Μέχρι τον Μάρτιο του 2022 εκτιμάται ότι θα διαρκέσει η επίδραση των ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες, μεταφορικό και ενεργειακό κόστος στις τελικές τιμές των προϊόντων διατροφής. Αυτό επισημαίνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών). Σύμφωνα με τον κ. Μαχαίρα, μέχρι τώρα ένα σημαντικό μέρος των αυξήσεων τιμών […]
Το άρθρο Ο φόβος των ανατιμήσεων αλλάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.
source https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/o-fovos-ton-anatimiseon-allazei-tin-agorastiki-symperifora-ton-katanaloton/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου