Η χώρα μας βιώνει μέρες πένθους, μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, που κόστισε τη ζωή σε τουλάχιστον 57 ανθρώπους, επί το πλείστον νέα παιδιά. Η εθνική τραγωδία στα Τέμπη έχει συγκλονίσει τους πάντες. Παιδιά, νέους, μεγάλους. Διαδηλώσεις, μηνύματα σε τοίχους, σε αυλές σχολείων, σε αίθουσες πανεπιστημίων έχουν κατακλύσει τη χώρα ολόκληρη.
Ο καθένας αλλά και όλοι μαζί θέλουμε να εκφράσουμε με το δικό μας τρόπο τη διαχρονική μας απογοήτευση για όσα δεν έγιναν, μα πάνω
απ’ όλα την οργή για αυτό που συνέβη στα Τέμπη.
Η ΓΣΕΕ, με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του 38ου Πανελλαδικού Συνεδρίου της, το οποίο διεξήχθη στο Καβούρι Αττικής, αποφάσισε την πραγματοποίηση 24ΩΡΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ
ΑΠΕΡΓΙΑΣ την Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023, ενώ απέτισε φόρο τιμής στους νεκρούς ξεκινώντας το συνέδριό της με ενός λεπτού σιγή για τα θύματα του συγκλονιστικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος.
Για τους εργαζόμενους όλης της χώρας η διερεύνηση σε βάθος και η απόδοση ευθυνών, καθώς και η λήψη μέτρων για να μη ξαναθρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές, αποτελεί
κεντρικό αίτημα της κοινωνίας και βρίσκεται στο επίκεντρο της απεργιακής μας κινητοποίησης. Η αδιαφάνεια, η συγκάλυψη, η μετάθεση ευθυνών και οι τυχόν καθυστερήσεις
δε θα επιτρέψουμε να οδηγήσουν στη λήθη.
Απαιτούμε να διερευνηθούν σε όλο το εύρος οι αιτίες του δυστυχήματος και να αποκαλυφθούν οι υπεύθυνοι. Οι κομματικές και
εκλογικές σκοπιμότητες δε θα επιτρέψουμε να γίνουν αιτία εύκολων καταλογισμών και
ανταλλαγής κατηγοριών.
Πανελλαδική
24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ 16 ΜΑΡΤΙΟΥ
Για τη Συνομοσπονδία τα βασικά τρία ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν άμεσα είναι:
Γιατί φτάσαμε σε αυτή την τραγωδία;
Ποιοι ευθύνονται;
Πως δε θα συμβεί ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ;
Οι νεκροί συνάδελφοί μας σιδηροδρομικοί, θύματα και αυτοί της ανείπωτης τραγωδίας, με το θάνατό τους όχι μόνο αποκαλύπτουν όλα όσα επιμελώς κάποιοι απέκρυπταν
διαχρονικά, δηλαδή τις ευθύνες των Κυβερνήσεων και τη συστηματική υπονόμευση
των σιδηροδρομικών υποδομών, αλλά φέρνουν στο φως και το μακάβριο άθροισμα
του μακρύ καταλόγου των νεκρών εργαζομένων που απώλεσαν τη ζωή τους σε εργατικά δυστυχήματα τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας.
Σύσσωμη η ελληνική κοινωνία ζητά απαντήσεις. Κάθε ελληνική οικογένεια θρήνησε
και απαιτεί να μην ξαναθρηνήσουμε άλλες ανθρώπινες ζωές.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ
Την ίδια στιγμή, μετά τη σχεδόν 13ετή κρίση, η εργασία έχει υποστεί τα πάνδεινα: μειώσεις μισθών, κατάργηση συλλογικών συμβάσεων και αποδόμηση του εργατικού δικαίου, περιορισμό των μισθωτών που απολαμβάνουν συλλογική προστασία και κυρίως
ανεργία, που ειδικά στους νέους έχουμε το θλιβερό προνόμιο να είμαστε οι πρωταθλητές στην Ευρώπη.
Αυτά τα νέα παιδιά που χάθηκαν στα Τέμπη, είναι τα παιδιά της
κρίσης. Αρχικά δημοσιονομικής και μετέπειτα πανδημικής, ενεργειακής και τώρα της
κρίσης κόστους ζωής.
Ο σιδηρόδρομος εξακολουθεί να είναι ένα μεταφορικό μέσο με εξόχως ταξικά χαρακτηριστικά. Επί το πλείστον εξυπηρετεί τις μετακινήσεις των εργαζομένων, της νεολαίας, των φτωχών ανθρώπων με τα χαμηλά ή και ανύπαρκτα εισοδήματα.
Η πολιτεία αν μη τι άλλο οφείλει να διασφαλίσει τα στοιχειώδη. Ασφάλεια στις μετακι νήσεις και ποιότητα υπηρεσιών.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ:
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ,
ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ:
1. ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ
2. ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΦΘΗΝΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
3. ΜΕΤΡΑ ΑΥΣΤΗΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
4. ΣΥΝΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
5. ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΑΝΑΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΩΝ
6. ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
7. ΑΥΣΤΗΡΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
8. ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Γλυφάδα web Επισήμανση: Στη ΓΣΕΕ μας βρίσκουν απόλυτα σύμφωνους με όσα αποτελούν τις προτάσεις και απαιτήσεις τους, όμως , χωρίς να θεωρηθεί καπηλεία θέλω για πολλοστή φορά να επισημάνω: Κάποτε ήμουν και εγώ νέος όπως τα παιδιά που έχασαν άδικα τη ζωή τους , και ενώ γνώριζα όσα ισχύουν στο εξωτερικό τα πρότεινα σε τοπικό επίπεδο, όμως , ακόμα και σήμερα, το 2023 , δεν έτυχε να τα ζήσω - ζήσουμε λόγω γνωριμίας των ήδη αποκατεστημένων, οι οποίοι όσα και να αποκτήσουν ουδέποτε χορταίνουν !
- Κάνω αναφορά σε έτερο ζήτημα ασφαλείας το οποίο αφορά άμεσα ανθρώπινες ζωές και τον πνεύμονα πρασίνου - οξυγόνου της περιοχής μας που είναι ο Υμηττός. Αν και ομολογουμένως λειτουργούσαμε ένα τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό και παράλληλα ήμουν πτυχιούχος συστημάτων ασφαλείας οι εκάστοτε διοικούντες υπονόμευαν κάθε σύννομη αίτησή - πρότασή μου, ενώ στον αντίποδα παρείχαν απλώχερα χρήματα σε έτερους για προστασία, στολές, νεράκια, χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα διότι ο Υμηττός κάηκε επανειλημμένα, άρα οι προτάσεις μας από την δεκαετία του 90 για θερμικές κάμερες και σύγχρονο ψηφιακό κέντρο αποτελούσαν την λύση.
* Για όσους για πολλοστή φορά αμφισβητήσουν την αλήθεια να σας θυμίσω ό,τι το bluetooth τοποθετήθηκε στα κινητά τηλέφωνα πριν από λίγα χρόνια, τότε έγινε ευραίως γνωστό, όμως , ως τεχνολογία υπάρχει από το 1990. Κάτι αντίστοιχο ισχύει με τις θερμικές οι οποίες σήμερα γίνονται γνωστές μαζικά, ενώ δεν αναφέρομαι στα ψηφιακά συστήματα ασφαλείας που όφειλε η πολιτεία να ισχύουν στις συγκοινωνίες και να εκσυχρονίζονται ενώ δεν είχαν καν τεθεί σε λειτουργία, διότι αυτό είναι καθαρά ζήτημα δικαιοσύνης η οποία οφείλει να λειτουργεί πλήρως ανεξάρτητη.
* Η σιδηροδρομική υποδομή όπως απεδείχθη στην τραγωδία των Τεμπών δεν διέθετε μια υποτυπώδη τεχνολογία που ήδη χρησιμοποιούν μαζικά εκατοντάδες χιλιάδες χομπίστες σε παγκόσμια κλίμακα ! Όσοι από εσάς έχετε διάθεση ρίξτε μια ματιά στην κατηγορία ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ της σελίδας μας και σίγουρα κάτι θα ανακαλύψετε που ισχύει εντελώς λάθος στη χώρα μας. LoRa - LoRaWAN να είχαν βάλει με ένα υποτυπώδη κώδικα σε κάθε τρένο και ένα κεραιάκι, το οποίο κοστίζει μερικές δεκάδες ευρώ η πλακέτα, θα διασφάλιζαν ασφάλεια χωρίς απώλεια ανθρώπων διότι παρέχεται η δυνατότητα γεωεντοπισμού , κατεύθυνσης , πολιτικότητας , κ.α. , ενώ μπορεί να χρησιμοποιεί παράλληλα δορυφορικό GPS για εντοπισμό θέσης καθώς και σύνδεση τηλεφωνίας και δικτύου. ( Εξελιγμένη τηλεματική )
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου