Γλυφάδα κουΐζ για εύκολους λύτες :Ποιανού αιρετού ο καημός είναι να τα λέει δια ζώσης με τον Δήμαρχο ?
Μάτια που δεν βλέπονται εύκολα ξεχνιούνται λέει η παλιά ρήση , και όπως διαπιστώσαμε επανειλημμένα αποτελεί την πρώτη και σημαντικότερη αξίωση τοπικού αιρετού - ο οποίος παράλληλα έτερων εμφανίστηκε ως ''ανατροπέας''.
Από την ''ανατροπή'' , η οποία ασφαλώς ποτέ δεν έγινε στον Δήμο Γλυφάδας, οδηγηθήκαμε στην παρούσα φάση μιας κομματικής διοίκησης με Πασοκικά κ. α δεκανίκια , και έναν δήμαρχο ο οποίος αξιοποιεί τον ορυκτό ''πλούτο'' κ.α. της Τερψιθέας για λογαριασμό έτερων δήμων !
Ο ορυκτός ''πλούτος'' της Τερψιθέας , και ειδικότερα του Υμηττού στο παλιό στρατόπεδο της αεροπορίας , φορτώνεται σε φορτηγά και καταλήγει σε έτερους Δήμους , ενώ κανείς από εμάς δεν γνωρίζει τι εξυπηρετεί η εν λόγω δραστηριότητα.
Επίσης, τα σχέδια του κομματικού στελέχους της ΝΔ , τα χρήματα των Γλυφαδιωτών να αξιοποιούνται επί έξι χρόνια κατά το δοκούν σε πλατείες, αναμορφώσεις πλατειών, και άλλες πλατείες επί πλατειών , σε καμία περίπτωση δεν αποτελούσε την αξίωση της τοπικής κοινωνίας.
Είμαστε οι πρώτοι που γράψαμε δημόσια και αναφερθήκαμε στο οξύ πρόβλημα που δημιούργησε η δημοτική αρχή κάνοντας αναπλάσεις πλατειών και παιδικών χαρών, και σε σειρά από αναρτήσεις μας έχουμε θέσει την ταλαιπωρία τόσο του επιβατικού κοινού , όσο και πλειάδας οδηγών των αστικών συγκοινωνιών, καθώς και άλλων οδηγών, όταν παρακωλύεται η κυκλοφορία επί 15 - 30 λεπτά λόγω της έλευσης και του παράνομου παρκαρίσματος πολλών οχημάτων.
Τι διαμόρφωσε η δημοτική αρχή ; Μια σειρά αργόσχολων θα ψυχαγωγούνται και πλειάδα άλλων θα ταλαιπωρούνται ;
Όσοι έχετε αξίωση να τα λέτε δια ζώσης με τον δήμαρχο δεν μας αναφέρετε κάτι καινούργιο το οποίο δεν έχει ειπωθεί από εμάς. Αντιθέτως, καταπιάνεστε με όσα ενδιαφέρουν εσάς και εξαιρείται το σύνολο.
Τέλος, αναφορικά με όσα σχεδιάζονται για τρεις γραμμές μετρό στα δυο χιλιόμετρα της πόλης αντί του συνόλου είναι απόλυτα λάθος.
Ο σταθμός μετρό ''πλατεία Μακεδονίας'' έπρεπε να γίνει στην πλατεία Καραϊσκάκη , και δεδομένου ότι αυτό καθίσταται αδύνατον τουλάχιστον μπορούσε να γίνει στην έκταση που δραστηριοποιείται ''πίσω από την πλάτη της τοπικής μας κοινωνίας'' ο Δήμαρχος. Στο παλιό στρατόπεδο της αεροπορίας.
Ασφαλώς αλλάζει η χαρτογράφηση καθώς και το μήκος, όπως και το κονδύλι, όμως ο δήμος Γλυφάδας είναι ένας πλούσιος δήμος και κάλλιστα μπορεί να συμβάλει οικονομικά ώστε να καλυφθούν συνολικά οι συμπολίτες μας , και να προκύψει και ένας μεγάλος χώρος για πάρκινγκ.
Άλλωστε γνωρίζετε ότι στο εγγύς μέλλον, όταν θα απεμπλακούμε από τις κομματικές διοικήσεις - στελέχη θα προκύψει και διάνοιξη του Υμηττού - σήραγγα - ώστε η Γλυφάδα και τα Νότια προάστια να ενωθούν οδικά με το νέο αεροδρόμιο των Σπάτων.
Η τεχνολογία παρέχει την συγκεκριμένη δυνατότητα, ενώ τα αστικά κόμματα εξουσίας κάνουν παιχνίδι με μεγαλοεργολάβους για πολλά χιλιόμετρα νέων οδών περιμετρικά. Γιατί περιμετρικά και όχι σήραγγα ; Κάποιος μας έχει αναλύσει προ πολλού επιστημονικά ότι στην ευθεία έχουμε συντομότερη διαδρομή.
Στο μετρό επί σειρά ετών με τον μετροπόντικα δημιουργείται υπόγεια σήραγγα σε ολόκληρο το Ν.Αττικής , στον Υμηττό το αντίστοιχο δεν μπορεί να προκύψει ; Είτε για οδική σήραγγα, είτε ακόμα και του μετρό. Το τέλος θα πληρώνεται , είτε της σήραγγας είτε το εισιτήριο του μετρό, και θα υπάρχει και αναμεταδότης DIGITAL DAB+ & WIFI για την ενημέρωση των οδηγών - επιβατών.
ΥΓ: Προσωπικά ο υποφαινόμενος θα δρομολογούσε την γραμμή Ελληνικό στο αεροδρόμιο των Σπάτων , ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΣΠΑΤΑ , και στην συνέχεια στην Γλυφάδα , ΣΠΑΤΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ , ώστε να εξυπηρετηθούν και μελλοντικά οι επισκέπτες έπειτα της 'ανάπτυξης' του έργου στο τέως αεροδρόμιο , και παράλληλα οι κάτοικοι των νοτίων προαστίων να μεταβαίνουν γρηγορότερα στο αεροδρόμιο , όπως και οι κάτοικοι των περιοχών του αεροδρομίου - Ανατολικής Αττικής - να έχουν μια γρηγορότερη πρόσβαση στη Νότια Αττική !
* Όλα αυτά αναφέρθηκαν διότι το ορθότερο ήταν η γραμμή ΕΛΛΗΝΙΚΟ να πάει ευθεία στην ΓΛΥΦΑΔΑ , και αμέσως μετά ευθεία στην ΒΟΥΛΑ , και οι κάτοικοι να καλύπτονται από πυκνά δρομολόγια των αστικών και δημοτικών γραμμών προς τους σταθμούς του Μετρό. ( Με τους δικούς μας σταθμούς - τους ληστεμένους - τι γίνετε ; Τυγχάνουμε εκπροσώπησης ; )
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου