Δημοκρατία κατ' όνομα στον Δήμο Γλυφάδας ενώ στην κυριολεξία επικρατεί καθεστώς ''ζουλού''. ( Ενδεχομένως να μην γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες διότι κανείς δεν αξιώθηκε να ενημερώσει επαρκώς )
Με εντολή του Υπουργού ΥΠΟΜΕ Κώστα Καραμανλή, σε στενή συνεργασία με τον Δήμαρχο Γλυφάδας, η Αττικό Μετρό έχει εκπονήσει μελέτες για την επέκταση προς Γλυφάδα και ήδη ολοκληρώθηκε η συγκοινωνιακή μελέτη για την τεκμηρίωση της σκοπιμότητας της βέλτιστης λύσης για τη χάραξη της επέκτασης με την οποία ολοκληρώνεται το νότιο άκρο της γραμμής.
Οι κόπιες και τα συστημικά αντίγραφα , οι οποίοι κοπιάρουν όσα έχουν προηγηθεί δημόσια από τον Γλυφάδα web - δείτε φώτο παρακάτω - συμπράττουν για πολλοστή φορά κατά της τοπικής κοινωνίας - δημοκρατίας.
Από το 2020 ανακοινώνουν τους σταθμούς μετρό στην Γλυφάδα , και οδηγηθήκαμε στο 2021 με μια πρόταση σχεδίαση η οποία αφήνει εκτός την μεγαλύτερη συνοικία της πόλης.
Οι κάτοικοι της Τερψιθέας εκτός μετρό
Τα παιδιά των σχολείων, των γυμνασίων, των λυκείων, κ.α., στην συνοικία της Τερψιθέας δεν θα έχουν σταθμό ΜΕΤΡΟ, άρα όπως και συνολικά οι κάτοικοι στη συνοικία της Τερψιθέας θα είναι αναγκασμένοι να πάνε μέχρι την πλατεία Μακεδονίας - στο παλιό νεκροταφείο της πόλης. Πιο βολικό είναι να συνεχίσουν οι κάτοικοι της Τερψιθέας να πηγαίνουν στη στάση ΜΕΤΡΟ του Ελληνικού.
( Άλλωστε η απόσταση είναι σχεδόν η ίδια)
Αφήνουν - συνολικά όλη την Τερψιθέα - το μεγαλύτερο τμήμα πληθυσμού χωρίς σταθμό μετρό - και προτείνουν τρείς (3) σταθμούς στο μισό τμήμα της πόλης !
Δείτε που πρότειναν τον πρώτο σταθμό - στην πλατεία Μακεδονίας - και είναι σαφή τα συμπεράσματα. ( ΕΚΤΟΣ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕΤΡΟ Η ΤΕΡΨΙΘΕΑ )Δεδομένου ότι έχει προηγηθεί τεκμηριωμένη πρότασή μας, για τρείς σταθμούς , και ειδικότερα ο πρώτος να χαραχθεί επί της Γεννηματά πάνω από την λεωφόρο Γούναρη, η οποία επικοινωνεί με την λεωφόρο Κύπρου , και αποτελεί πέρασμα για χιλιάδες κατοίκων των Νοτίων προαστείων , ποιοι και για ποιους λόγους αφήνουν εκτός την μεγαλύτερη συνοικία της Πόλης ;
Η βέλτιστη χάραξη , όπως αναφέρουν από το υπουργείο, περιλαμβάνει μία επέκταση περίπου 4,5 χιλιομέτρων και κλείδωσε για συνολικά τρεις σταθμούς. Πρόκειται για τους σταθμούς: Πλατεία Μακεδονίας, Άνω Γλυφάδα και Γλυφάδα.
Δεδομένου ότι γίνεται η δαπάνη για τρεις σταθμούς στη πόλη της Γλυφάδας, για ποιους λόγους η χάραξη του πρώτου σταθμού δεν περιλαμβάνει την ΤΕΡΨΙΘΕΑ ;
# Δεδομένης αυτής της σχεδίασης που αφήνει εκτός την Τερψιθέα, άρα την μισή πόλη της Γλυφάδας, καλύτερα να γίνει μικρότερη δαπάνη για ένα σταθμό στην Γλυφάδα , και να γίνει ακόμα ένας στην Βούλα , στο Ασκληπιείο , ώστε να εξυπηρετούνται χιλιάδες πολιτών από ολόκληρο το Ν.Αττικής.
ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΕΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ - ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ - ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΑΞΙΔΙ
# Σε πλήρη αντιδιαστολή με όσους είναι πολέμιοι κατά των επεμβάσεων στον Υμηττό εμείς έχουμε προτείνει σήραγγα η οποία δια μέσω της Τερψιθέας να καταλήξει στο νέο αεροδρόμιο. Το μετρό είναι μια ευκαιρία όμως η χάραξη έπρεπε να έχει ένα σταθμό στην Τερψιθέα.( Συνένωση των νοτίων προαστίων με το αεροδρόμιο και τους δήμους της υπόλοιπης Αττικής ).
# Ένας τρόπος υπάρχει ώστε το τέλμα - Τέρμα - Τερψιθέα να αποκτήσει ζωή και συνέχεια, και εμείς προτείνουμε τα ανέφικτα - τα δύσκολα, ενώ στον αντίποδα οι έτεροι επέλεξαν νεκτροταφείο αντί σταθμών στην ΤΕΡΨΙΘΕΑ.( Όπως θυμάστε ενοχλήθηκαν ιδιαίτερα με σατιρικό σκίτσο της εποχής που παρουσίαζε τον ''νεκροθάφτη''.)
- Εμάς μας ενδιαφέρει το δημόσιο όφελος - συμφέρον, η πρότασή μας που αφορούσε τον πρώτο σταθμό στην Τερψιθέα δεν έγινε επειδή κατοικούμε στην εν λόγω συνοικία, έγινε έπειτα από ενδελεχή εξέταση για την εξυπηρέτηση χιλιάδων πολιτών στα νότια προάστεια , και κυρίως και των δημοτών της πολυπληθούς Τερψιθέας.
ΥΓ: Έπειτα από σειρά καταχρηστικών διώξεων - κατασχέσεων επί δεκαετίες αφήσατε την Τερψιθέα χωρίς τους ραδιοφωνικούς της σταθμούς , και σήμερα επιχειρείται να την αφήσετε χωρίς σταθμό μετρό.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου