Wednesday 2, Apr 2025
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ >

Glyfadaweb Ηλεκτρικά λεωφορεία: Αντί απόκτηση τεχνογνωσίας - θέσεις εργασίας και συμπαραγωγή εξαγωγή δισεκατομμυρίων


Η κλασική νεοελληνική πραγματικότητα. Το 2015 - 2016 επί προεδρίας του ΟΑΣΑ από τον γείτονα στη Γλυφάδα είχα αναρτήσει συγκεκριμένο άρθρο με το οποίο ζητούσα ένα λεωφορείο ώστε 
πιλοτικά να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό. Ασφαλώς ουδέποτε έλαβα μια απάντηση.

Με δέσμευση ευρωπαϊκών πόρων ύψους 88.350.000 ευρώ για την αγορά πρόσθετων 125 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, 12 μέτρων, για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας προκήρυξε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Δεδομένου ότι ο συνολικός αριθμός αγοράς λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, εντός του 2025,  ανέρχεται στα  950 νέα λεωφορεία και αφορά ένα ποσό δις ευρώ γιατί η κυβέρνηση δεν διαμόρφωσε το πλαίσιο να κατασκευάζονται στη χώρα μας ;

Γιατί να μην προκύψει ελληνική τεχνογνωσία ,παραγωγή και θέσεις εργασίας στη χώρα μας ;Ασφαλώς ώστε να εξυπηρετηθούν μια χούφτα ιδιώτες. Κοινή πεπατημένη της κυβέρνησης.

Δυστυχώς το ''πρώτη φορά αριστερά'' μας άδειασε και στην συγκεκριμένη πρόταση.

Οι παραγγελίες ''σπάνε'' σε μικρά κομμάτια και διαφορετικούς τύπους οχημάτων (ηλεκτρικά, συμπιεσμένου φυσικού αερίου CNG), με αλλεπάλληλους διαγωνισμούς μέσα σε μικρό διάστημα, με αποτέλεσμα ούτε έκπτωση ανάλογη της συνολικής αξίας να δίνεται ούτε βεβαίως μεταφορά τεχνογνωσίας και κατασκευαστικό έργο να επιτυγχάνονται στη χώρα μας.

Κάθε κινέζικο λεωφορείο της Yutong Bus κόστισε στον ΟΑΣΑ 440.720 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Ένα μεγάλο μέρος από αυτά τα ποσά θα μπορούσε με τη συμπαραγωγή να είναι κέρδος για την ελληνική οικονομία, ενώ τώρα αποτελεί καθαρή δαπάνη.

Ακόμα και τα ΝΕΑ του Μαρινάκη καυτηρίασαν τις πολιτικές της κυβέρνησης

Η ενοποίηση των προμηθειών με την επιλογή ενός σύγχρονου τύπου λεωφορείου σε διάφορες διαστάσεις, προφανώς ηλεκτρικού, και η παραγωγή του στην Ελλάδα θα είχε πολλαπλές ωφέλειες: Ελληνική προστιθέμενη αξία και μείωση εξαγωγής συναλλάγματος, δημιουργία θέσεων εργασίας, μεταφορά τεχνολογίας και έναυσμα για την εξέλιξη μιας μεγάλης ελληνικής βιομηχανίας εξελιγμένων βαρέων οχημάτων, παραγωγή μέρους των ανταλλακτικών για τη συντήρηση του στόλου. 

Ας σημειωθεί ότι κατά το παρελθόν στην Ελλάδα λειτουργούσαν εταιρείες παραγωγής αμαξωμάτων και λεωφορείων (Βιαμάξ, Σφακιανάκης) με εξαιρετικές επιδόσεις, και προσθέτουμε ότι λειτουργούσαν και βιοτεχνίες παραγωγής μπαταριών που έκλεισαν λόγω παραγωγής ποιοτικών προϊόντων. 

Από τη μία έχουμε τις πολιτικές Τράμπ για τόνωση της αμερικανικής οικονομίας και βιομηχανίας και από την άλλη έχουμε τις πολιτικές της κυβέρνησης ΝΔ.

Οι κορεάτες κ.ά είναι ηλίθιοι που παίρνουν τα δικαιώματα απο όλες τις εταιρίες ώστε να μπορούν να το κατασκευάζουν οι ίδιοι ;

Όπως ενεργεί η κυρά βαγγελίτσα και η κυβέρνηση !

Αναλογιστείτε χωρίς δικαιώματα συμπαραγωγής στη χώρα μας και βεβαίως μεταφορά τεχνογνωσίας και κατασκευαστικό έργο πόσα χρήματα θα παρέχονται μελλοντικά - εξαγωγή συναλλάγματος - για προμήθεια μπαταριών , μοτέρ , κ.ά υλικοτεχνικού εξοπλισμού , καθώς επίσης και αντικατάσταση των παλαιών.

Είναι πολύ εύκολο να αναζητήσει κάποιος πόσα χρήματα κερδίζουν οι Κινέζοι από τη χώρα μας και με εξαγωγή συναλλάγματος και τι εξαγωγές κάνουμε εμείς ώστε να προκύπτει ισοζύγιο.

Άλλο ένα αυταπόδεικτο γιατί δεν πρόκειται ποτέ να προκύψει δικαιοσύνη στη χώρα μας με τα συγκεκριμένα κόμματα εξουσίας όπως είναι η ΝΔ.

Ελλάδα: Πίσω από Βουλγαρία και Τουρκία στην καινοτομία. Στη χώρα που η πλειονότητα είναι τσιράκια κάποιου άλλου , ο ένας κλέβει τον άλλον και όλοι μαζί τη χώρα τους και τον εαυτό τους ! Και ύστερα η κυρά βαγγελίτσα που αγόρασε το εισαγόμενο αυτοκίνητο, την εισαγόμενη τηλεόραση, το εισαγόμενο κινητό , τις τσάντες, τα φορέματα , τον οικιακό της εξοπλισμό, τα έπιπλα κ.ά μέχρι και τα παπούτσια της κουτσομπολεύει τους άλλους ότι ψωνίζουν από τις ξένες πολυεθνικές αντί των Ελληνικών εταιριών και ψηφίζει τον Κούλη και τους λοιπούς της νεοελληνικής πολιτικής πραγματικότητας ! Οι Ελληνικές εταιρίες - επιχειρήσεις διαθέτουν Ελληνικούς εξοπλισμούς και οχήματα ;Μήπως ακολουθούν όσα και η κυρά βαγγελίτσα? 

Γ.Κ

ΥΓ: Έχεις μια κυβέρνηση η οποία λειτουργεί ακριβός όπως τα τσιράκια των σόσιαλ που παριστάνουν τους ''ειδικούς'' το 2025 εισαγάγοντας κάθε κινέζικο προϊόν σύμφωνα προτάσεών που είχα κάνει το 1995 για Ελληνική Ανάπτυξη ! Αντί για ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ τσιράκια των απ' έξω και παριστάνουν και τους πατριώτες ! Δεν μπορούν να κατασκευάσουν ούτε καρφίτσα και παριστάνουν τους ειδικούς στα σόσιαλ ! ''Κάνουν κηδεία με ξένα κόλυβα''. 

- Ένα manual χαρακτηριστικών προϊόντος το διαβάζει και ο φούφουτος. Επίσης, μια συνδεσμολογία φωτοβολταϊκών - μπαταριών και inverter κάλιστα μπορεί να ολοκληρώσει ο κάθε ένας, ακόμα και ο παντελώς άσχετος. Το θέμα είναι ποιοι διαθέτουν την τεχνογνωσία Ελληνικής Παραγωγής και πως διαμορφώνεται ο πόλος ανάπτυξης όταν ακόμα και η κυβέρνηση δεν λειτουργεί με γνώμονα το κράτος και το δημόσιο συμφέρον. Όσοι/ες αγνοούν βασικούς κανόνες της αγοράς και της οικονομίας θα διαπιστώνουν την γιγάντωση της Κινεζικής οικονομίας και την υποβόσκουσα της δικής μας χώρας - εξαρτημένης αποκλειστικά στις εισαγωγές. Βλέπε τα ισχύοντα στην Σαντορίνη και πως εκμαυλίζεται εν μέρει και ο Τουρισμός από ένα φυσικό φαινόμενο. Χωρίς εθνική παραγωγή είσαι ουραγός, διότι, συγκεντρώνεις τον προσωπικό και τον κρατικό σου προυπολογισμό και τον διαθέτεις στους ξένους. Αρχικά θεωρείς ότι εξισώνεσαι με τους άλλους, όμως, μακροπρόθεσμα έχεις γιγαντώσει τις οικονομίες και τα οικονομικά των άλλων και ζεις σε μια χώρα με το ένα τρίτο των μισθών - συντάξεων και με ακρίβεια Ελβετίας. Δημοκρατία Ελβετίας και παροχές έχεις ? Ρωτήσατε έστω μια φορά τους 300 της βουλής και το άτομό σας γιατί ισχύει η άμεση δημοκρατία των ΕΛΛΗΝΩΝ στην Ελβετία και όχι στη δική μας χώρα  ;Θέλετε και δικαιοσύνη ! Σε επίπεδο θεσμών, υποδομών, το ανθρώπινο κεφάλαιο, την έρευνα και τα δημιουργικά αποτελέσματα η Ελβετία καταλαμβάνει την πρώτη θέση, ενώ η δική μας χώρα είναι 45η πίσω από βουλγαρία, τουρκία, κύπρο, πορτογαλία κ.ά.

- Με ένα συμβατικό λεωφορείο και 200.000 χιλιάδες ευρώ μπορούσε να προκύψει Ελληνικό Ηλεκτρικό Λεωφορείο. Ούτε κάν το επιχείρησαν. Γιατί να κοστίζει μισό εκατομμύριο ευρώ κάθε λεωφορείο όταν μπορούσαν να μετατρέψουν συνολικά τον στόλο των εκατοντάδων νέων συμβατικών λεωφορείων σε ηλεκτρικά , να προκύψει ελληνική τεχνογνωσία, παραγωγή, θέσεις εργασίας και επιτέλους και ανάπτυξη μιας ελληνικής βιομηχανίας & ανταλλακτικών ? Τα τρόλεϊ κινούνται ηλεκτρικά επί δεκαετίες στη χώρα μας ;Αν προσθέσεις μπαταρίες και τον υπόλοιπο εξοπλισμό που απαιτείται μπορείς να τα μετατρέψεις σε μπαταριοκίνητα λεωφορεία ;Οι νεοέλληνες δεν μπορούν να σχεδιάσουν ηλεκτρικά μοτέρ, μπαταρίες , αμαξώματα και ηλεκτρική κίνηση και μπορούν οι υπόλοιποι λαοί ;Δεν υπήρξε ποτέ πολιτική βούληση - πολιτειακή υποστήριξη  και οργάνωση της νεοελληνικής κοινωνίας να λειτουργεί ως σύνολο. Οι χώρες λαοί παραγωγής και ανάπτυξης και στον αντίποδα οι νεοέλληνες που συγκεντρώνουν το χρήμα για το οποίο δεν κοπίασαν και το πετούν απ' έξω ! 

- Ποιός και πότε απαρίθμησε πόσα δις πετούν επί δεκαετίες,τόσο οι κυβερνήσεις όσο και η νεοελληνική κοινωνία στους απ' έξω ; Τι δηλώνουν οι πρακτικές και οι νοοτροπίες τους ;Με τα εκατοντάδες δις που πετούν στους απ' έξω επί δεκαετίες γνωρίζετε πόσες βιομηχανίες και τι ανάπτυξη θα υπήρχε στη χώρα μας ;Πως αντισταθμίζεται η ανάπτυξη χωρίς έρευνα ελληνική παραγωγή και βιομηχανίες ;Ο μισός νεοελληνικός λαός είναι εξαρτώμενος του κρατικού χρήματος χωρίς Ελληνική Παραγωγή. Ενώ αντέγραψαν οτιδήποτε στη βάση του ατόμου και του παρτακισμού απ' όσα είδαν να ισχύουν παγκόσμια το κυριότερο το θέτουν εκτός ! Οι Ιταλοί από δίπλα πως παράγουν τα πάντα όλα και στη δική μας χώρα τίποτα ?

- Ενώ οι κυβερνήσεις και το σύνολο της κοινωνίας πετούν τα δις απ' έξω αναμένουν και σύγκλιση με τις υπόλοιπες χώρες ! Περιτύλιγμα - Βιτρίνα. Ουδέποτε θα προκύψει. Μη ξεχνάτε και η Ελβετία όπως και η Κορέα μικρές χώρες είναι, όμως αλλάζουν άρδην, τόσο η πολιτική/οι όσο και οι νοοτροπίες. Στη δική μας χώρα θέλουν να βολεύονται αναρίθμητοι/ες με το κρατικό χρήμα - πολιτικοί - κοινωνία και στη συνέχεια κάθε ένας και ο παρτακισμός του. Γνωρίζουμε επί δεκαετίες τι πρεσβεύουν. Οι πολιτικοί στα μπαλκόνια, τις τηλεοράσεις και τα σόσιαλ αξιώνοντας τις ψήφους από το κοινωνικό σύνολο και αμέσως μετά τις εκλογές πελατειακό σύστημα και κάθε ένας και ο παρτακισμός του. Απουσία του συνόλου επί παντός επιστητού. Χρειαζόμαστε λεωφορεία - οχήματα ως χώρα, όμως δεν διαθέτουμε, άρα τα αγοράζουμε από τους απ' έξω που τα παράγουν αντί να γίνει η αρχή από μέσα. Όταν δεν γίνετε η αρχή από μέσα ποτέ δεν θα γίνει, άρα ποτέ δεν θα προκύψει σύγκλιση με τις υπόλοιπες ανεπτυγμένες χώρες. Αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει βιτρίνα? Ακόμα και οι πακιστανοί παράγουν τα δικά τους λεωφορεία !




  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Item Reviewed: Ηλεκτρικά λεωφορεία: Αντί απόκτηση τεχνογνωσίας - θέσεις εργασίας και συμπαραγωγή εξαγωγή δισεκατομμυρίων Rating: 5 Reviewed By: Glyfadaweb
f="https://unpkg.com/video.js/dist/video-js.css" rel="stylesheet">