ΣΥΡΙΖΑ: Να δοθούν σήμερα στη δημοσιότητα οι αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης
Να δοθούν σήμερα στη δημοσιότητα οι αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης της εταιρείας initiative στα ΜΜΕ καθώς οι αρχικές τιμολογήσεις, ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ μετά τη δημοσιοποίηση της λίστας Πέτσα με τα ονόματα των ΜΜΕ και τα ποσά που έλαβαν στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι», ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει πως αν η κυβέρνηση δεν πράξει τα παραπάνω «επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα μαγειρευόταν ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα».
Παράλληλα ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει απαντήσεις για τον αποκλεισμό συγκεκριμένων Μέσων Ενημέρωσης από την καμπάνια ενώ καλεί την κυβέρνηση να εξηγήσει γιατί δόθηκαν μεγαλύτερα ποσά σε ΜΜΕ που ασκούν δριμεία κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το γραφείο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ «μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κοροναϊό.
Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρία initiative στα Μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις. Εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα «μαγειρευόταν» ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα.
Και βεβαίως, η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα Μέσα μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή. Αλλά και να εξηγήσει γιατί σε κάποια Μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα. Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται».
Φώφη Γεννηματά για “Λίστα Πέτσα”:Με χρήματα του Ελληνικού λαού η κυβέρνηση Μητσοτάκη εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της “καταιγίδα”
Να δοθούν σήμερα στη δημοσιότητα οι αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης της εταιρείας initiative στα ΜΜΕ καθώς οι αρχικές τιμολογήσεις, ζητάει ο ΣΥΡΙΖΑ μετά τη δημοσιοποίηση της λίστας Πέτσα με τα ονόματα των ΜΜΕ και τα ποσά που έλαβαν στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι», ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει πως αν η κυβέρνηση δεν πράξει τα παραπάνω «επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα μαγειρευόταν ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα».
Παράλληλα ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει απαντήσεις για τον αποκλεισμό συγκεκριμένων Μέσων Ενημέρωσης από την καμπάνια ενώ καλεί την κυβέρνηση να εξηγήσει γιατί δόθηκαν μεγαλύτερα ποσά σε ΜΜΕ που ασκούν δριμεία κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το γραφείο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ «μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κοροναϊό.
Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρία initiative στα Μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις. Εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα «μαγειρευόταν» ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα.
Και βεβαίως, η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα Μέσα μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή. Αλλά και να εξηγήσει γιατί σε κάποια Μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα. Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται».
Φώφη Γεννηματά για “Λίστα Πέτσα”:Με χρήματα του Ελληνικού λαού η κυβέρνηση Μητσοτάκη εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της “καταιγίδα”
Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου Κινήματος Αλλαγής
Χρειάστηκε η έντονη παρέμβαση της Φώφης Γεννηματά προς τον Πρωθυπουργό στη Βουλή για να δοθεί επιτέλους στη δημοσιότητα η λίστα της κρατικής διαφήμισης προς τα ΜΜΕ.
Από τα στοιχεία αυτά είναι ολοφάνερο το γιατί έκρυβε τη λίστα η Κυβέρνηση.
Επιβεβαιώνεται ότι υπήρχε αδιαφάνεια, ότι δεν υπήρχαν αντικειμενικά κριτήρια, ότι επιδοτήθηκαν ανύπαρκτα μέσα.
Η Κυβέρνηση με χρήματα του Ελληνικού λαού χτίζει και εδώ το πελατειακό της κράτος.
Έτσι εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της «καταιγίδα».
Σημείωση του Γ.Κ: Σε αντιδιαστολή του ΚΙΝΑΛ ο ΣΥΡΙΖΑ ξεδιάντρωπα και απροκάλυπτα συσχετίζει την πολιτική του με ΜΜΕ ημέτερου και υποστηρικτή. Ονόματα δεν λέμε. Ευελπιστούμε να τα βλέπουν οι κατά τόπους Συριζαίοι/ες και να αξιολογούν τις επιλογές τους σε επίπεδο Δήμου Γλυφάδας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου