χαρακτηριστικά με δεδομένη την ύφεση στη δική μας χώρα, ένα ζευγάρι αντρικά παπούτσια είχε τιμή εκκίνησης τα 150 ευρώ και πάνω )
Σαφώς ορισμένοι άλλοι μπορεί να έκαναν και ''κωλοτούμπες'' για ανάλογες συνεργασίες, σε καμία περίπτωση όμως εμείς.
Εμείς δεν επιδιώξαμε ποτέ διαφημίσεις, και αυτό διότι με όσα ισχύουν σε κοινωνικό επίπεδο, και ειδικότερα στη πόλη της Γλυφάδας, των ρουσφετιών, των εργολάβων και των ημέτερων, της απάτης, της ψευτιάς, της καπηλείας, κ.α., κινδυνεύεις να κατηγορηθείς ότι εκβιάζεις ώστε να αποσπάσεις χρήματα.
Έχουμε και τη χαρακτηριστική περιπτώση κλίκας αιρετών - διοικούντων, ''εργολάβων'' και ''εκδοτών'' , οι οποίοι δρούν σε τοπικό επίπεδο, και ενώ πιστώνεται το ζεστό χρήμα όλων των δημοτών Γλυφάδας για τις τσέπες τους, σχεδιάζουν και τις μεθοδευμένες επιθέσεις συκοφαντιών, μηνύσεις, κ.α. Είχαν πολύ σημαντική παρουσία και προσφορά επί δεκαετίες στο τόπο μας αυτοί οι δολοπλόκοι και καταχραστές και οφείλουν συνολικά οι κάτοικοι Γλυφάδας να κάνουν τα στραβά μάτια για τον εύκολο πλουτισμό των επιτήδειων. Αλήθεια γιατί δεν είσαστε εσείς οι τοπικοί μας εργολάβοι ;
Κάποια στιγμή θα δείτε τηλεοπτικά το κανάλι μας ώστε να δώσουμε φωνή για αλήθειες στους συμπολίτες μας. Για εμάς το διαδίκτυο δεν καλύπτει τις ανάγκες έκφρασης, δημιουργίας, κοινωνικής συνοχής, μαζικότητας, και αμεσότητας.
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου