ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Ελληνικό: Το απίστευτο ''σύστημα'' που ακολουθούν στα ΕΛΤΑ

 


Την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021 στα ΕΛΤΑ Ελληνικού είχαν κλείσει το αυτόματο μηχάνημα με τα νούμερα προτεραιότητας από τις 1 και 30.

Περισσότερα από πέντε άτομα , και ειδικότερα και ένας υπερήλικας συμπολίτης μας , ανέμεναν από τις 1:30 έως και τις 2:45 μ.μ ώστε μια υπάλληλος στις τρεις παρά τέταρτο να κλείσει την πόρτα αφήνοντας έξι άτομα εκτός του καταστήματος.

Το επιχείρημα που επικαλέστηκαν οι υπάλληλοι του τοπικού ΕΛΤΑ στις αντιδράσεις των συμπολιτών μας ήταν ότι όφειλαν να κλείσουν το μηχάνημα πολύ νωρίτερα από τις 2:00 μ.μ.

Εμείς θέτουμε δημόσια το ερώτημα στην διεύθυνση των ΕΛΤΑ, καθώς και στην φυσική πολιτική ηγεσία τους , το συγκεκριμένο σύστημα που ακολουθείται στα ΕΛΤΑ Ελληνικού , να κλείνουν το μηχάνημα οποτεδήποτε θέλουν που ακριβός αναγράφεται ;

Άλλοτε κλείνουν το μηχάνημα στις 1:30 μ.μ., άλλοτε στις 2:00 μ.μ. και άλλοτε στις 2:30 μ.μ. !!!

Είναι δεδομένο ότι την Τετάρτη 27/10/2021 ο αριθμός των πελατών στα ΕΛΤΑ Ελληνικού από τις 10 - 2 μ.μ. ήταν περίπου 240 άτομα εκ των οποίων περίπου 50 έφυγαν και δεν επέστρεψαν.

Είναι σαφές ότι η υπάλληλος που άφησε εκτός καταστήματος έξι συμπολίτες μας , φώναξε συγκεκριμένα νούμερα εξυπηρέτησης πελατών οι οποίοι είχαν φύγει , και αντί στην θέση αυτών να εξυπηρετήσει τους έξι συμπολίτες μας που ανέμεναν περισσότερο από δυο ώρες εκτός του καταστήματος, έκλεισε και κλείδωσε την πόρτα και τους άφησε εκτός λέγοντας να πάνε ξανά την Παρασκευή ! ( Να χάσουν άλλη μια μέρα της ζωής τους στην αναμονή. )


Ειδικότερα , δεν εξυπηρέτησαν ακόμα και τα άτομα τα οποία είχαν νούμερο προτεραιότητας και είχαν πάει στα ΕΛΤΑ από τις 10:00 το πρωϊ, και λόγω κολλήματος τους είπαν να περιμένουν.

Δεν εξυπηρέτησαν και άτομα τα οποία είχαν πάει να πληρώσουν τον ΕΝΦΙΑ .

Τέλος , ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ που φαίνεται στην φωτογραφία, ενώ είπε σε συμπολίτη μας να περιμένει ώστε να εξυπηρετηθεί στο τέλος όσων έχουν νούμερα , δέχτηκε όσους έβαλε στο κατάστημα η συνάδελφός του, και έκλεισε την πόρτα στους υπολοίπους. 

Γνωρίζοντας όσα ισχύουν στη χώρα μας αξιολογείται και κρίνεται , όπως αξιολογούνται τα ΕΛΤΑ τα οποία δεν διαθέτουν ούτε ένα κάθισμα για άτομα με αναπηρία, υπερήλικες, και εγκύους.

Σημείωση: Το γεγονός ότι υφίστανται τέσσερα γκισέ στα ΕΛΤΑ Ελληνικού ενώ λειτουργούσαν μόνο τα δύο καλείται να το απαντήσει η διεύθυνση καθώς και η πολιτική ηγεσία τους. Είναι σαφές ότι αν λειτουργούσαν και τα τέσσερα γκισέ θα είχαν πάρει νούμερα προτεραιότητας όλοι, δεν θα είχε κλείσει το μηχάνημα από τις 1:30 μ.μ, και θα είχαν εξυπηρετηθεί άπαντες.

* Στην εποχή που διαφημίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ με ρομπότ , στα καταστήματά τους πηγαίνουν με ρυθμούς ''χελώνας''. Πάντα υπάρχει η δυνατότητα βελτίωσης , βέβαια απαιτείται πολιτική βούληση , την οποία σπάνια διαπιστώνουμε. 

* Να δρομολογηθούν πολιτικές προσλήψεων - ικανής στελέχωσης , και να αποφορτιστεί η διαδικασία. Στην ψηφιακή εποχή δεσπόζει ακόμα το ''χαρτομάνι''. Πολλές φορές απαιτούνται τουλάχιστον δέκα - δεκαπέντε λεπτά για κάθε εξυπηρετούμενο. 



  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Ελληνικό: Το απίστευτο ''σύστημα'' που ακολουθούν στα ΕΛΤΑ Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb
f="https://unpkg.com/video.js/dist/video-js.css" rel="stylesheet">